FREE adsl (adsl met inbelsysteem)

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
Insom
Pro Member
Pro Member

Vroeger had je toch een FREE adsl van versatel waarbij je adsl via een inbelsysteem gebruikte. Je betaalde enkel wat je surfde.

Bestaat dit abonnement nog en/of is er een soortgelijk product op de markt?

Bedankt :-)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Voor de particulieren met je je richten op Tele2, versatel is voor bedrijven.

http://www.tele2.be/nl/internet/56k/index.html
Free 56k :)
Insom
Pro Member
Pro Member

Lord Utopia schreef:Voor de particulieren met je je richten op Tele2, versatel is voor bedrijven.

http://www.tele2.be/nl/internet/56k/index.html
Free 56k :)
Bedankt maar het was voor de persoon nodig dat ie zowel op t internet kon alsook zn telefonie kon gebruiken.

Echt handig is die Tele2 site ook niet imo.

Toch bedankt hoor Lord U! :-)
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Als hij tegelijkertijd wil internetten en bellen, is hij aangewezen op ADSL of kabel.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

D'er was zo'n maf systeem van Belgacom destijds waarbij dat toch ging over 56k-inbelmodem. Moest dan een programma installeren (Talk & Surf? Surf & Talk?) en als je een inkomend gesprek had werd je gewaarschuwd en kon je kiezen of je je internet wilde verbreken en gesprek aannemen, naar voicemail sturen, een voorgedefinieerd antwoord sturen of zelfs accepteren via Netmeeting.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Lord Utopia schreef:Als hij tegelijkertijd wil internetten en bellen, is hij aangewezen op ADSL of kabel.
Freesurf via Telenet = tel ab van ongeveer 17Euro waar je kan surfen aan inbelsnelheid (= bellen en surfen)
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Zambo schreef:
Lord Utopia schreef:Als hij tegelijkertijd wil internetten en bellen, is hij aangewezen op ADSL of kabel.
Freesurf via Telenet = tel ab van ongeveer 17Euro waar je kan surfen aan inbelsnelheid (= bellen en surfen)
Probleem bij Telenet met hun inbelsnelheid, dat je die snelheid amper haalt. Dan is een dial-up modem beter.
Kriep
Plus Member
Plus Member

Lord Utopia schreef:
Zambo schreef:
Probleem bij Telenet met hun inbelsnelheid, dat je die snelheid amper haalt. Dan is een dial-up modem beter.
Tenzij je wil bellen en surfen tegelijkertijd, dan is dial-up modem niet beter (ik kon het weer niet laten, mijn excuses).
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Kriep schreef:
Lord Utopia schreef:
Zambo schreef:
Tenzij je wil bellen en surfen tegelijkertijd, dan is dial-up modem niet beter (ik kon het weer niet laten, mijn excuses).
Waar liggen de prioriteiten he :P

Het snelle surfen bij Telenet, of het bellen :)
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Provider
Te Koop forum

Het BGC time abo speelt min of meer op je vraag in. Dat is 5 euro per maand.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 244 keer
Provider

Wat de topicstarter zoekt is het abbonement van versatel adsl dat gewoon per minuut betaalde zoals belgacom adsl time maar dan zonder de verplichte 5 euro die belgacom vraagt voor de 1e 2 uur.
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer

Kriep schreef:Tenzij je wil bellen en surfen tegelijkertijd, dan is dial-up modem niet beter (ik kon het weer niet laten, mijn excuses).
Binnen telenet (de technische afdeling) noemen ze het niet voor niks het abonement voor de "actieve" 100+ er he :)
Insom
Pro Member
Pro Member

Tomsworld schreef:Wat de topicstarter zoekt is het abbonement van versatel adsl dat gewoon per minuut betaalde zoals belgacom adsl time maar dan zonder de verplichte 5 euro die belgacom vraagt voor de 1e 2 uur.
Inderdaad Tomsworld. Free ADSL heette dat. Blijkbaar heeft men dat niet meer. En echte alternatieven zijn er ook niet behalve de ADSL time die ik persoonlijk zeer duur vind.

Bedankt voor de reacties iedereen, mocht toch iemand een alternatief weten, mag je het nog altijd posten he ;)
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”