dietervanb schreef:Kindertjes, kom terug in de rij.
Speeltijd is voorbij !
hahah die was goed
idd kinderen
dietervanb schreef:Kindertjes, kom terug in de rij.
Speeltijd is voorbij !
ALS het product er ooit komt... van een technische "insider" die goed thuis is in het telecom wereldje hoorde ik onlangs dat hun eigen testen met annexM slecht zijn afgelopen. Volgens hem zou alleen 2+ met maximaal 1 Mbit/s mogelijk zijn in Belgie. We zien wel of hij gelijk krijgt, maar een goed gevoel heb ik hier in ieder geval ook niet bij...
hahah die was goed Smile
idd kinderen
wimpie3 schreef:ALS het product er ooit komt... van een technische "insider" die goed thuis is in het telecom wereldje hoorde ik onlangs dat hun eigen testen met annexM slecht zijn afgelopen. Volgens hem zou alleen 2+ met maximaal 1 Mbit/s mogelijk zijn in Belgie. We zien wel of hij gelijk krijgt, maar een goed gevoel heb ik hier in ieder geval ook niet bij...
dietervanb schreef:Als je lid bent van Test-aankoop moet je eens bellen, want ik lees in hun artikel over "kopen op internet" :
Leveringstijd: een product moet binnen
een termijn van 30 dagen geleverd
worden. Gebeurt dat niet, dan
mag de consument de aankoop annuleren
en een terugbetaling eisen van
de reeds betaalde sommen.
fieldoxide schreef:Als we nu eens allemaal uit Leuven ons laten horen en DOMMEL,DOMMEL roepen misschien horen ze ons dan wel en krijgen we morgen onze inloggegevens .
ditCh schreef:*zucht*
Ik heb net nog maar eens gebeld ... deze keer de optie 3 genomen ( verkoop ). Daar wist men mij te vertellen dat ze nog op een onderdeel wachten ( ?!? ) om met de aansluitingen te beginnen. Men kon mij ook niet zeggen of de aansluitingen dit jaar nog mogelijk waren ( hij spreekt zijn collega van maandag alvast tegen ).
Ik kan er begrip voor op brengen dat een product nog niet klaar is ... maar aub waarom dit dan al verkopen ? Ik heb echt de indruk dat ze gewoon snel publiek wouden gaan om een hoop Chello klanten te strikken ...
PS: hij wou het dan ook nog goedpraten dat de inschrijvingen vanaf 15 november voorinschrijvingen waren ... zo staat het anders niet op de site
ljd schreef:Als ze geen cityconnect kunnen leveren moeten ze jullie maar tijdelijk Netconnect plus geven.
fieldoxide schreef:ljd schreef:Als ze geen cityconnect kunnen leveren moeten ze jullie maar tijdelijk Netconnect plus geven.
Dat is misschien nog een goed idee,
alhoewel als ze daar mee gaan beginnen dan kunnen ze hun cityconnect uitstellen en blijven uitstellen,
Wat we anders ook kunnen voorstellen is dat ze ons inschrijvingsgeld en eerste maand abonnement terugbetalen als ze niet kunnen opleveren laat ons zeggen bijvoorbeeld eind december en dat we dan eventueel ergens een 'voorlopig probeer abonnement' kunnen nemen bij een andere maatschappij (vul zelf maar in,....),enfin het zou natuurlijk het beste zijn als ze ons hun product deze week nog kunnen opleveren.
Het begint bij mij krap te worden aangezien ik vanaf 2 januari zonder provider ga zitten,had nochtans een 'ruime ' overlap voorzien van 7 weken.
Zambo schreef:oei
Mijn garagist kan de nieuwe BMW niet leveren en geeft mij in de plaats 1000Euro terug en een twingo ter compensatie
ljd schreef:Zambo schreef:oei
Mijn garagist kan de nieuwe BMW niet leveren en geeft mij in de plaats 1000Euro terug en een twingo ter compensatie
Ik begrijp wat je bedoelt, maar het is beter internet te hebben dan er geen te hebben
fieldoxide schreef:ljd schreef:Zambo schreef:oei
Mijn garagist kan de nieuwe BMW niet leveren en geeft mij in de plaats 1000Euro terug en een twingo ter compensatie
Ik begrijp wat je bedoelt, maar het is beter internet te hebben dan er geen te hebben
Voila ,
dat denk ik ook, ik had een 'ruime ' 6 weken genomen bij de opzegging van mijn huidig abonnement en de uiteindelijke activatie van mijn cityconnect.
