Kreeg net een mail dat "dx-solutions ADSL" dxADSL geworden is
Maar dat wisten we al hehe.
In ieder geval, kvind het wel een mooie site, fris, strak ... denk wel dat dit abonnement zal aanslaan, ik lees alleen maar lovende dingen over dit bedrijf, ben zelf ook nog altijd super tevreden ...
Inderdaad mooie opgezette site, maar ik vind nergen hun support - klantendienst Site?
Hebben ze die wel of is het deze van full adsl waarvan ze reseller zijn?
Alle providers en de resellers ervan zijn steeds vlug met hun antwoorden als het op verkopen aankomt, maar blijft jammergenoeg niet duren.
Dan belanden we in een soort Scarlet klandtendienst, altijd van ja zeggen en nooit iets verkrijgen.
ben geen klant, maar heb al 5tal mails uitgewisseld met die mensen. steeds zeer snel met hun reacties. via hun site is er blijkbaar ook een live chat, dit is toch wel een unieke vorm van support. het is alleen te hopen dat ze hun goeie service kunnen blijven aanbieden moesten ze meer klanten krijgen. denk dat dit een goeie provider is voor mensen die niet echt extreem veel downloaden - niet voor heel grote verbruikers - want er is ook geen nachttarief. goed voor iemand die nu een Comfort of ExpressNet abo heeft en soms niet toekomt. een betere prijs voor dergelijk produkt ga je nergens vinden. download je soms meer dan 40GB/maand dan zou ik doorverwijzen naar Dommel. maar ik denk dat uiteindelijk de meeste gebruikers wel toekomen met 40GB, en voor die mensen hebben ze momenteel het mooiste aanbod op de markt (uitgezonderd cityconnect van dommel dat wel nog nergens te krijgen is)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m TV : Belgacom TV Comfort Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Ik ben wel klant, altijd snelle respons ... en idd de live chat, dit heb ik nog bij geen enkele andere provider gezien ...
De zaakvoerder lijkt me toch ook heel hoge service eisen te leggen. Ik heb hem onlangs gesproken via de live chat, hij was bezig met de hun nieuwe website, maar stond me direct te woord ...
Ik zou niet twijfelen, kom van dommel en ben overgestapt ... en toch al enkele maanden heel tevreden ...
ZMD schreef:Waarom zijn de prijzen van hun bussiness abbonement verdwenen? Dacht nochthans dat die interessant waren.
Deze staan er terug blijkbaar en ze zijn blijvend
Alleen is de activatie kost nu van 0€ naar 25€ gestegen of vergis ik mij?
is altijd 25euro geweest , toch voor een home abo. wel een opmerking bij hun website, of je nu op abonneren klik bij het éne of het andere produkt je komt altijd op dezelfde bestelpagina uit
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m TV : Belgacom TV Comfort Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
saffie schreef:Hoe bedoel je altijd dezelfde pagina? Je kan toch kiezen voor type abonnement?
de pagina's blijft hetzelfde ...
ah ja, je kan het blijkbaar selecteren in het dropdown menutje welk type je wil, ik liet me misleiden door de titel 'Stap 1: bestel online ADSL voor amper € 24,95 /maand', die je ook ziet bij het klikken op bestel business
ZMD schreef:
is altijd 25euro geweest , toch voor een home abo. wel een opmerking bij hun website, of je nu op abonneren klik bij het éne of het andere produkt je komt altijd op dezelfde bestelpagina uit
Voor het home abonnement was dit inderdaad altijd zo, maar bij het Business abonnement niet. (Dacht ik)
ZMD schreef:
Voor het home abonnement was dit inderdaad altijd zo, maar bij het Business abonnement niet. (Dacht ik)
je hebt gelijk er stond activatie gratis, maar er stond geen prijs bij toch niet in deze versie van de google cache
We hebben de website vroeger gevonden dan gepland, dus de prijzen waren nog niet vast denk ik. nuja, die prijs blijft wel heel scherp denk ik, als je bij telenet of belgacom zoiets wenst, dan betaal je rap 70€ ...