Dommel down zone 052?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
JustMeUC
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 mei 2004, 00:49

Is echt wel een uitzondering hoor. Ook ik kreeg in zone 09 een mooi ip adresje maar geraakte er nergens mee. Nu .... deze morgen werkte alles echter weer naar behoren.
Duhhhhhhh
SvenVdb
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 dec 2006, 21:09

zone 014 geen probleem.
In dat half jaar dat ik dommel heb (juni 2007) nog maar 1 keer uitgevallen.
Voor een 7 tal uur. Omdat die mannen van Belgacom ne kabel hadden doorgetrokken met hun kraan :evil: .
Voor de rest nog nooit probs gehad.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ik kreeg gisterenavond enkel een ip dat was zo heel weird :), maarja gelukkig is het 's avonds dan in de middag :-D
Koelreuteria
Pro Member
Pro Member
Berichten: 385
Lid geworden op: 25 mei 2006, 01:30
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 6 keer

Hier zone 051.
Gisteren niks gemerkt... Nu wel een "trage/onstabiele" verbinding want streaming radio komt in "snokskens" binnen. :-(
Niet om aan te horen. :evil:
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

mss moet je ff je modem eens heropstarten
Koelreuteria
Pro Member
Pro Member
Berichten: 385
Lid geworden op: 25 mei 2006, 01:30
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 6 keer

ljd schreef:mss moet je ff je modem eens heropstarten
.... al 2x gedaan in de loop van de voormiddag.... No avail :-(
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Tussen 22:40 en 2:05 geen verbinding, daarna is alles weer gewoon gaan werken volgens de modemlogs. Nadeel (hoewel, het was nacht) dat VOIP niet werkt. Overdag was dat wel erger geweest.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

December 23 - 2007 - 2:28 AM POSTED: [ dommel.com servicecenter]

onderwerp: outage in gent,brussels and antwerp-region
due to a fibercut in brussels we have experienced a general dsl-outage in gent,antwerp and brussels between 11.30 pm and 02.00 am. the oncall-engineer has been dispatched onsite at 0.00 am. the problem has been solved now and all services are operational again.
Afbeelding
Bates
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 13 dec 2007, 17:56

geen problemen hier, zone 058
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

yama schreef:December 23 - 2007 - 2:28 AM POSTED: [ dommel.com servicecenter]

onderwerp: outage in gent,brussels and antwerp-region
due to a fibercut in brussels we have experienced a general dsl-outage in gent,antwerp and brussels between 11.30 pm and 02.00 am. the oncall-engineer has been dispatched onsite at 0.00 am. the problem has been solved now and all services are operational again.
diefjes die dachten dat het koper was? :lol:
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

hellsnake schreef:
yama schreef:December 23 - 2007 - 2:28 AM POSTED: [ dommel.com servicecenter]

onderwerp: outage in gent,brussels and antwerp-region
due to a fibercut in brussels we have experienced a general dsl-outage in gent,antwerp and brussels between 11.30 pm and 02.00 am. the oncall-engineer has been dispatched onsite at 0.00 am. the problem has been solved now and all services are operational again.
diefjes die dachten dat het koper was? :lol:
:P :lol:
Afbeelding
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

xenne schreef:
Draco888 schreef:Thx Dommel, communiceren is ni uw sterkste punt, maar ge staat er wel voor uw klanten. :-D
er staat wel degelijk iets op de site :

Code: Selecteer alles

December 23 - 2007 - 2:28 AM posted by: [dommel.com servicecenter]

subject: outage in gent,brussels and antwerp-region
due to a fibercut in brussels we have experienced a general dsl-outage in gent,antwerp and brussels between 11.30 pm and 02.00 am. the oncall-engineer has been dispatched onsite at 0.00 am. the problem has been solved now and all services are operational again. 
WTF? :eek:

Hoe kan je die site bezoeken als alles plat ligt? Dus neen: geen communicatie :evil:
En dat w**f dat om 01 uur de telefoon oppakte bij mijn derde poging naar 0903 deed alsof er niets aan de hand was en nu lees ik hier dat er toch gezegd werd dat er problemen zijn? Incompetent k*tw**f. :evil:
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

rottekop schreef:Hoe kan je die site bezoeken als alles plat ligt? Dus neen: geen communicatie :evil:
En dat w**f dat om 01 uur de telefoon oppakte bij mijn derde poging naar 0903 deed alsof er niets aan de hand was en nu lees ik hier dat er toch gezegd werd dat er problemen zijn? Incompetent k*tw**f. :evil:
Hoe kunnen zij u bereiken? denk je dat ze iedereen gaan opbellen?
Die mevrouw aan de telefoon wist misschien nog niet dat er iets kapot was.