Maar zo als het er nu uitziet,het is vandaag de 21 ste december en op 2 januari vervalt mijn huidig internetabonnement,dus nog een 11 tal dagen, daarna zit ik zonder internet,tenzij cityconnect snel oplevert,en anders zal ik voor een 'voorlopige ' provider moeten kiezen die mij een kennismakingsaanbod kan aanbieden voor een maand of een tweetal maanden.Komaan dommel, de week is bijna gedaan en nog steeds NIKS.
die vraag moet je aan dommel stellen héfieldoxide schreef:Weet iemand soms indien de cityconnect activatie te lang op zich zou laten wachten of de mensen van dommel mij soms op een netconnect abonnement 'voorlopig' kunnen plaatsen en mij daarna dan kunnen terugzetten op een cityconnect abonnement ?
ditCh schreef:Indien u hierbij verdere vragen heeft, raden we u aan onze helpdesk tijdens kantooruren even telefonisch te contacteren. Dit kan via 070 224 305.
r2504 schreef:ditCh schreef:Indien u hierbij verdere vragen heeft, raden we u aan onze helpdesk tijdens kantooruren even telefonisch te contacteren. Dit kan via 070 224 305.
Is het dan zo moeilijk hier een eerlijk antwoord te krijgen zonder dat je afgescheept wordt met één of andere verhaaltje ?
fieldoxide schreef:ja dat vind ik ook,er zijn hier volgens mij 'experten ' genoeg op dit dommel forum die mij aan antwoord kunnen geven .
r2504 schreef:Dat bedoelde ik niet... de enige die hier een antwoord moet op geven is Dommel zelf... bellen dus en een duidelijk antwoord eisen, en je niet laten afschepen zolang je dit niet hebt.
De activatiedatum kan u opvolgen via https://crm.schedom-europe.net >> my packages
>> I >> expected activation date.
Marie-Anne schreef:De activatiedatum kan u opvolgen via https://crm.schedom-europe.net >> my packages
>> I >> expected activation date.
Expected activation date komt bij mij niet voor, wel renew en status (pending)
Hoe dan ook, op 31/12/2007 vervalt m'n Chello abonnement.
Dommel (lees: Scheldom v.o.f.) is hiervan op de hoogte en zou m.i. iets moeten ondernemen, al is het maar een tijdelijke coulance regeling, zoals b.v. Netconnect.
Het NIET reageren op tickets en(of) het NIET verspreiden van nieuwsbrieven m.b.t. de laatste stand van zaken, is ongehoord en ongezien.
Naar ik aanneem hebben wij toch niet te maken met witte boorden criminelen en(of) cyber maffioso?
Links of rechtsom, mag je stellen dat Dommel (lees: Scheldom v.o.f.) tot op de dag van vandaag in gebreke is gebleven.
Mijn abonnement bij edpnet vervalt op 2 januari,ik heb hun dat gezegd maar normaal zou de activatie zeker moeten gebeurd zijn,dus ik denk in jou geval dat 31 december ook nog wel haalbaar is,maar je hebt daar wel een zaak dat ze op tijd moeten opleveren,ik vind het ook een goed 'tijdelijk' alternatief om ons netconnect te geven als tijdelijke compensatie ,misschien zelfs een maandje gratis of toch zeker geen extra activatie aanrekenen tot ze definitief cityconnect kunnen opleveren maar dit mag dan maximum 1 maand duren.
Maglor schreef:Ik denk dat vooral het ontbreken van enige vorm van communicatie het grootste probleem is...
ljd schreef:als je op 29/12 opzegt, heb je normaal gezien nog recht op een maand bij UPC
xenne schreef:idd, slechte communicatie.... heb destijds gezegd dat ze wel hun redenen zullen hebben om het bestellen zo vroeg mogelijk te maken (financiele & commerciele redenen)... maar het is nu meer dan een maand geleden, dit is vooral een vervelende situatie voor de mensen die met een aflopend contract zitten. paar dagen zonder internet zullen ze wel overleven, maar aangenaam is het niet. 't zal iig nipt worden voor sommigen, en dan nog hopen dat er geen kinderziektes inzitten.
r2504 schreef:ljd schreef:De grote vraag is echter hoe bekijkt men de UPC contracten... zijn dit echt "nieuwe" contracten, want dan moet je inderdaad een jaar uitdoen, of zijn het "verlengingen" ... in dat geval kan je namelijk gewoon maandelijks opzeggen.