EDPnet OUT ?
ADSL
Mode: G.DMT
Type: Fast
Line coding: Trellis On
Status: No Defect
Link power state: L0
Downstream Upstream
SNR margin (dB): 27.4 15.0
Attenuation (dB): 7.0 5.0
Output power (dBm): 11.7 11.9
Attainable rate (Kbps): 11296 1032
Rate (Kbps): 6144 640
K (number of bytes in DMT frame): 193 21
R (number of check bytes in RS code word): 0 0
S (RS code word size in DMT frame): 1 1
D (interleaver depth): 1 1
Delay (msec): 0 0
Super Frames: 1820149 1820147
Super Frame Errors: 0 0
RS Words: 0 0
RS Correctable Errors: 0 0
RS Uncorrectable Errors: 0 N/A
HEC Errors: 0 0
OCD Errors: 0 0
LCD Errors: 0 0
Total Cells: 448375307 0
Data Cells: 0 0
Bit Errors: 0 0
Total ES: 0 0
Total SES: 0 0
Total UAS: 15 0
pppoa_8_35_1
Your modem is capable of testing your DSL connection. The individual tests are listed below. If a test displays a fail status, click Rerun Diagnostic Tests at the bottom of this page to make sure the fail status is consistent. If the test continues to fail, click Help and follow the troubleshooting procedures.
Test the connection to your local network
Test your Ethernet Connection: DOWN Help
Test your Wireless Connection: PASS Help
Test the connection to your DSL service provider
Test ADSL synchronization: PASS Help
Test ATM OAM F5 segment ping:
PASS Help
Test ATM OAM F5 end-to-end ping:
FAIL Help
Test the connection to your Internet service provider
Test PPP server connection: FAIL Help
Test authentication with ISP: PASS Help
Test the assigned IP address: FAIL Help
Ping default gateway: FAIL Help
Ping primary Domain Name System Server: PASS Help
Mode: G.DMT
Type: Fast
Line coding: Trellis On
Status: No Defect
Link power state: L0
Downstream Upstream
SNR margin (dB): 27.4 15.0
Attenuation (dB): 7.0 5.0
Output power (dBm): 11.7 11.9
Attainable rate (Kbps): 11296 1032
Rate (Kbps): 6144 640
K (number of bytes in DMT frame): 193 21
R (number of check bytes in RS code word): 0 0
S (RS code word size in DMT frame): 1 1
D (interleaver depth): 1 1
Delay (msec): 0 0
Super Frames: 1820149 1820147
Super Frame Errors: 0 0
RS Words: 0 0
RS Correctable Errors: 0 0
RS Uncorrectable Errors: 0 N/A
HEC Errors: 0 0
OCD Errors: 0 0
LCD Errors: 0 0
Total Cells: 448375307 0
Data Cells: 0 0
Bit Errors: 0 0
Total ES: 0 0
Total SES: 0 0
Total UAS: 15 0
pppoa_8_35_1
Your modem is capable of testing your DSL connection. The individual tests are listed below. If a test displays a fail status, click Rerun Diagnostic Tests at the bottom of this page to make sure the fail status is consistent. If the test continues to fail, click Help and follow the troubleshooting procedures.
Test the connection to your local network
Test your Ethernet Connection: DOWN Help
Test your Wireless Connection: PASS Help
Test the connection to your DSL service provider
Test ADSL synchronization: PASS Help
Test ATM OAM F5 segment ping:
PASS Help
Test ATM OAM F5 end-to-end ping:
FAIL Help
Test the connection to your Internet service provider
Test PPP server connection: FAIL Help
Test authentication with ISP: PASS Help
Test the assigned IP address: FAIL Help
Ping default gateway: FAIL Help
Ping primary Domain Name System Server: PASS Help
...verder heb ik de modem al aan en uit gedaan, pc paar keer opnieuw opgestart, niks, ik ben dus wel wireless verbonden maar krijg geen connectie met EDPnet meer.
Met dezelfde modem surf ik nu dus via een andere access point.
