Of ik al internet had en bij wie...
Gezegd dat ik Dommel als ISP had en daar gelukkig mee ben. Gevraagd of zij mij betere voorwaarden konden geven.
Zij wenste mij een goede avond zonder op deze vraag te antwoorden
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Hier ook,xedion schreef:Hier verleden week ook tel. gehad van BGC "Meneer heeft u internet"
ik: ja
bgc: Mag ik u vragen bij welke provider
ik: EDPnet
bgc: Bedankt meneer en nog een prettige dag verder
ik: dag
Ik zou het niet weten. Maar als je gebeld wordt door BC en ze vragen of je ADSL hebt..... Dat WETEN ze toch gewoon. Ze activeren dat namelijk zelf op je lijn. Nu goed, die callcenters weten het misschien niet maar ze krijgen wel de lijst van nummers van BC.TomG schreef:Op basis van wat vallen ze mensen lastig met zo'n telefoons?
Woonplaats?
Leeftijd?
Indien ze op dit moment een andere provider hebben?
...
Ik had hier op UB zoiets gelezen over een blinde muur oid (ik vind het topic niet meer terug). Dat BGC niet kan/mag weten bij wie je adsl hebt en of je adsl hebt. Het ging wel over Tele2 en die bieden telefonie/internet aan zonder dat je bij BGC een lijn moet aanvragen, dus mss dat het daar iets mee te maken heeft.on4bam schreef:Ik zou het niet weten. Maar als je gebeld wordt door BC en ze vragen of je ADSL hebt..... Dat WETEN ze toch gewoon. Ze activeren dat namelijk zelf op je lijn. Nu goed, die callcenters weten het misschien niet maar ze krijgen wel de lijst van nummers van BC.
Tx voor de tip! Effe gegoogled en me er ook op ingeschreven!cavecat schreef:Heb me een tijdje geleden op de robinson lijst gezet ...
Hier ook. Ik had geen idee dat die mogelijkheid reeds bestond (al kon ik wel vermoeden dat ze in de maak was). Waar een Dommel forum niet allemaal goed voor is...Goztow schreef:Tx voor de tip! Effe gegoogled en me er ook op ingeschreven!cavecat schreef:Heb me een tijdje geleden op de robinson lijst gezet ...
Heb dat vroeger ook eens gedaan, heeft wel 6 maand geduurd eer ik een bevestiging kreeg dat ik ingeschreven was (komt via de post)Goztow schreef:Tx voor de tip! Effe gegoogled en me er ook op ingeschreven!cavecat schreef:Heb me een tijdje geleden op de robinson lijst gezet ...
Philadelphia, stadje waar "Will Smith" van komtsail0rbe schreef:Hier helemaal geen last meer van daar ik nog amper in België kom