Dommel down zone 052?
zone 014 geen probleem.
In dat half jaar dat ik dommel heb (juni 2007) nog maar 1 keer uitgevallen.
Voor een 7 tal uur. Omdat die mannen van Belgacom ne kabel hadden doorgetrokken met hun kraan .
Voor de rest nog nooit probs gehad.
In dat half jaar dat ik dommel heb (juni 2007) nog maar 1 keer uitgevallen.
Voor een 7 tal uur. Omdat die mannen van Belgacom ne kabel hadden doorgetrokken met hun kraan .
Voor de rest nog nooit probs gehad.
-
- Pro Member
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 25 mei 2006, 01:30
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 6 keer
Hier zone 051.
Gisteren niks gemerkt... Nu wel een "trage/onstabiele" verbinding want streaming radio komt in "snokskens" binnen.
Niet om aan te horen.
Gisteren niks gemerkt... Nu wel een "trage/onstabiele" verbinding want streaming radio komt in "snokskens" binnen.
Niet om aan te horen.
-
- Pro Member
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 25 mei 2006, 01:30
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 6 keer
.... al 2x gedaan in de loop van de voormiddag.... No availljd schreef:mss moet je ff je modem eens heropstarten
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Tussen 22:40 en 2:05 geen verbinding, daarna is alles weer gewoon gaan werken volgens de modemlogs. Nadeel (hoewel, het was nacht) dat VOIP niet werkt. Overdag was dat wel erger geweest.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
December 23 - 2007 - 2:28 AM POSTED: [ dommel.com servicecenter]
onderwerp: outage in gent,brussels and antwerp-region
due to a fibercut in brussels we have experienced a general dsl-outage in gent,antwerp and brussels between 11.30 pm and 02.00 am. the oncall-engineer has been dispatched onsite at 0.00 am. the problem has been solved now and all services are operational again.
onderwerp: outage in gent,brussels and antwerp-region
due to a fibercut in brussels we have experienced a general dsl-outage in gent,antwerp and brussels between 11.30 pm and 02.00 am. the oncall-engineer has been dispatched onsite at 0.00 am. the problem has been solved now and all services are operational again.
diefjes die dachten dat het koper was?yama schreef:December 23 - 2007 - 2:28 AM POSTED: [ dommel.com servicecenter]
onderwerp: outage in gent,brussels and antwerp-region
due to a fibercut in brussels we have experienced a general dsl-outage in gent,antwerp and brussels between 11.30 pm and 02.00 am. the oncall-engineer has been dispatched onsite at 0.00 am. the problem has been solved now and all services are operational again.
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
hellsnake schreef:diefjes die dachten dat het koper was?yama schreef:December 23 - 2007 - 2:28 AM POSTED: [ dommel.com servicecenter]
onderwerp: outage in gent,brussels and antwerp-region
due to a fibercut in brussels we have experienced a general dsl-outage in gent,antwerp and brussels between 11.30 pm and 02.00 am. the oncall-engineer has been dispatched onsite at 0.00 am. the problem has been solved now and all services are operational again.
WTF?xenne schreef:er staat wel degelijk iets op de site :Draco888 schreef:Thx Dommel, communiceren is ni uw sterkste punt, maar ge staat er wel voor uw klanten.
Code: Selecteer alles
December 23 - 2007 - 2:28 AM posted by: [dommel.com servicecenter] subject: outage in gent,brussels and antwerp-region due to a fibercut in brussels we have experienced a general dsl-outage in gent,antwerp and brussels between 11.30 pm and 02.00 am. the oncall-engineer has been dispatched onsite at 0.00 am. the problem has been solved now and all services are operational again.
Hoe kan je die site bezoeken als alles plat ligt? Dus neen: geen communicatie
En dat w**f dat om 01 uur de telefoon oppakte bij mijn derde poging naar 0903 deed alsof er niets aan de hand was en nu lees ik hier dat er toch gezegd werd dat er problemen zijn? Incompetent k*tw**f.
Hoe kunnen zij u bereiken? denk je dat ze iedereen gaan opbellen?rottekop schreef:Hoe kan je die site bezoeken als alles plat ligt? Dus neen: geen communicatie
En dat w**f dat om 01 uur de telefoon oppakte bij mijn derde poging naar 0903 deed alsof er niets aan de hand was en nu lees ik hier dat er toch gezegd werd dat er problemen zijn? Incompetent k*tw**f.
