A2F 1Mbps Down

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
A2FOostakker

Ik begin die problemen na meer dan drie weken een beetje beu te worden, het is echt nietmeer te doen om aan die snelheid te surfen! Met sommige momenten is 56 k nog sneller dan wat we nu hebben! Echt als het deze week niet is opgelost stel ik zoals vele anderen voor om een ombudsman voor telecom in te schakelen.Want dit is echt een enorm vervelend probleem!Dat men bij A2F maar eens stopt met klanten aansluiten totdat de problemen opgelost zijn.Alsook als een provider een probleem heeft dat al zolang aansleept vind ik dat ze op hun minst een brief naar de klanten moeten zenden!Ik heb nog geduld voor een weekje, enkel en alleen voor de unl traffic :lol: En ook omdat het hun fout "al dan niet" is heb ik nog een heel klein beetje geduld... Maar 5 weken zou gewoon te lang worden! Dan kunnen ze toch wel de klanten terugbetalen of een lagere abbo price aan rekenen voor deze periode. Dit is geen 4 mbits maar 4 kbits :p Alsook valt msn met momenten hier gewoon uit daar er te weinig bandbreedte beschikbaar is.Inloggen op moneybookers.com lukt niet en internationale sites openen is vreselijk traag.
En hoe komt het dat de 4 mbits van XS4all er geen last van hebben en alsook scarlet klanten zij surfen aan normale snelheden....

Met vriendelijke groet, en laten we hopen op een snelle oplossing van dit probleem welk nu al lang genoeg aansleept.

Stijn 8)
hologic
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Hier is de snelheid (Hasselt) in de loop van de avond gestegen van 5kb/down naar 25kb/down.

Is toch al een vervijfvoudiging van de snelheid. Nu nog maal 40 en ik ben weer content.

Hoop dat het probleem niet meer te lang gaat duren, wordt stillaan tijd voor een fatsoenlijke oplossing.

Maar de communicatie tov de klanten van Adsl2fit moet absoluut verbeteren. Voor een telecombedrijf zijn ze verdacht stil :?.

We zullen maar blijven duimen, en hopen dat de problemen zich echt situeren op netwerkniveau en niet op andere gebieden....
Gast

En ondertussen krijg ik hier maar facturen om dat "internet" te betalen maar van mij krijgen ze voorlopig geen frank meer. Kan mij zelfs ni schelen als ze dan mijn account annuleren maar zo wil ik ook niet verder doen. Mischien effe een bericht naar Testaankoop sturen !!
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Allereerst Decibel,

De meeste van de dingen die jij aanhaalt zijn reeds uitgelegd in deze topic.. waarom opnieuw oprakelen?
Ze maken niet plost jacht,dat doen ze al van dag 1 dat ze bestaan: ze houden zich aan hun policy.

Cappen? Er wordt nergens gecapped, niet per users, niet regionaal, niet nationaal.

Waarom er geen info staat op de page van Scarlet? Die is ook vrij onduidelijk: 1. Zoals naar A2F geven ze zéér weinig info.
2. Zowat voor alle zones staat er een regionaal adsl probleem... (althans de laatste keer dat ik gekeken heb). Dus staat iets.. maar-> zeer vaag.

Wat betreft die financiele problemen of openstaande facturen: als je bronnen hebt vermeldt ze.. en verspreid geen onnodige roddels of geruchten die enkel voor paniek zorgen. Volgens de info die wij hebben is er geen enkel probleem op financieel gebied. Het enige dat er gebeurd is dat A2F zijn wholesale accounts afbouwt bij BGC, maar dat weten alle partijen.. das overeenkomst.

Dus: aub mensen, als je nieuws hebt, staaf het met bronnen en argumentatie, want dat wildposten, insinueringen etc.. daar komen we nergens meer.

Trouwens xs4all, la tribu en scarlet(=pi) zijn alle nog affected. Zie eens hoe weinig positieve tests er zijn? Zowat evenveel als van A2F.

Zoals Nukem heeft gezegd: A2F zelf, heeft meer dan voldoende bandwidth zelf.. en is er blijkbaar op de vergadering uitgekomen dat het probleem wel degelijk op het Scarlet netwerk ligt.

Nuja, wat betreft die ombudsman, daar ken je mijn idee al over, als je de topic leest...

Wat betreft dat niet betalen.. wees al blij dat er enigsinds gepraat wordt over mogelijke schadevergoedingen....