Met dezelfde modem surf ik nu dus via een andere access point.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1492
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Hier ligt EDPnet sinds gisteren 9 uur ook al uit. Zit nu even bij familie op internet. Ben van regio Bilzen (3740). Nog mensen waar het uit ligt?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1492
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Heb eens proberen te bellen, maar bij edpnet werkt niemand vandaag. Het is te hopen dat het morgen snel gefixed wordt...
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Zelfde probleem hier sinds gisterenavond ergens volgens logs ...
"Could not get ip adress from ppoe server".
Regio Dilsen-Stokkem (3650), zit atm ff online via utms kaart vant werk (lang leve mobile internet )
Ik krijg overigens bvb een fulladsl login dezelfde foutmelding, kan goed zijn dat het een meer algemeen issue is ... Wait and see, en hopen dat et rap opgelost is idd
"Could not get ip adress from ppoe server".
Regio Dilsen-Stokkem (3650), zit atm ff online via utms kaart vant werk (lang leve mobile internet )
Ik krijg overigens bvb een fulladsl login dezelfde foutmelding, kan goed zijn dat het een meer algemeen issue is ... Wait and see, en hopen dat et rap opgelost is idd
- EDPnet
- ISP Official
- Berichten: 363
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
- Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Jawel hoor, maar niet op de helpdesk.Avenger 2.0 schreef:Heb eens proberen te bellen, maar bij edpnet werkt niemand vandaag.
De storing was ons al bekend en is idd. algemeen voor een deel van Limburg:
http://nl.wiki.edpnet.be/index.php/Zijn ... et-netwerk
internet, fiber & telephony
Is het trouwens normaal dat bij een panne - zelfs met Nieuwjaar - de klanten meer dan 24 uur niet meer kunnen surfen?
Stel dat dit bij Skynet was gebeurd, zou dan half Limburg ook in de kou hebben gestaan? Maw is het bij Skynet ooit gebeurd dat klanten meer dan 24 uur helemaal niet konden surfen?
Waar zit het verschil in de service?
Niet denken dat ik over EDPnet wil klagen, maar ik vraag me dit gewoon af?
Stel dat dit bij Skynet was gebeurd, zou dan half Limburg ook in de kou hebben gestaan? Maw is het bij Skynet ooit gebeurd dat klanten meer dan 24 uur helemaal niet konden surfen?
Waar zit het verschil in de service?
Niet denken dat ik over EDPnet wil klagen, maar ik vraag me dit gewoon af?
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
tsja, daar twijfel ik dus ook aan, of men dit bij belgacom evenlang had laten aanslepen, zeker gezien dit geen infrastructuur betreft, maar puur een defecte atm switch, die op 1 2 3 vervangen kan worden normaal gezien...
Ik vind het niet zoooo een ramp, ik kan verder met umts abo van het werk, maar er zijn veel mensen die daar niet op kunnen terugvallen.
Verder heeft er tot vanmiddag niks op edpnet hun site gestaan, en dan komt men hier triomfantelijk verkondigen "we wisten wel ervan hoor" ...
Al bij al kon dit een pak beter afgehandeld worden, daar heb je gelijk in ...
Ik vind het niet zoooo een ramp, ik kan verder met umts abo van het werk, maar er zijn veel mensen die daar niet op kunnen terugvallen.
Verder heeft er tot vanmiddag niks op edpnet hun site gestaan, en dan komt men hier triomfantelijk verkondigen "we wisten wel ervan hoor" ...
Al bij al kon dit een pak beter afgehandeld worden, daar heb je gelijk in ...
- Mette
- Premium Member
- Berichten: 460
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
- Locatie: Heverlee (Leuven)
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ik heb vroeger (over meer als 7 jaar geleden spreek ik dan) bij UPC volledige weekends en halve weken zonder internet gezeten en ook al vind ik het niet normaal, kwa zo'n dingen verbaast mij alleszins niets meer.MrZipper schreef:Is het trouwens normaal dat bij een panne - zelfs met Nieuwjaar - de klanten meer dan 24 uur niet meer kunnen surfen?
Stel dat dit bij Skynet was gebeurd, zou dan half Limburg ook in de kou hebben gestaan? Maw is het bij Skynet ooit gebeurd dat klanten meer dan 24 uur helemaal niet konden surfen?
Waar zit het verschil in de service?
Niet denken dat ik over EDPnet wil klagen, maar ik vraag me dit gewoon af?