Die mevrouw aan de telefoon wist misschien nog niet dat er iets kapot was.
je hebt je naam alvast niet gestolen
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Niet iedereen heeft dommel voor internet.
Ik heb bvb hosting bij dommel en kan derhalve die berichten ook lezen op hun crm-panel.
Maar dat communiceren niet het sterkste punt is van eender welke internet-provider (ik denk EDPnet uitgezonderd) ben ik het wel mee eens, al zijn daar geen krachttermen voor nodig .
Ik heb bvb hosting bij dommel en kan derhalve die berichten ook lezen op hun crm-panel.
Maar dat communiceren niet het sterkste punt is van eender welke internet-provider (ik denk EDPnet uitgezonderd) ben ik het wel mee eens, al zijn daar geen krachttermen voor nodig .
Neem me niet kwalijk maar ik heb een lichte vorm van Tourette. Ik hoop dat de mods hier rekening mee houdenhellsnake schreef:Hoe kunnen zij u bereiken? denk je dat ze iedereen gaan opbellen?
Die mevrouw aan de telefoon wist misschien nog niet dat er iets kapot was.
je hebt je naam alvast niet gestolen
Die wist dat niet omdat ze ofwel deed alsof ze niets wist ofwel omdat ze het echt niet wist en dan is ze incompetent want dit bericht is van 00.45H:
Dus: berichtje is geplaatst om 00.45, neem 3 minuten om dat te typen, previewen, corrigeren, previewen enz. dan is het 00.42H. Dan het bellen op zich... ik heb 3 pogingen gedaan van ieder 7 minuten ( daarna vlieg je er automatisch af ) Dus: in het beste geval had hij na 3 minuten verbinding te daarbij het gesprek op zich mee ( een halve minuut).Digger schreef:juist ff gebeld met dommel.
er is inderdaad een probleem
en als het help ... ze zijn ermee bezig
btw: vriendelijk persoon daarjuist bij de helpdesk op dit uur van de dag, chapeau !!
DUS even samenvatten:
00.45
- 3 minuten ( bericht typen )
- 3.5 minuten ( telefoongesprek)
dat maakt dat het probleem reeds gekend was om 00.40 (ruim gerekend in het voordeel van Rommel)
Ik bel om 01H en dat w**f zegt dat ze van niets weet en dat ze het laat nakijken? Tja, dan zijn we rond zeker? Incompetente medewerker of zich van de domme houden: geen van beiden is klantvriendelijk. En neen, ik was zeer rustig en ik heb niet van mijn oren gemaakt maar ik begreep wel dat ze me met een kluitje in het riet stuurde. Wat is uw telefoonnummer meneer? Ik zeg dat ( ik hoor geen getokkel op een toetsenbord ) en meteen als ik het nummer gezegd heb zegt ze dat ze het gaat laten nakijken. Niet horen typen en geen tijd nodig om mijn nummer te noteren? Yeah right.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
't is toch al positief dat ze iets op hun site zetten achteraf. ik begrijp wel uw frustratie ivm dat telefoontje, wellicht heeft sandra(?) u willen afschepen ipv eerlijk antwoord te geven zoals bart(?) wel gedaan heeft blijkbaar. persoonlijk heb ik niets gemerkt van de outage, maar ik heb achteraf gemerkt dat ik per ongeluk op een draadloze verbinding van een buur zat te surfenrottekop schreef:WTF?xenne schreef:er staat wel degelijk iets op de site :Draco888 schreef:Thx Dommel, communiceren is ni uw sterkste punt, maar ge staat er wel voor uw klanten.
Code: Selecteer alles
December 23 - 2007 - 2:28 AM posted by: [dommel.com servicecenter] subject: outage in gent,brussels and antwerp-region due to a fibercut in brussels we have experienced a general dsl-outage in gent,antwerp and brussels between 11.30 pm and 02.00 am. the oncall-engineer has been dispatched onsite at 0.00 am. the problem has been solved now and all services are operational again.
Hoe kan je die site bezoeken als alles plat ligt? Dus neen: geen communicatie
En dat w**f dat om 01 uur de telefoon oppakte bij mijn derde poging naar 0903 deed alsof er niets aan de hand was en nu lees ik hier dat er toch gezegd werd dat er problemen zijn? Incompetent k*tw**f.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
waarschijnlijk hé, zoveel personeel heeft dommel niet - bij grote problemen op een zaterdagavond zullen het wel de grote bazen zijn die het mogen oplossen, vermoed ik hérottekop schreef: Ah... was dat de veelbesproken Sandra?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 1621
- Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
- Twitter: goendi
- Locatie: Antwerpen
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Man man... Is er iemand die mij hier eens kan vertellen hoe ze -alle- klanten in de zone 02, 03 en 09 moeten verwittigen als er een outage is? Dan zijn ze langer bezig dan wanneer ze het gewoon herstellen! Zit hier nog wel -iemand- met -iets- dat een -beetje- op verstand lijkt?
