hahah die was goeddietervanb schreef:Kindertjes, kom terug in de rij.
Speeltijd is voorbij !
idd kinderen
hahah die was goeddietervanb schreef:Kindertjes, kom terug in de rij.
Speeltijd is voorbij !
Ehm, waarom zou dat niet mogelijk zijn? Je kunt toch perfect BRUO apparatuur met annexM installeren?ALS het product er ooit komt... van een technische "insider" die goed thuis is in het telecom wereldje hoorde ik onlangs dat hun eigen testen met annexM slecht zijn afgelopen. Volgens hem zou alleen 2+ met maximaal 1 Mbit/s mogelijk zijn in Belgie. We zien wel of hij gelijk krijgt, maar een goed gevoel heb ik hier in ieder geval ook niet bij...
Wel opmerkelijk hoe iedereen er als de kippen bij is om te roepen 'kinderachtig', en 'stop er mee'. Vraag me af wat jij zou vinden van een dergelijke privéboodschap. En dat stoppen... Daar slagen jullie zelf ni zo in?hahah die was goed Smile
idd kinderen
Van een veel beter geplaatste insider kreeg ik nochtans te horen dat ze 3.5 Mbit up hebben gehaald met de Speedtouch series.wimpie3 schreef:ALS het product er ooit komt... van een technische "insider" die goed thuis is in het telecom wereldje hoorde ik onlangs dat hun eigen testen met annexM slecht zijn afgelopen. Volgens hem zou alleen 2+ met maximaal 1 Mbit/s mogelijk zijn in Belgie. We zien wel of hij gelijk krijgt, maar een goed gevoel heb ik hier in ieder geval ook niet bij...
Test Aankoop, dat zijn pas oplichters. Ze hebben ook ooit een "objectieve" test gedaan naar welke isp te kiezen. And last but not least, de hoogste bieder heeft toen gewonnendietervanb schreef:Als je lid bent van Test-aankoop moet je eens bellen, want ik lees in hun artikel over "kopen op internet" :
Leveringstijd: een product moet binnen
een termijn van 30 dagen geleverd
worden. Gebeurt dat niet, dan
mag de consument de aankoop annuleren
en een terugbetaling eisen van
de reeds betaalde sommen.
kunt misschien ook in een glazen huizeke gaan zitten naast stubru.. beetje geld inzamelen voor een snelle oplevering van citynetfieldoxide schreef:Als we nu eens allemaal uit Leuven ons laten horen en DOMMEL,DOMMEL roepen misschien horen ze ons dan wel en krijgen we morgen onze inloggegevens .
Het begint toch wel lang te duren. Dit is dus 1 van de grote redenen waarom ik geen early adopter ben, hoewel ik toch een tech/gadget freak ben.ditCh schreef:*zucht*
Ik heb net nog maar eens gebeld ... deze keer de optie 3 genomen ( verkoop ). Daar wist men mij te vertellen dat ze nog op een onderdeel wachten ( ?!? ) om met de aansluitingen te beginnen. Men kon mij ook niet zeggen of de aansluitingen dit jaar nog mogelijk waren ( hij spreekt zijn collega van maandag alvast tegen ).
Ik kan er begrip voor op brengen dat een product nog niet klaar is ... maar aub waarom dit dan al verkopen ? Ik heb echt de indruk dat ze gewoon snel publiek wouden gaan om een hoop Chello klanten te strikken ...
PS: hij wou het dan ook nog goedpraten dat de inschrijvingen vanaf 15 november voorinschrijvingen waren ... zo staat het anders niet op de site
Dat is misschien nog een goed idee,ljd schreef:Als ze geen cityconnect kunnen leveren moeten ze jullie maar tijdelijk Netconnect plus geven.
fieldoxide schreef:Dat is misschien nog een goed idee,ljd schreef:Als ze geen cityconnect kunnen leveren moeten ze jullie maar tijdelijk Netconnect plus geven.
alhoewel als ze daar mee gaan beginnen dan kunnen ze hun cityconnect uitstellen en blijven uitstellen,
Wat we anders ook kunnen voorstellen is dat ze ons inschrijvingsgeld en eerste maand abonnement terugbetalen als ze niet kunnen opleveren laat ons zeggen bijvoorbeeld eind december en dat we dan eventueel ergens een 'voorlopig probeer abonnement' kunnen nemen bij een andere maatschappij (vul zelf maar in,....),enfin het zou natuurlijk het beste zijn als ze ons hun product deze week nog kunnen opleveren.