Al vind ik het spijtig dat dit gebeurd, rond deze periode kan ik het nog beter snappen als meerdere weekends gewoon tijdens het jaar. Wat natuurlijk niet maakt dat dit goed te spreken is maarja .
- EDPnet
- ISP Official
- Berichten: 363
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
- Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
De beste stuurlui staan aan wal, zullen we maar zeggen.FlashBlue schreef:tsja, daar twijfel ik dus ook aan, of men dit bij belgacom evenlang had laten aanslepen, zeker gezien dit geen infrastructuur betreft, maar puur een defecte atm switch, die op 1 2 3 vervangen kan worden normaal gezien...
Ik vind het niet zoooo een ramp, ik kan verder met umts abo van het werk, maar er zijn veel mensen die daar niet op kunnen terugvallen.
Verder heeft er tot vanmiddag niks op edpnet hun site gestaan, en dan komt men hier triomfantelijk verkondigen "we wisten wel ervan hoor" ...
Al bij al kon dit een pak beter afgehandeld worden, daar heb je gelijk in ...
Overigens is intussen gebleken dat het niet een defecte atm-switch betreft, maar een defecte fiberlijn _naar_ die atm-switch. Deze leased line is in beheer van Belgacom, en kennelijk konden onze concullega's er op de overgang van oud naar nieuw inderdaad niet eerder iemand naartoe krijgen dan een kleine dag na het ontstaan van de storing.
internet, fiber & telephony
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Om te beginnen zal je wel weten dat op dagen dat de helpdesk gesloten is, mensen moeten terugvallen op de "gekende problemen" pagina om te weten of er al dan niet iets aan de hand is. Die pagina updaten als het probleem bekend is, hoeft geen prioriteit te zijn boven het oplossen van het probleem, maar is wel zo netjes naar de klanten toe natuurlijk...EDPnet schreef:De beste stuurlui staan aan wal, zullen we maar zeggen.
Overigens is intussen gebleken dat het niet een defecte atm-switch betreft, maar een defecte fiberlijn _naar_ die atm-switch. Deze leased line is in beheer van Belgacom, en kennelijk konden onze concullega's er op de overgang van oud naar nieuw inderdaad niet eerder iemand naartoe krijgen dan een kleine dag na het ontstaan van de storing.
Moest het je overigens niet zijn opgevallen, ik heb niet zozeer een probleem met het feit dat het iets langer duurt als normaal (ik gebruik mijn internet professioneel, en heb *net daarom* een backup via umts voor als er dringends zou voorvallen op het werk), maar ik ben wel van mening dat de communicatie van het probleem nogal lang op zich liet wachten.
Als je daarop tegenwoordig al als reactie opmerkingen krijgt in het genre van "beste stuurlui staan aan wal", dan is het ver gekomen met jullie diensten in de afgelopen 4 jaar dat ik klant ben ....
Soit, goed om te weten dat er een oplossing in de maak is, en dat de issue idd iets uitgebreider was dan "maar" een defecte atm switch ... thx voor de update
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Blijkbaar heeft niet iedereen dezelfde sla's met Belgacom voor kritische verbindingen, wij hebben nog nooit meer dan 24 uur moeten wachten op herstelling van een defecte fiber, zelfs op de gekste feestdagen, momenten.EDPnet schreef:De beste stuurlui staan aan wal, zullen we maar zeggen.FlashBlue schreef:tsja, daar twijfel ik dus ook aan, of men dit bij belgacom evenlang had laten aanslepen, zeker gezien dit geen infrastructuur betreft, maar puur een defecte atm switch, die op 1 2 3 vervangen kan worden normaal gezien...
Ik vind het niet zoooo een ramp, ik kan verder met umts abo van het werk, maar er zijn veel mensen die daar niet op kunnen terugvallen.
Verder heeft er tot vanmiddag niks op edpnet hun site gestaan, en dan komt men hier triomfantelijk verkondigen "we wisten wel ervan hoor" ...
Al bij al kon dit een pak beter afgehandeld worden, daar heb je gelijk in ...
