Bestaat dit abonnement nog en/of is er een soortgelijk product op de markt?
Bedankt

Bedankt maar het was voor de persoon nodig dat ie zowel op t internet kon alsook zn telefonie kon gebruiken.Lord Utopia schreef:Voor de particulieren met je je richten op Tele2, versatel is voor bedrijven.
http://www.tele2.be/nl/internet/56k/index.html
Free 56k
Freesurf via Telenet = tel ab van ongeveer 17Euro waar je kan surfen aan inbelsnelheid (= bellen en surfen)Lord Utopia schreef:Als hij tegelijkertijd wil internetten en bellen, is hij aangewezen op ADSL of kabel.
Probleem bij Telenet met hun inbelsnelheid, dat je die snelheid amper haalt. Dan is een dial-up modem beter.Zambo schreef:Freesurf via Telenet = tel ab van ongeveer 17Euro waar je kan surfen aan inbelsnelheid (= bellen en surfen)Lord Utopia schreef:Als hij tegelijkertijd wil internetten en bellen, is hij aangewezen op ADSL of kabel.
Tenzij je wil bellen en surfen tegelijkertijd, dan is dial-up modem niet beter (ik kon het weer niet laten, mijn excuses).Lord Utopia schreef:Probleem bij Telenet met hun inbelsnelheid, dat je die snelheid amper haalt. Dan is een dial-up modem beter.Zambo schreef:Freesurf via Telenet = tel ab van ongeveer 17Euro waar je kan surfen aan inbelsnelheid (= bellen en surfen)Lord Utopia schreef:Als hij tegelijkertijd wil internetten en bellen, is hij aangewezen op ADSL of kabel.
Waar liggen de prioriteiten heKriep schreef:Tenzij je wil bellen en surfen tegelijkertijd, dan is dial-up modem niet beter (ik kon het weer niet laten, mijn excuses).Lord Utopia schreef:Probleem bij Telenet met hun inbelsnelheid, dat je die snelheid amper haalt. Dan is een dial-up modem beter.Zambo schreef:Freesurf via Telenet = tel ab van ongeveer 17Euro waar je kan surfen aan inbelsnelheid (= bellen en surfen)Lord Utopia schreef:Als hij tegelijkertijd wil internetten en bellen, is hij aangewezen op ADSL of kabel.
Binnen telenet (de technische afdeling) noemen ze het niet voor niks het abonement voor de "actieve" 100+ er heKriep schreef:Tenzij je wil bellen en surfen tegelijkertijd, dan is dial-up modem niet beter (ik kon het weer niet laten, mijn excuses).
Inderdaad Tomsworld. Free ADSL heette dat. Blijkbaar heeft men dat niet meer. En echte alternatieven zijn er ook niet behalve de ADSL time die ik persoonlijk zeer duur vind.Tomsworld schreef:Wat de topicstarter zoekt is het abbonement van versatel adsl dat gewoon per minuut betaalde zoals belgacom adsl time maar dan zonder de verplichte 5 euro die belgacom vraagt voor de 1e 2 uur.