dxADSL live
Allen,
Kreeg net een mail dat "dx-solutions ADSL" dxADSL geworden is
Maar dat wisten we al hehe.
In ieder geval, kvind het wel een mooie site, fris, strak ... denk wel dat dit abonnement zal aanslaan, ik lees alleen maar lovende dingen over dit bedrijf, ben zelf ook nog altijd super tevreden ...
go for it dxadsl ... de link http://www.dxadsl.be
Kreeg net een mail dat "dx-solutions ADSL" dxADSL geworden is
Maar dat wisten we al hehe.
In ieder geval, kvind het wel een mooie site, fris, strak ... denk wel dat dit abonnement zal aanslaan, ik lees alleen maar lovende dingen over dit bedrijf, ben zelf ook nog altijd super tevreden ...
go for it dxadsl ... de link http://www.dxadsl.be
Inderdaad mooie opgezette site, maar ik vind nergen hun support - klantendienst Site?
Hebben ze die wel of is het deze van full adsl waarvan ze reseller zijn?
Alle providers en de resellers ervan zijn steeds vlug met hun antwoorden als het op verkopen aankomt, maar blijft jammergenoeg niet duren.
Dan belanden we in een soort Scarlet klandtendienst, altijd van ja zeggen en nooit iets verkrijgen.
Hebben ze die wel of is het deze van full adsl waarvan ze reseller zijn?
Alle providers en de resellers ervan zijn steeds vlug met hun antwoorden als het op verkopen aankomt, maar blijft jammergenoeg niet duren.
Dan belanden we in een soort Scarlet klandtendienst, altijd van ja zeggen en nooit iets verkrijgen.
Waarschijnlijk wel de klantendienst van Fulladsl. Ze gebruiken toch dezefde
telefooncentrale
dx 078 077 516
Fulladsl 078 077 165
Gewoonweg de cijfers werden door elkaar gehaald, dat kan met dezelfde groep telefoonnummers.
Hopelijk goeie service??
telefooncentrale
dx 078 077 516
Fulladsl 078 077 165
Gewoonweg de cijfers werden door elkaar gehaald, dat kan met dezelfde groep telefoonnummers.
Hopelijk goeie service??
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ben geen klant, maar heb al 5tal mails uitgewisseld met die mensen. steeds zeer snel met hun reacties. via hun site is er blijkbaar ook een live chat, dit is toch wel een unieke vorm van support. het is alleen te hopen dat ze hun goeie service kunnen blijven aanbieden moesten ze meer klanten krijgen. denk dat dit een goeie provider is voor mensen die niet echt extreem veel downloaden - niet voor heel grote verbruikers - want er is ook geen nachttarief. goed voor iemand die nu een Comfort of ExpressNet abo heeft en soms niet toekomt. een betere prijs voor dergelijk produkt ga je nergens vinden. download je soms meer dan 40GB/maand dan zou ik doorverwijzen naar Dommel. maar ik denk dat uiteindelijk de meeste gebruikers wel toekomen met 40GB, en voor die mensen hebben ze momenteel het mooiste aanbod op de markt (uitgezonderd cityconnect van dommel dat wel nog nergens te krijgen is)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Ik ben wel klant, altijd snelle respons ... en idd de live chat, dit heb ik nog bij geen enkele andere provider gezien ...
De zaakvoerder lijkt me toch ook heel hoge service eisen te leggen. Ik heb hem onlangs gesproken via de live chat, hij was bezig met de hun nieuwe website, maar stond me direct te woord ...
Ik zou niet twijfelen, kom van dommel en ben overgestapt ... en toch al enkele maanden heel tevreden ...
De zaakvoerder lijkt me toch ook heel hoge service eisen te leggen. Ik heb hem onlangs gesproken via de live chat, hij was bezig met de hun nieuwe website, maar stond me direct te woord ...
Ik zou niet twijfelen, kom van dommel en ben overgestapt ... en toch al enkele maanden heel tevreden ...
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Alleen is de activatie kost nu van 0€ naar 25€ gestegen of vergis ik mij?saffie schreef:Deze staan er terug blijkbaar en ze zijn blijvendZMD schreef:Waarom zijn de prijzen van hun bussiness abbonement verdwenen? Dacht nochthans dat die interessant waren.
- xenne
- Elite Poster
is altijd 25euro geweest , toch voor een home abo. wel een opmerking bij hun website, of je nu op abonneren klik bij het éne of het andere produkt je komt altijd op dezelfde bestelpagina uitZMD schreef:Alleen is de activatie kost nu van 0€ naar 25€ gestegen of vergis ik mij?saffie schreef:Deze staan er terug blijkbaar en ze zijn blijvendZMD schreef:Waarom zijn de prijzen van hun bussiness abbonement verdwenen? Dacht nochthans dat die interessant waren.