Overigens is intussen gebleken dat het niet een defecte atm-switch betreft, maar een defecte fiberlijn _naar_ die atm-switch. Deze leased line is in beheer van Belgacom, en kennelijk konden onze concullega's er op de overgang van oud naar nieuw inderdaad niet eerder iemand naartoe krijgen dan een kleine dag na het ontstaan van de storing.
Maar dan nog zelfs als een fiber breekt geen probleem, alles tussen onze datacentra, klanten is altijd dubbel uitgevoerd.
Blijkbaar hebben jullie daar wat bespaard, edpnet ?
- deej
- Elite Poster
- Berichten: 3322
- Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
- Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Tomsworld schreef:Blijkbaar hebben jullie daar wat bespaard, edpnet ?
Wie is "wij"? Ik daag je uit een ISP te noemen die wel overal ontdubbelde lijnen naar al z'n ATM switches heeft en dan daarmee consumer abbonementen aanbiedt aan 30-35€ per maand.
Maar hey als morgen alle klanten dubbel willen betalen om nooit meer downtime te hebben, dan zullen de ISPs wel dubbele lijnen leggen.
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
exact ...deej schreef: Wie is "wij"? Ik daag je uit een ISP te noemen die wel overal ontdubbelde lijnen naar al z'n ATM switches heeft en dan daarmee consumer abbonementen aanbiedt aan 30-35€ per maand.
Maar hey als morgen alle klanten dubbel willen betalen om nooit meer downtime te hebben, dan zullen de ISPs wel dubbele lijnen leggen.
Je moet nu ook weer niet het onmogelijke gaan verwachten voor een consumer line ; hun kritische verbindingen zullen effectief wel ontdubbeld zijn.
En qua sla's, tsja, je kan zoveel sla's afspreken als je wilt, als je partner er zich niet aan houdt, of er zich niet aan kan houden wegens welke reden wat dan ook, dan ben je er nog altijd niks mee he
(overigens, afaik is op atm niveau niet direct iets eigendom van edpnet, dus edpnet kan daar ook niet bespaard hebbe volgens mij )
-
- Elite Poster
- Berichten: 1492
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Zou volgens de statuspagina in de nacht van dinsdag 1 op woensdag 2 januari opgelost worden. Maar ligt nu blijkbaar nog altijd uit...
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Die bgc techniekers ligge nog allemaal hun roes uit te slape in hun camionette , wa wilde danAvenger 2.0 schreef:Zou volgens de statuspagina in de nacht van dinsdag 1 op woensdag 2 januari opgelost worden. Maar ligt nu blijkbaar nog altijd uit...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1621
- Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
- Twitter: goendi
- Locatie: Antwerpen
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Toch even iets ontkrachten... Belgacom heeft wachtdiensten en een stevig bemand NOC voor dergelijke zaken. Het zou me ten stelligste verbazen dat ze een dag wachten met iets op te lossen van die aard als er effectief een SLA in de dienstverlening bijzit. Een SLA voor dergelijke zaken gaat dan over een interventie binnen de 4 uur, onsite. Als dat gerapporteerd is om 22.00 uur op de 31ste, impliceert dat dus dat er iemand staat om 02.00 uur op nieuwjaarsnacht. Zelfs -als- ze zich daar, om welke reden dan ook, niet aan kunnen houden, zal dat dus echt wel -niet- duren tot 08.00 uur 2 dagen later! Dat zou -ruim- 24 uur na de voorziene tussenkomst moeten zijn. En voor diegenen die hieraan twijfelen... Belgacom heeft 20.000 mensen in dienst, en op feestdagen is er nog steeds circa 200 man aan het werk (en dan heb ik het niet over on-call ingenieurs/techniekers). Als dit al allemaal klopt, dan zal er wel een fysisch dermate ernstig probleem zijn dat het een tijd duurt om dit op te lossen. En als dat zo is, dan heeft Belgacom altijd alternatieve bekabeling om een tijdelijk alternatief te bieden, waardoor ze hun SLA alsnog halen. Dat die techniekers dan hun roes uitslapen, dat klopt dus echt niet. Professionele en residentiele klanten worden gans anders bediend!Die bgc techniekers ligge nog allemaal hun roes uit te slape in hun camionette Laughing , wa wilde dan Tongue
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Ino goendi, Ino , en desalniettemin lopen er ook nog dingen mis bij hun B2B support en sla's hoor ... net zoals bij alle firma's.