Kom, wat ik dus wil zeggen, er staan hier nu meer dan 20posts bij, waarvan een pak onodige, nietszeggende en vanwaar een paar paniekzaaiers die geen bronnen hebben of er op los speculeren..

Ik wil alleen maar zeggen, dat het op deze manier geen zin heeft....
De info die wij hebben is onafhankelijk en komt uit goede bronnen.. als we meer hebben posten we dit zeker.. maar dit 'gokken'...pff

btw: problemen zijn wel degelijk nationaal, zowat iedereen heeft er nog last van, wel is gebleken dat in de meeste gevallen de situatie ietsje beter is dan voorheen. Rond 30/10, wast het weer een periode vrij goed voor een groot aantal users, maar nadien weer omlaaag....
I love it when a plan comes together!
hologic
Plus Member
Plus Member

Hey Oddity, je hebt gelijk dat er veel geinsinueerd wordt in dit topic. Maar doordat er een quasi stop is op de info die Adsl2fit uitstuurt komt dit vanzelf.

Dank zij jullie zijn we nog een beetje op de hoogte van de hele toestand.
(Thnx). Maar zolang Adsl2fit zijn informatie niet beter gaat verspreiden/beheren zullen de gebruikers blijven speculeren.

De snelheid is hier vanavond al wat gestegen, dus ik heb goede hoop.

Hopelijk zal Adsl2fit zijn conclusies trekken en in de toekomst zijn support beter gaan uitbouwen.
Gast

Hier in Gent 15-20 kbps down, wel een zeer stabiele verbinding, zo te horen kan ik nog niet klagen
hologic
Plus Member
Plus Member

Stabiliteit is hier in Hasselt ook geen probleem geweest (geen enkele disconnect gehad). Snelheid is ook licht verbeterd tot +- 30Kb/s download
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Info Stop? Ze hebben nooit deftig info vespreid bij mijn weten.. toch niet op grote schaal.. dat gebeurt nu min of meer hier :)

Dus wees blij dat we dit doen.. of jullie hadden nada...

Met onnodige posts.. bedoel ik dus ook steeds herhalen van miserabele snelheid eh..als je de speedtest pages bekijkt kan je dit ook afleiden!
hologic
Plus Member
Plus Member

Inderdaad, dankzij jullie weten we tenminste nog iets

Waarmee kunnen we jullie een pleziertje doen, bonbons, wijn, vrouwen, bier, vrouwen, bier,bier.... :lol:

Ben content dat het forum bestaat anders konden we helemaal fluiten naar info.

Keep up the good work (en ondertussen blijven we nog een beetje doorzagen 8) )
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

TheOddity, ook niet vergeten dat net dankzij de 'zagers' kan duidelijk zijn dat er een echt probleem is. Nu, dit duurt ondertussen al (veel) te lang om goed te zijn, we weten dat er een probleem is, A2F weet dat ook, maar de bal ligt spijtig genoeg niet in hun kamp. Zij zijn m.a.w. maar net zoveel slachtoffer als hun klanten ...
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

meon, ik ontken ook niet dat er een probleem is eh :). Ik denk als we eens goed de speedtest bekijken, dat we dat wel effectie zien dat Scarlet problems heeft. Idd, het is wel leuk dat het gemeld wordt.. maar wat ik bedoel met echte zagers, is dat er steeds opnieuw en opnieuw een slechte speed gepost wordt.. zonder boe of ba: enkel wat onharde insinuaties etc ....

Ik wil gewoon zeggen dat aan zo posts toch niemand iets heeft... en wil daarom de orde beetje in deze topic laten terugkeren. het is nu al een hell hem opnieuw te lezen.
Veel mensen schieten ten eerste op de verkeerde.. en posten gewoon omdat ze het beu zijn.. maar dat is iedereen.. en die post 20x herhalen: brengt niks op :-)
hologic
Plus Member
Plus Member

Is er al meer nieuws bekend wanneer de problemen gaan opgelost zijn???

