nog iets, is het niet zo dat je in Europa betaalt voor traffiek en in USA voor Bandbreedte? of ben ik verkeerd, zoniet, dan ligt het probleem voor de hand, a2f kan het niet betalen
Kerel, ben jij nu gewoon dom, of doe je je zo voor ? Heb je wel al de moeite genomen om alle voorgaande posts te lezen? Heb je al gekeken naar het provider overzicht ? Besef je wel wat je zegt ?
1) ALLE scarlet/kpn providers hebben er last van (PI, la tribu, xs4all) ... enfin, 't is te zeggen ALLE klanten die reeds op BROBA zitten blijkaar, vandaar ook sommige goede resultaten. A2F is voor 99% BROBA.
2)Moest er een probleem zijn bij a2f zou ook de upload een probleem hebben, wat duidelijk niet het geval is. Dus zeggen dat ze hiet niet zouden kunnen betalen vind ik een kinderlijke reactie die enkel dient om anderen op te hitsen.
3)Als jij denkt dat ze het niet kunnen betalen ... waarom blijf je dan nog, want dan gaat het zeker nooit opgelost geraken, en dan zou je allang andere problemen hebben gezien en zou enkel a2f dit probleem hebben.
Anyway, dit word nu echt gewoon een anti-a2f thread dit. Ik snap dat er problemen zijn, ik heb zelf a2f en heb ook veel frustratie over dit probleem. Ik snap echter niet dat er mensen die niet langer kijken dan hun neus is en gewoon ff iets uit hun mouw schudden.
Grtz Siske