Benieuws wat er nu weer loos kan zijn.
Jammer dat belgacom stopt met de inbel lijnen, sinds ik bij dommel zit heb ik daar al veel geniet van gehad

Welja, dat dacht ik ook voordat ik besliste om Dommel te nemen ipv BGC. Maar heb het nu sinds donderdagmiddag en heb al 2x meegemaakt dat internet niet meer werkte, vandaar die plotse onzekerheid...Goztow schreef:Moest het vaker gebeuren, zouden we hier wel meer topics over zien, denk ik... Ik hoop dat het opgelost geraakt!
Heb al zitten kijken naar verschillende instellingen, maar het is niet alleen op mijn pc maar ook op alle andere aangesloten op mijn netwerk hier. Plus, als ik gewoon de login gegevens van mijn router verander van Dommel naar BGC werkt het wel, direct, zonder andere instellingen te veranderen. Het lijkt mij dus zeer sterk dat het een probleem hier is.Goztow schreef:Niet dat ik twijfel aan je deskundigheid, maar kan het geen software of firewall probleem zijn? Heb je het eigenlijke probleem al kunnen opsporen?
Blijkbaar wist mijn router al zijn logs bij elke restart, met als gevolg dat ik dus zo goed als blanco logs heb. Dit krijg ik bij elke login:Goztow schreef:Wat zeggen de router logs dan? Die zouden toch moeten uitsluitsel geven?
Mja, misschien was dit wel zo bij Telenet, maar in de 7 jaar dat ik ADSL heb gehad bij Skynet/BGC heb ik nooit een connectieprobleem gehad.Digger schreef:lang de andere kant, het is half 1
ik ga mij wassen en gaan slapen
op die ééne dag steekt da nu niet.
Telenet had/heeft dit ook nog reelmatig.
en derbij ... misschien is het één of andere klote stunt van Belgacom om hen een kloot af te trekken, wie weet ?
Greetzzz
Mja, misschien was dit wel zo bij Telenet, maar in de 7 jaar dat ik ADSL heb gehad bij Skynet/BGC heb ik nooit een connectieprobleem gehad.
hij zegt alleen dat hij nooit verbindingsproblemen had, het is niet nodig om hem direct aan te vallen.Digger schreef:Waarom ben je dan weggegaan als het DAAR ZO GOED was ?
ga dan slapen inplaats van te wachten tot je internet weer werktDigger schreef:niks van aantrekken, het ligt aan mij ik z'n muug
Mja, ik ben weggegaan zoals de meesten, wegens het belachelijke volume. Ik wou alleen maar zeggen dat connectieproblemen niet bij alle providers zo voor de hand liggen, ik vind het eerlijk gezegd zelfs verrassend dat dit bij Telenet het geval zou zijn. Ik wist wel, toen ik naar Dommel overgeschakeld ben, dat hun netwerk waarschijnlijk niet zo stabiel zou zijn als dat van Belgacom. Ze moeten zich toch ergens hun lage prijs kunnen veroorloven...Digger schreef:Mja, misschien was dit wel zo bij Telenet, maar in de 7 jaar dat ik ADSL heb gehad bij Skynet/BGC heb ik nooit een connectieprobleem gehad.
Waarom ben je dan weggegaan als het DAAR ZO GOED was ?
Zal deze raad ook maar opvolgen, het is duidelijk geen DNS probleem want ook met opendns servers werkt het hier niet.hellsnake schreef:ga dan slapen inplaats van te wachten tot je internet weer werktDigger schreef:niks van aantrekken, het ligt aan mij ik z'n muug
er staat wel degelijk iets op de site :Draco888 schreef:Thx Dommel, communiceren is ni uw sterkste punt, maar ge staat er wel voor uw klanten.
Code: Selecteer alles
December 23 - 2007 - 2:28 AM posted by: [dommel.com servicecenter]
subject: outage in gent,brussels and antwerp-region
due to a fibercut in brussels we have experienced a general dsl-outage in gent,antwerp and brussels between 11.30 pm and 02.00 am. the oncall-engineer has been dispatched onsite at 0.00 am. the problem has been solved now and all services are operational again.