Het begint bij mij krap te worden aangezien ik vanaf 2 januari zonder provider ga zitten,had nochtans een 'ruime ' overlap voorzien van 7 weken.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar het is beter internet te hebben dan er geen te hebbenZambo schreef: oei
Mijn garagist kan de nieuwe BMW niet leveren en geeft mij in de plaats 1000Euro terug en een twingo ter compensatie
Voila ,ljd schreef:Ik begrijp wat je bedoelt, maar het is beter internet te hebben dan er geen te hebbenZambo schreef: oei
Mijn garagist kan de nieuwe BMW niet leveren en geeft mij in de plaats 1000Euro terug en een twingo ter compensatie
Weet iemand soms indien de cityconnect activatie te lang op zich zou laten wachten of de mensen van dommel mij soms op een netconnect abonnement 'voorlopig' kunnen plaatsen en mij daarna dan kunnen terugzetten op een cityconnect abonnement ?fieldoxide schreef:Voila ,ljd schreef:Ik begrijp wat je bedoelt, maar het is beter internet te hebben dan er geen te hebbenZambo schreef: oei
Mijn garagist kan de nieuwe BMW niet leveren en geeft mij in de plaats 1000Euro terug en een twingo ter compensatie
dat denk ik ook, ik had een 'ruime ' 6 weken genomen bij de opzegging van mijn huidig abonnement en de uiteindelijke activatie van mijn cityconnect.
Maar zo als het er nu uitziet,het is vandaag de 21 ste december en op 2 januari vervalt mijn huidig internetabonnement,dus nog een 11 tal dagen, daarna zit ik zonder internet,tenzij cityconnect snel oplevert,en anders zal ik voor een 'voorlopige ' provider moeten kiezen die mij een kennismakingsaanbod kan aanbieden voor een maand of een tweetal maanden.Komaan dommel, de week is bijna gedaan en nog steeds NIKS.
die vraag moet je aan dommel stellen héfieldoxide schreef:Weet iemand soms indien de cityconnect activatie te lang op zich zou laten wachten of de mensen van dommel mij soms op een netconnect abonnement 'voorlopig' kunnen plaatsen en mij daarna dan kunnen terugzetten op een cityconnect abonnement ?
Is het dan zo moeilijk hier een eerlijk antwoord te krijgen zonder dat je afgescheept wordt met één of andere verhaaltje ?ditCh schreef:Indien u hierbij verdere vragen heeft, raden we u aan onze helpdesk tijdens kantooruren even telefonisch te contacteren. Dit kan via 070 224 305.
ja dat vind ik ook,er zijn hier volgens mij 'experten ' genoeg op dit dommel forum die mij aan antwoord kunnen geven .r2504 schreef:Is het dan zo moeilijk hier een eerlijk antwoord te krijgen zonder dat je afgescheept wordt met één of andere verhaaltje ?ditCh schreef:Indien u hierbij verdere vragen heeft, raden we u aan onze helpdesk tijdens kantooruren even telefonisch te contacteren. Dit kan via 070 224 305.
Dat bedoelde ik niet... de enige die hier een antwoord moet op geven is Dommel zelf... bellen dus en een duidelijk antwoord eisen, en je niet laten afschepen zolang je dit niet hebt.fieldoxide schreef:ja dat vind ik ook,er zijn hier volgens mij 'experten ' genoeg op dit dommel forum die mij aan antwoord kunnen geven .
Ik heb toch gebeld ? Ik heb dat ticket geopend voor ik gisteren belde ( zie mijn uitleg hierboven ivm "het onderdeel" ).r2504 schreef: Dat bedoelde ik niet... de enige die hier een antwoord moet op geven is Dommel zelf... bellen dus en een duidelijk antwoord eisen, en je niet laten afschepen zolang je dit niet hebt.