je hebt je naam alvast niet gestolen :P
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Niet iedereen heeft dommel voor internet.
Ik heb bvb hosting bij dommel en kan derhalve die berichten ook lezen op hun crm-panel.
Maar dat communiceren niet het sterkste punt is van eender welke internet-provider (ik denk EDPnet uitgezonderd) ben ik het wel mee eens, al zijn daar geen krachttermen voor nodig :? .
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

hellsnake schreef:Hoe kunnen zij u bereiken? denk je dat ze iedereen gaan opbellen?
Die mevrouw aan de telefoon wist misschien nog niet dat er iets kapot was.

je hebt je naam alvast niet gestolen :P
Neem me niet kwalijk maar ik heb een lichte vorm van Tourette. Ik hoop dat de mods hier rekening mee houden :oops:

Die wist dat niet omdat ze ofwel deed alsof ze niets wist ofwel omdat ze het echt niet wist en dan is ze incompetent want dit bericht is van 00.45H:
Digger schreef:juist ff gebeld met dommel.

er is inderdaad een probleem :-)

en als het help ... ze zijn ermee bezig



btw: vriendelijk persoon daarjuist bij de helpdesk op dit uur van de dag, chapeau !!
Dus: berichtje is geplaatst om 00.45, neem 3 minuten om dat te typen, previewen, corrigeren, previewen enz. dan is het 00.42H. Dan het bellen op zich... ik heb 3 pogingen gedaan van ieder 7 minuten ( daarna vlieg je er automatisch af ) Dus: in het beste geval had hij na 3 minuten verbinding te daarbij het gesprek op zich mee ( een halve minuut).

DUS even samenvatten:

00.45
- 3 minuten ( bericht typen )
- 3.5 minuten ( telefoongesprek)

dat maakt dat het probleem reeds gekend was om 00.40 (ruim gerekend in het voordeel van Rommel)

Ik bel om 01H en dat w**f zegt dat ze van niets weet en dat ze het laat nakijken? Tja, dan zijn we rond zeker? Incompetente medewerker of zich van de domme houden: geen van beiden is klantvriendelijk. En neen, ik was zeer rustig en ik heb niet van mijn oren gemaakt maar ik begreep wel dat ze me met een kluitje in het riet stuurde. Wat is uw telefoonnummer meneer? Ik zeg dat ( ik hoor geen getokkel op een toetsenbord ) en meteen als ik het nummer gezegd heb zegt ze dat ze het gaat laten nakijken. Niet horen typen en geen tijd nodig om mijn nummer te noteren? Yeah right. :roll:
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

mss wordt die telefoon gewoon doorgeschakeld en lag die in bed en wist die van niks :wink:
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Ik heb al meer dan een jaar Dommel en nog nooit uit gelegen
zone 089
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

rottekop schreef:
xenne schreef:
Draco888 schreef:Thx Dommel, communiceren is ni uw sterkste punt, maar ge staat er wel voor uw klanten. :-D
er staat wel degelijk iets op de site :

Code: Selecteer alles

December 23 - 2007 - 2:28 AM posted by: [dommel.com servicecenter]

subject: outage in gent,brussels and antwerp-region
due to a fibercut in brussels we have experienced a general dsl-outage in gent,antwerp and brussels between 11.30 pm and 02.00 am. the oncall-engineer has been dispatched onsite at 0.00 am. the problem has been solved now and all services are operational again. 
WTF? :eek:

Hoe kan je die site bezoeken als alles plat ligt? Dus neen: geen communicatie :evil:
En dat w**f dat om 01 uur de telefoon oppakte bij mijn derde poging naar 0903 deed alsof er niets aan de hand was en nu lees ik hier dat er toch gezegd werd dat er problemen zijn? Incompetent k*tw**f. :evil:
't is toch al positief dat ze iets op hun site zetten achteraf. ik begrijp wel uw frustratie ivm dat telefoontje, wellicht heeft sandra(?) u willen afschepen ipv eerlijk antwoord te geven zoals bart(?) wel gedaan heeft blijkbaar. persoonlijk heb ik niets gemerkt van de outage, maar ik heb achteraf gemerkt dat ik per ongeluk op een draadloze verbinding van een buur zat te surfen :oops:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

xenne schreef: maar ik heb achteraf gemerkt dat ik per ongeluk op een draadloze verbinding van een buur zat te surfen :oops:
:lol:

Ah... was dat de veelbesproken Sandra? :-o
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

rottekop schreef: Ah... was dat de veelbesproken Sandra? :-o
waarschijnlijk hé, zoveel personeel heeft dommel niet - bij grote problemen op een zaterdagavond zullen het wel de grote bazen zijn die het mogen oplossen, vermoed ik hé
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Man man... Is er iemand die mij hier eens kan vertellen hoe ze -alle- klanten in de zone 02, 03 en 09 moeten verwittigen als er een outage is? Dan zijn ze langer bezig dan wanneer ze het gewoon herstellen! Zit hier nog wel -iemand- met -iets- dat een -beetje- op verstand lijkt?
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