Jij bent hier tochGoendi schreef:Zit hier nog wel -iemand- met -iets- dat een -beetje- op verstand lijkt?
-
- Premium Member
- Berichten: 552
- Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
- Locatie: Leuven (016)
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
ook hier down, zone 016 Leuven
neen, hopeloze zaak.Goendi schreef:Man man... Is er iemand die mij hier eens kan vertellen hoe ze -alle- klanten in de zone 02, 03 en 09 moeten verwittigen als er een outage is? Dan zijn ze langer bezig dan wanneer ze het gewoon herstellen! Zit hier nog wel -iemand- met -iets- dat een -beetje- op verstand lijkt?
Maar als ik hen bel mag ik toch wel verwachten dat ze een degelijk antwoord geven. Of zit er daar ook geen verstand meer?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
weer feedback op de site:
2 problemen op 2 dagen
Code: Selecteer alles
December 24 - 2007 - 6:42 AM posted by: [dommel.com servicecenter]
subject: belgacom backbone configuration error
tonight since 01.06 AM certain regions in west-vlaanderen,antwerp and brabant have been disconnected due to an error in some belgacom transmissioncentres. We have a ticket open since 01.13 AM and belgacom engineers are working on a solution asap.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
xenne schreef:weer feedback op de site:
2 problemen op 2 dagenCode: Selecteer alles
December 24 - 2007 - 6:42 AM posted by: [dommel.com servicecenter] subject: belgacom backbone configuration error tonight since 01.06 AM certain regions in west-vlaanderen,antwerp and brabant have been disconnected due to an error in some belgacom transmissioncentres. We have a ticket open since 01.13 AM and belgacom engineers are working on a solution asap.
oei als je alle Dommel berichten van de laatste weken, dagen bekijk lijkt er toch wel iets aan de hand bij Dommel.
In de eerste plaats een gebrek aan duidelijke communicatie.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
er staat in die communicatie duidelijk dat het een Belgacom probleem is hé, dus geen paniek.Zambo schreef:als je alle Dommel berichten van de laatste weken, dagen bekijk lijkt er toch wel iets aan de hand bij Dommel.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ok dan ligt het aan diegenen die bij hoog en bij laag verkondigen dat ze de beste service in de wereld leveren. blijbaar scheelt er duidelijk iets aan die beste servicexenne schreef:er staat in die communicatie duidelijk dat het een Belgacom probleem is hé, dus geen paniek.Zambo schreef:als je alle Dommel berichten van de laatste weken, dagen bekijk lijkt er toch wel iets aan de hand bij Dommel.
Sorry Dommelaars
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Zambo schreef:ok dan ligt het aan diegenen die bij hoog en bij laag verkondigen dat ze de beste service in de wereld leveren. blijbaar scheelt er duidelijk iets aan die beste servicexenne schreef:er staat in die communicatie duidelijk dat het een Belgacom probleem is hé, dus geen paniek.Zambo schreef:als je alle Dommel berichten van de laatste weken, dagen bekijk lijkt er toch wel iets aan de hand bij Dommel.
Sorry Dommelaars
A ist daarmee dat ik opeens op newsleecher aan 5mbps aan het downen was .
Allez zambo doen ze nu hun best om te communiceren is weer niet goed .
Moa joa hier woast bere goe gin probs .
-
- Elite Poster
- Berichten: 1933
- Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ik vind net dat dommel ineens veel beter communiceerdyama schreef:Zambo schreef:ok dan ligt het aan diegenen die bij hoog en bij laag verkondigen dat ze de beste service in de wereld leveren. blijbaar scheelt er duidelijk iets aan die beste servicexenne schreef:er staat in die communicatie duidelijk dat het een Belgacom probleem is hé, dus geen paniek.Zambo schreef:als je alle Dommel berichten van de laatste weken, dagen bekijk lijkt er toch wel iets aan de hand bij Dommel.
Sorry Dommelaars
A ist daarmee dat ik opeens op newsleecher aan 5mbps aan het downen was .
Allez zambo doen ze nu hun best om te communiceren is weer niet goed .
Moa joa hier woast bere goe gin probs .