De activatiedatum kan u opvolgen via https://crm.schedom-europe.net >> my packages
>> I >> expected activation date.
Marie-Anne schreef:De activatiedatum kan u opvolgen via https://crm.schedom-europe.net >> my packages
>> I >> expected activation date.
Expected activation date komt bij mij niet voor, wel renew en status (pending)
Hoe dan ook, op 31/12/2007 vervalt m'n Chello abonnement.
Dommel (lees: Scheldom v.o.f.) is hiervan op de hoogte en zou m.i. iets moeten ondernemen, al is het maar een tijdelijke coulance regeling, zoals b.v. Netconnect.
Het NIET reageren op tickets en(of) het NIET verspreiden van nieuwsbrieven m.b.t. de laatste stand van zaken, is ongehoord en ongezien.
Naar ik aanneem hebben wij toch niet te maken met witte boorden criminelen en(of) cyber maffioso?
Links of rechtsom, mag je stellen dat Dommel (lees: Scheldom v.o.f.) tot op de dag van vandaag in gebreke is gebleven.
Ik ga hier even op reageren... Niet om Dommel te verdedigen of wat dan ook, maar om even aan te geven waarom dit niet echt een optie is.Mijn abonnement bij edpnet vervalt op 2 januari,ik heb hun dat gezegd maar normaal zou de activatie zeker moeten gebeurd zijn,dus ik denk in jou geval dat 31 december ook nog wel haalbaar is,maar je hebt daar wel een zaak dat ze op tijd moeten opleveren,ik vind het ook een goed 'tijdelijk' alternatief om ons netconnect te geven als tijdelijke compensatie ,misschien zelfs een maandje gratis of toch zeker geen extra activatie aanrekenen tot ze definitief cityconnect kunnen opleveren maar dit mag dan maximum 1 maand duren.
Geduld is een schone deugd zegt het spreekwoord en normaal heb ik er totaal geen probleem mee maar we zijn ondertussen al meer dan 6 weken aan het wachten.Ik heb mijn abonnement de 15 de november besteld en vandaag zijn we al de 21 ste december .Maglor schreef:Ik denk dat vooral het ontbreken van enige vorm van communicatie het grootste probleem is...
TN wacht nochtans vaak niet tot het einde van je contract termijn om je af te sluiten... het kan dus eveneens meteen zijn (30/12 dus).ljd schreef:als je op 29/12 opzegt, heb je normaal gezien nog recht op een maand bij UPC
Maar misschien zal het wachten de moeite wel waard zijn en krijgen we een perfect product voorgeschoteld,een paar dagen zonder internet zal nu nog wel lukken denk ik.Zolang het maar geen weken wordenxenne schreef:idd, slechte communicatie.... heb destijds gezegd dat ze wel hun redenen zullen hebben om het bestellen zo vroeg mogelijk te maken (financiele & commerciele redenen)... maar het is nu meer dan een maand geleden, dit is vooral een vervelende situatie voor de mensen die met een aflopend contract zitten. paar dagen zonder internet zullen ze wel overleven, maar aangenaam is het niet. 't zal iig nipt worden voor sommigen, en dan nog hopen dat er geen kinderziektes inzitten.
Absoluut, dat is de hamvraag. Ik had er nog een discussie over met mijn vader en we zijn er niet uitgeraakt. Het maakt nochtans een wereld van verschil: in het ene geval is het maandelijks opzegbaar (en kan ik dus mijn Telenet houden tot Dommel ok is), in het andere geval is het jaarlijks opzegbaar (en ik wil niet een jaar lang Telenet betalen voor niets).r2504 schreef:ljd schreef:De grote vraag is echter hoe bekijkt men de UPC contracten... zijn dit echt "nieuwe" contracten, want dan moet je inderdaad een jaar uitdoen, of zijn het "verlengingen" ... in dat geval kan je namelijk gewoon maandelijks opzeggen.