installatie ging verrassend vlot (met dank aan bijgeleverde CD), kwaliteit van uitgaande oproepen zijn prima. maar toch zit ik met nog redelijk wat vraagjes die de experts waarschijnlijk wel zullen kunnen beantwoorden:
- bij inkomende oproepen staat er in de call list altijd "unknown", op telefoon zelf staat er "onbekend", is dit te verhelpen?
- ik bel voorlopig met voipbuster, bij de opties staat er daar Selection *121# - wat is dit juist??
- is het mogelijk (gratis) intern te bellen van toestel 1 naar toestel 2? hoe? als ik gewoon '1' of '2' bel is het altijd bezet?
- bij Dialing Rules kan je instellen welke nummers je met vaste lijn wil bellen, bv de noodnummers. is het mogelijk bv al de gratis (0800.....) nummers te bellen met de belgacomlijn? hoe? je kan daar blijkbaar niet gebruik maken van de *
- als ik bel via voipbuster staat er bij de ontvanger steeds geen nummer, is dit te verhelpen?
- als je nu verschillende services gebruikt, bv voipcheap en voipbuster- hoe weet je dan met wat je belt - kan je automatisch bepaalde nummers aan voipbuster toewijzen, andere aan voipcheap? of...
- is het mogelijk naar een computer te bellen? indien ja, hoe werkt dat?
- als voipbuster op m'n pc aanstaat verliest die altijd z'n connectie omdat ik inlog op een andere computer, ik veronderstel dat het dan op de Fritzbox is - is dit te vermijden?
sorry voor de vele vragen

mvg
xenne