- xenne
- Elite Poster
ah ja, je kan het blijkbaar selecteren in het dropdown menutje welk type je wil, ik liet me misleiden door de titel 'Stap 1: bestel online ADSL voor amper € 24,95 /maand', die je ook ziet bij het klikken op bestel businesssaffie schreef:Hoe bedoel je altijd dezelfde pagina? Je kan toch kiezen voor type abonnement?
de pagina's blijft hetzelfde ...
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Voor het home abonnement was dit inderdaad altijd zo, maar bij het Business abonnement niet. (Dacht ik)xenne schreef:is altijd 25euro geweest , toch voor een home abo. wel een opmerking bij hun website, of je nu op abonneren klik bij het éne of het andere produkt je komt altijd op dezelfde bestelpagina uitZMD schreef: Alleen is de activatie kost nu van 0€ naar 25€ gestegen of vergis ik mij?
- xenne
- Elite Poster
je hebt gelijk er stond activatie gratis, maar er stond geen prijs bij toch niet in deze versie van de google cacheZMD schreef:Voor het home abonnement was dit inderdaad altijd zo, maar bij het Business abonnement niet. (Dacht ik)xenne schreef:is altijd 25euro geweest , toch voor een home abo. wel een opmerking bij hun website, of je nu op abonneren klik bij het éne of het andere produkt je komt altijd op dezelfde bestelpagina uitZMD schreef: Alleen is de activatie kost nu van 0€ naar 25€ gestegen of vergis ik mij?
- xenne
- Elite Poster
da's ook weer waarsaffie schreef:We hebben de website vroeger gevonden dan gepland, dus de prijzen waren nog niet vast denk ik.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
DX-Solutions is maar redelijk nieuw he
Ze zullen het wel aanpassen hier.
Ze zullen het wel aanpassen hier.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Verwarrend, ik moet ze ingeven met een komma en ze worden getoond met een punt.saffie schreef:bedankt voor de toevoeging, de prijzen kloppen wel niet, blijkbaar een probleem met komma getallen
Enfin, aangepast .
hoi,
inderdaad, daar krijg je nog eens een snel antwoord.
En volgens dat ze schrijven is nu ook de technische service
bij dxadsl zelfs.
dus ik overweeg naar daar over te stappen en mijn rotscarlet gedoe onmiddellijk over te laten.
Nog één vraag : kent er iemand,ervaringen?
www.domeincentrale.be/adsl.html
groeten en dank
inderdaad, daar krijg je nog eens een snel antwoord.
En volgens dat ze schrijven is nu ook de technische service
bij dxadsl zelfs.
dus ik overweeg naar daar over te stappen en mijn rotscarlet gedoe onmiddellijk over te laten.
groeten en dank
-
- Starter
Ik ben nu 3 maanden lid van dxadsl. ik kwam van edpnet. want dxadsl is toch iets goedkoper en meer downloadlimiet en even snel als edpnet.
heb 40GB download limiet maar ben al een paar keer overgegaan maar ik ben nog nooit op smalband gezet
heb 40GB download limiet maar ben al een paar keer overgegaan maar ik ben nog nooit op smalband gezet
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
ik heb hier nog een andere link en de prijs verschild blijkbaar ookjjvk schreef:hoi,
groeten en dank
http://www.dx-solutions.be/
Denk wel dat het dezelfde provider is al ben ik niet zeker, Dx-Solutions blijkbaar goedkoper dan x-treme adsl ......
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Starter
ja dx-solutions en dxadsl is het zelfde, maar van x-treme adsl had ik nog nooit gehoord. maar dxadsl is goedkoper dus niet zo moeilijke keus denk ik.
- xenne
- Elite Poster
volgens mij heeft x-treme adsl niets te maken met dx-solutions / dxadsljoostcappon schreef:ja dx-solutions en dxadsl is het zelfde, maar van x-treme adsl had ik nog nooit gehoord.
-
- Starter
toch denk ik wel dat dxadsl en xtreme adsl iets met elkaar te maken hebben
want de abbonementen lijken wel erg veel op elkaar
Abonnementtype Xtreme : Home ADSL plan
Abonnementstype Dxadsl : DxADSL Home plan
en net zoals bij dxadsl moet bij xtremeadsl inloggen met spb12345 dus ze lopen allebei via fulladsl als ik me niet vergis.
dit principe allebei denk ik
http://www.domeincentrale.be/Whitelabel_adsl.html
en net zoals bij dxadsl moet bij xtremeadsl inloggen met spb12345 dus ze lopen allebei via fulladsl als ik me niet vergis.
Ze zijn allebij een reseller van Scarlet... Fulladsl was overgenomen door scarlet.joostcappon schreef:toch denk ik wel dat dxadsl en xtreme adsl iets met elkaar te maken hebben
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Goed nieuws. RawCopper is wel beschikbaar bij DX-ADSL, maar ze raden het niet aan.