Maar mag er al eens een (al zij het dan ietwat sarcastische) humoristische tint zijn in een klaag topic ?
Maar mag er al eens een (al zij het dan ietwat sarcastische) humoristische tint zijn in een klaag topic ?
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 1899
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
In welke regio's zijn de problemen?
In Hechtel konden we gisteren wel op internet en vandaag niet???
In Hechtel konden we gisteren wel op internet en vandaag niet???
-
- Elite Poster
- Berichten: 1565
- Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Op de website van Edpnet staat het volgende :MrZipper schreef:Dit begint echt vervelend te worden, we zijn straks 36 uur verder, nog steeds geen connectie met EDPnet
Ben nu wel echt een beetje teleurgesteld in EDPnet...
Heeft iemand een update voor mij?
Door een storing aan een leased line naar een atm-switch in centraal Limburg zit een groot deel van de dsl-klanten uit deze provincie zonder internet. EDPnet en de Broba II-netwerkadministratie zullen deze storing zo snel mogelijk trachten te verhelpen. Een oplossing, in de vorm van een vervanging van de defecte hardware ter plaatse, wordt verwacht in de loop van woensdag 2 januari.
Onze excuses voor het ongemak.
Gisteren was het nog 'in de nacht van dinsdag op woensdag', nu is het al in de loop van woensdag geworden. Hoop doet leven !
-
- Elite Poster
- Berichten: 1492
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Straks veranderen ze het naar 'In de loop van 2008'...
We gaan al richting 48 uur downtime (en 20 euro umts kosten). Vind ik echt toch wel ter over...
We gaan al richting 48 uur downtime (en 20 euro umts kosten). Vind ik echt toch wel ter over...
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 1899
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Ondertussen lijkt het, bij ons althans, opgelost te zijn...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1492
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Werkt hier nu juist ook terug.
-
- Starter
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 26 maa 2007, 01:07
Het was naar het schijnt trouwens niet alleen EDPnet die er last van had:
http://www.datanews.be/nl/news/90-14-15 ... ernet.html
http://www.datanews.be/nl/news/90-14-15 ... ernet.html
-
- Plus Member
- Berichten: 116
- Lid geworden op: 05 jul 2006, 17:02
Ik eis 1.5 euro terug op mijn rekening.
Per 24 uur dat internet niet werkt is 1 euro verlies.
30 euro abonnement, 744 uren/maand, 24 uur down -> 3 %
--> 1 euro.
Mijn mail is verstuurt voor de terug vordering.
Ik stel voor dat iedereen dit doet.
1.5 euro maakt mij niks uit maar als je teveel download betaal je ook.
Is meer een principe kwestie.
Per 24 uur dat internet niet werkt is 1 euro verlies.
30 euro abonnement, 744 uren/maand, 24 uur down -> 3 %
--> 1 euro.
Mijn mail is verstuurt voor de terug vordering.
Ik stel voor dat iedereen dit doet.
1.5 euro maakt mij niks uit maar als je teveel download betaal je ook.
Is meer een principe kwestie.
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
pfff ...
Ik weet natuurlijk niet wat de reactie van edpnet gaat zijn, maar puur contractueel bezien heb jij geen recht op een vergoeding want jij hebt geen service level agreement op die lijn, en er is geen uptimegarantie , en geen gegarandeerde service bepaald in het contract.
nu soit, als je moeilijk wil doen, have fun
Ik weet natuurlijk niet wat de reactie van edpnet gaat zijn, maar puur contractueel bezien heb jij geen recht op een vergoeding want jij hebt geen service level agreement op die lijn, en er is geen uptimegarantie , en geen gegarandeerde service bepaald in het contract.
nu soit, als je moeilijk wil doen, have fun
-
- Elite Poster
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
- Locatie: Zwevegem
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Straf, een SLA op een verbinding waar ge 30 euro/maand voor betaald.doeternietoe schreef:Ik eis 1.5 euro terug op mijn rekening.
Per 24 uur dat internet niet werkt is 1 euro verlies.
30 euro abonnement, 744 uren/maand, 24 uur down -> 3 %
--> 1 euro.