Goendi schreef:Zit hier nog wel -iemand- met -iets- dat een -beetje- op verstand lijkt?
Jij bent hier toch 8)
hoy69
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:12

momenteel is dommel plat bij mij. destezeggen, ik kan me wel authentificieren , maar geraak nie verder. leased line dat plat ligt? regio wasland (03)
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

ook hier down, zone 016 Leuven
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Deze keer niks aan hand in 052.
Iemand bij BGC misschien weer verkeerd kabelke uitgetrokken? lol
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

Goendi schreef:Man man... Is er iemand die mij hier eens kan vertellen hoe ze -alle- klanten in de zone 02, 03 en 09 moeten verwittigen als er een outage is? Dan zijn ze langer bezig dan wanneer ze het gewoon herstellen! Zit hier nog wel -iemand- met -iets- dat een -beetje- op verstand lijkt?
neen, hopeloze zaak. :lol:

Maar als ik hen bel mag ik toch wel verwachten dat ze een degelijk antwoord geven. Of zit er daar ook geen verstand meer? :roll:
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

ChelloExtremer schreef:ook hier down, zone 016 Leuven
Mss zijn ze bezig met Cityconnect aan het activeren :-D
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

weer feedback op de site:

Code: Selecteer alles

December 24 - 2007 - 6:42 AM posted by: [dommel.com servicecenter]

subject: belgacom backbone configuration error
tonight since 01.06 AM certain regions in west-vlaanderen,antwerp and brabant have been disconnected due to an error in some belgacom transmissioncentres. We have a ticket open since 01.13 AM and belgacom engineers are working on a solution asap. 
2 problemen op 2 dagen :eek:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

xenne schreef:weer feedback op de site:

Code: Selecteer alles

December 24 - 2007 - 6:42 AM posted by: [dommel.com servicecenter]

subject: belgacom backbone configuration error
tonight since 01.06 AM certain regions in west-vlaanderen,antwerp and brabant have been disconnected due to an error in some belgacom transmissioncentres. We have a ticket open since 01.13 AM and belgacom engineers are working on a solution asap. 
2 problemen op 2 dagen :eek:

oei :eek: als je alle Dommel berichten van de laatste weken, dagen bekijk lijkt er toch wel iets aan de hand bij Dommel.

In de eerste plaats een gebrek aan duidelijke communicatie.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Zambo schreef:als je alle Dommel berichten van de laatste weken, dagen bekijk lijkt er toch wel iets aan de hand bij Dommel.
er staat in die communicatie duidelijk dat het een Belgacom probleem is hé, dus geen paniek.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

xenne schreef:
Zambo schreef:als je alle Dommel berichten van de laatste weken, dagen bekijk lijkt er toch wel iets aan de hand bij Dommel.
er staat in die communicatie duidelijk dat het een Belgacom probleem is hé, dus geen paniek.
ok :-D dan ligt het aan diegenen die bij hoog en bij laag verkondigen dat ze de beste service in de wereld leveren. :roll: blijbaar scheelt er duidelijk iets aan die beste service :lol:

Sorry Dommelaars :oops:
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Zambo schreef:
xenne schreef:
Zambo schreef:als je alle Dommel berichten van de laatste weken, dagen bekijk lijkt er toch wel iets aan de hand bij Dommel.
er staat in die communicatie duidelijk dat het een Belgacom probleem is hé, dus geen paniek.
ok :-D dan ligt het aan diegenen die bij hoog en bij laag verkondigen dat ze de beste service in de wereld leveren. :roll: blijbaar scheelt er duidelijk iets aan die beste service :lol:

Sorry Dommelaars :oops:

A ist daarmee dat ik opeens op newsleecher aan 5mbps aan het downen was :).

Allez zambo doen ze nu hun best om te communiceren is weer niet goed :-D .

Moa joa hier woast bere goe gin probs :lol: .
Afbeelding
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

yama schreef:
Zambo schreef:
xenne schreef:
Zambo schreef:als je alle Dommel berichten van de laatste weken, dagen bekijk lijkt er toch wel iets aan de hand bij Dommel.
er staat in die communicatie duidelijk dat het een Belgacom probleem is hé, dus geen paniek.
ok :-D dan ligt het aan diegenen die bij hoog en bij laag verkondigen dat ze de beste service in de wereld leveren. :roll: blijbaar scheelt er duidelijk iets aan die beste service :lol:

Sorry Dommelaars :oops:

A ist daarmee dat ik opeens op newsleecher aan 5mbps aan het downen was :).

Allez zambo doen ze nu hun best om te communiceren is weer niet goed :-D .

Moa joa hier woast bere goe gin probs :lol: .
Ik vind net dat dommel ineens veel beter communiceerd :-D
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”