Gisteren telefoon gekregen van Belgacom.
Of ik al internet had en bij wie...
Gezegd dat ik Dommel als ISP had en daar gelukkig mee ben. Gevraagd of zij mij betere voorwaarden konden geven.
Zij wenste mij een goede avond zonder op deze vraag te antwoorden
Belgacom promo
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Ik heb het één keer gehad toen ik bij EDPnet zat. De enige vraag die die vriendelijke mijnheer mij gesteld heeft toen ik zei dat ik bij edpnet zat, was of ik ooiut gebruik had moeten maken van hun helpdesk en daar tevreden over was. Toen ik neen antwoordde op de eerste vraag, zei hij dat hij mijn naam ging schrappen van hun lijst.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 2 keer
Hier verleden week ook tel. gehad van BGC "Meneer heeft u internet"
ik: ja
bgc: Mag ik u vragen bij welke provider
ik: EDPnet
bgc: Bedankt meneer en nog een prettige dag verder
ik: dag
- fieldoxide
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Hier ook,xedion schreef:Hier verleden week ook tel. gehad van BGC "Meneer heeft u internet"
dezelfde 'standaard vragen ' gekregen, mag ik u vragen of u internet heeft,....
Bij wie : Bij dommel mevrouw,
ok bedankt meneer een prettige dag nog verder.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
Hier helemaal geen last meer van daar ik nog amper in België kom
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Een drietal weken geleden werd ik ook opgebeld:
-Met Belgacom, Hebt u interesse in een korting op uw volgende factuur?
* Wil dat zeggen dat ik een jaar moet blijven?
- Ja.
* Ok, dat interesseerd het mij niet. Ik ben trouwens blij dat u mij belt, Kan u mijn classiclijn omzetten naar een discoverylijn?
- huh... nee, Wij werken voor Belgacom, dus u zal BC zelf moeten contacteren, wij krijgen alleen een lijst met mensen die we moeten bellen.
* OK, kan u mij verwijderen van die lijst of melden dat ik niet meer wil gebeld worden?
- huh... ik zal het noteren, prettige avond verder...
-Met Belgacom, Hebt u interesse in een korting op uw volgende factuur?
* Wil dat zeggen dat ik een jaar moet blijven?
- Ja.
* Ok, dat interesseerd het mij niet. Ik ben trouwens blij dat u mij belt, Kan u mijn classiclijn omzetten naar een discoverylijn?
- huh... nee, Wij werken voor Belgacom, dus u zal BC zelf moeten contacteren, wij krijgen alleen een lijst met mensen die we moeten bellen.
* OK, kan u mij verwijderen van die lijst of melden dat ik niet meer wil gebeld worden?
- huh... ik zal het noteren, prettige avond verder...
Bye, Maurice
https://on4bam.com
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
2 of 3 jaar geleden ook zo'n telefoontje gehad Sindsdien geen enkele meer.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Hier ook zo'n telefoontje gehad, alleen dat mijn ma haar vergist had, ze zei dat we internet hadden van Belgacom alhoewel het Dommel is.
Zo hebben telenet-"verkopers" mijn ma ook is overtuigd om bij hun internet te nemen, mijn ma wilde eerst niet maar toen zeiden ze "u mag onbeperkt surfen" uiteindelijk ging het over het telenet-light abo van 500Mb/maand (ik heb dezelfde avond gebeld om de bestelling op te zeggen
Zo hebben telenet-"verkopers" mijn ma ook is overtuigd om bij hun internet te nemen, mijn ma wilde eerst niet maar toen zeiden ze "u mag onbeperkt surfen" uiteindelijk ging het over het telenet-light abo van 500Mb/maand (ik heb dezelfde avond gebeld om de bestelling op te zeggen
- dietervanb
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Wat ben ik blij dat ik een privé nummer heb.
Als de telefoon gaat weet ik tenminste dat het de moeite is om op te nemen.
Als de telefoon gaat weet ik tenminste dat het de moeite is om op te nemen.
-
- Plus Member
een privenummer is geen garantie; operatoren weten welke nummers in gebruik zijn en kunnen er snel uitfilteren welke niet bij hen geregistreerd staan.
- dietervanb
- Elite Poster
- Bedankt: 7 keer
Heb sindsdien toch geen enkele reclame telefoon gekregen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik zou het niet weten. Maar als je gebeld wordt door BC en ze vragen of je ADSL hebt..... Dat WETEN ze toch gewoon. Ze activeren dat namelijk zelf op je lijn. Nu goed, die callcenters weten het misschien niet maar ze krijgen wel de lijst van nummers van BC.TomG schreef:Op basis van wat vallen ze mensen lastig met zo'n telefoons?
Woonplaats?
Leeftijd?
Indien ze op dit moment een andere provider hebben?
...
Hier vangen ze trouwens altijd bot. Er wordt niet aan de deur of telefoon gekocht en ik maak er soms een punt van om de betreffende firma duidelijk te maken dat hun telefoontje of bezoek hun een plaats op mij "no buy" lijst heeft opgebracht.
Bye, Maurice
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik had hier op UB zoiets gelezen over een blinde muur oid (ik vind het topic niet meer terug). Dat BGC niet kan/mag weten bij wie je adsl hebt en of je adsl hebt. Het ging wel over Tele2 en die bieden telefonie/internet aan zonder dat je bij BGC een lijn moet aanvragen, dus mss dat het daar iets mee te maken heeft.on4bam schreef:Ik zou het niet weten. Maar als je gebeld wordt door BC en ze vragen of je ADSL hebt..... Dat WETEN ze toch gewoon. Ze activeren dat namelijk zelf op je lijn. Nu goed, die callcenters weten het misschien niet maar ze krijgen wel de lijst van nummers van BC.
-
- Pro Member
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Heb me een tijdje geleden op de robinson lijst gezet ... word eig. zelden gebeld voor dat soort dingen maar goed ... beter voorkomen dan genezen.
Als ik iets wil , dan zoek ik het wel op en koop ik het Niet op andermans initiatief
Als ik iets wil , dan zoek ik het wel op en koop ik het Niet op andermans initiatief
Floris Bakker for president!
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Tx voor de tip! Effe gegoogled en me er ook op ingeschreven!cavecat schreef:Heb me een tijdje geleden op de robinson lijst gezet ...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
Hier ook. Ik had geen idee dat die mogelijkheid reeds bestond (al kon ik wel vermoeden dat ze in de maak was). Waar een Dommel forum niet allemaal goed voor is...Goztow schreef:Tx voor de tip! Effe gegoogled en me er ook op ingeschreven!cavecat schreef:Heb me een tijdje geleden op de robinson lijst gezet ...
Heb dat vroeger ook eens gedaan, heeft wel 6 maand geduurd eer ik een bevestiging kreeg dat ik ingeschreven was (komt via de post)Goztow schreef:Tx voor de tip! Effe gegoogled en me er ook op ingeschreven!cavecat schreef:Heb me een tijdje geleden op de robinson lijst gezet ...
Philadelphia, stadje waar "Will Smith" van komtsail0rbe schreef:Hier helemaal geen last meer van daar ik nog amper in België kom
Wat voor internet heb je daar?
Dommel Netconnect Unlimited Traffic user
Telenet < Dommel, ik kan het weten
Telenet < Dommel, ik kan het weten