Mijn mail is verstuurt voor de terug vordering.
Ik stel voor dat iedereen dit doet.
1.5 euro maakt mij niks uit maar als je teveel download betaal je ook.
Is meer een principe kwestie.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1492
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Nog straffer is dat ze bij Scarlet blijkbaar geen deftige SLA hebben...TomG schreef: Straf, een SLA op een verbinding waar ge 30 euro/maand voor betaald.
Lekker voor die Scarlet klanten, die hebben bij oud en nieuw niet alleen 2 dagen zonder internet, maar ook zonder telefoon gezeten. Bij EDPnet hebben we tenminste nog een reactie gekregen.
-
- Plus Member
- Berichten: 116
- Lid geworden op: 05 jul 2006, 17:02
1845 nu en het werkt nog niet
zone 089
Ik kan ook niet binnen op de helpdesk
Ik ben edpnet zo kotsbeu
Slechte speed en nu dit
Is het mogelijk om 2 providers gelijktijdig te hebben?
Dommel en edpnet?
Ik hang nog 6 maand vast bij edpnet wegens overschakeling naar testaankoop promotie en ik ben al klant van 01 2006
pffff
zone 089
Ik kan ook niet binnen op de helpdesk
Ik ben edpnet zo kotsbeu
Slechte speed en nu dit
Is het mogelijk om 2 providers gelijktijdig te hebben?
Dommel en edpnet?
Ik hang nog 6 maand vast bij edpnet wegens overschakeling naar testaankoop promotie en ik ben al klant van 01 2006
pffff
-
- Elite Poster
- Berichten: 1492
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
In zone 089 werkt het thans, maar je zal je modem misschien eens moeten herstarten...
Ze zeggen juist dat deze panne iedere ISP op Broba II platgelegd heeft. Deze topic staat dan wel bij EDPnet, maar dat was blijkbaar ook de enige ISP die het aan z'n klanten meegedeeld heeft.doeternietoe schreef:Ik ben edpnet zo kotsbeu
Slechte speed en nu dit
-
- Plus Member
- Berichten: 116
- Lid geworden op: 05 jul 2006, 17:02
Doorschakeling daghelpdesk naar 's avonds helpdesk melden verkeerde telefoon nr.
Dus even bij de buren online gegaan en 0902 44444 opgezocht.
Probleem lag blijkbaar bij mij.
Laptop op modem & inbellen = OK
Router via model = NIET OK
Info:
-----
* router + modem heeft meer dan 3 uur zonder spanning gezeten door de dag
1 x reset (knopje) op router gedaan = NIET OK
1 x reset op router gedaan + 10 min spanning uit = OK
Volgens mij had router zich zelf opgehangen door de vele auto retry's
Nu goed,
Ik heb geen mail verstuurt naar hun omdat na het goed nummer gebeld te hebben de HELPDESK schitterend was en dit zelfs voor een vrouw!
Uiteraard heb ik dit ook vermeld in mijn ticket.
1ste maal dat ik edpnet goed vind maar ze blijven voorlopig als noobs staan tov easynet in mijn ogen
Nog 6 maand doorbijten en dan "it's Dommel time"
Dus even bij de buren online gegaan en 0902 44444 opgezocht.
Probleem lag blijkbaar bij mij.
Laptop op modem & inbellen = OK
Router via model = NIET OK
Info:
-----
* router + modem heeft meer dan 3 uur zonder spanning gezeten door de dag
1 x reset (knopje) op router gedaan = NIET OK
1 x reset op router gedaan + 10 min spanning uit = OK
Volgens mij had router zich zelf opgehangen door de vele auto retry's
Nu goed,
Ik heb geen mail verstuurt naar hun omdat na het goed nummer gebeld te hebben de HELPDESK schitterend was en dit zelfs voor een vrouw!
Uiteraard heb ik dit ook vermeld in mijn ticket.
1ste maal dat ik edpnet goed vind maar ze blijven voorlopig als noobs staan tov easynet in mijn ogen
Nog 6 maand doorbijten en dan "it's Dommel time"
-
- Elite Poster
- Berichten: 1492
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
EDPnet is zo slecht niet, het is gewoon het Scarlet netwerk wat met haken en ogen in elkaar hangt.