Is er trouwens nog iets meer uit de vergadering gekomen tussen de verschillende ISP's?
cyrus23

Ik heb eens een email gestuurd naar adsl2fit en ze hebben weet van het probleem. Maar dat we nt de enige zijn met problemen mag duidelijk zijn. Scarlet heeft die ook en daar vallen wij juist onder. Ik denk dat het probleem volgende week van de baan is . Voor de rest valt er ons ons maar één ding te doen. Zagen totdat ze het beu worden. Al heeft dat nt altijd een gewenst effect. Bellen doe ik ook nt meer dit omwille als ik bel ik mag betalen en dat als ze ooit opnemen.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

hologic,

zoals reeds gepost door Nukem, de enige info die wij hebben over die vergadering is, dat er met 100% bevestigd is door alle partijen dat het probleem wel degelijk op het Scarlet netwerk zich voordoet.. maw: xs4all, a2f, latribu.. kunnen niet veel doen ;-).

Blijven zagen... dat helpt dus niet.. das mega vervelend voor zowel ons die het forum overzichtelijk proberen houden als de mensen van Scarlet. iedereen is op de hoogte van het probleem...

Als wij verdere info hebben, wordt dit zo snel mogelijk gepost...
Cedric

Hey,

ik ben van de Naamse regio (ja ja een franstalige mens :lol: ). Er zijn zeker minder franstalige A2F klanten in de waalse regios, maar ik dacht dat het toch interessant zou zijn wat informatie te geven over de situatie hier... het is hier gewoon niet meer leefbaar, gemiddelde 10k/s 3 weken lang al...

Maar ja dat is nu eenmaal geen echte nieuws dat weten we allemaal... ik heb toch wel een heel interessante mail gelezen die van Scarlet komt, antwoord op een van onze vele mails die meestal geen antwoord kregen.

We normally don't deal with end-users; this is the responsibility of the ISP. But I'm willing to explain something: we use equipment in your local Belgacom LEX (phone central) to connect you to our network. But we don't have a fiber to every LEX in Belgium, in fact we don't have a fiber to most LEX'es in Belgium. To connect the LEX'es to our network, we use ATM lines provided by Belgacom. These lines have a certain capacity, we use a mathematical model to decide how large the bandwhith for each line must be. When more and more customers take a subscription to our services, the lines will eventually become saturated, and we'll have to upgrade these lines, which we do. But ordering an upgrade takes a few days (Belgacom, you know... and during those days, speed for customers connected to our network may be a little bit slower. I suppose this is the 'repair' that ADSL2Fit talked about. However, 10 kB/sec is REALLY low, I can hardly imagine this would be due to a saturated line; if thise were the case, a lot more customers would have complained about it. Plus, we monitor the lines constantly, and when it goes over a certain treshold, we'll order an upgrade, long before most customers notice anything. So your problem might come from problems with the synchronisation speed of your modem.
In defense of ADSL2Fit: ADSL doesn't give you any speed quarantees (except for the most expensive accounts), so a enduser can never ask for a financial compensation when the line performance is low. It can however be a valid reason to cancel your account. (But no provider will give you any guarantee, so moving to another provider will probably not
help)

Wat denken jullie ervan? Hebben jullie al kontact genomen met Scarlet verantwoordelijken?

A2F beweert dat het aan Scarlet's kant niet klopt... ik heb veel moeite een goede oordeel te hebben voor die zaak :?

P.S. Mijn Nederlands is ook niet meer zo vet... sorry :lol: :lol:
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Hier wordt ik dus gek van.
Den ene zegt het ligt niet aan mij en den andere zegt precies hetzelfde.
En hoe zit het met dat uitgebreide glasvezelnetwerk waar adsl2fit mee stoeft.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Er is klaar en duidelijk gezegd dat er een vergadering is geweest.. waaruit gebleken is dat de problemen wel degelijk door Scarlet veroorzaakt worden en dat aan een oplossing gewerkt wordt.

Voorlopig kunnen wij niks meer zeggen, buiten dat jullie nog héél even geduld moeten hebben voor wat nieuws. Pak mij maar op mijn woord.

Ik weet niet vanwaar die mail komt van Scarlet, maar mijn inziends niet van iemand die ten volle op de hoogte is van het probleem...

Folks, ik kan maar 1 dingen zeggen, laat de paniek nu niet weer uitbreken omdat iemand bij Scarlet info zomaar losgelaten heeft.. er is geen enkele garantie dat deze info klopt. Deze strookt alleszinds niet met wat wij hebben. Ik kan enkel zeggen: nog héél even geduld en jullie zullen meer vernemen!

ps: A2F heeft geen glasvezelnetwerk waar ze mee stoefen, weet niet waar je dat gelezen hebt. Het netwerk is van Scarlet.. het datacenter waarover alles loopt is van A2F en daar zit optic fiber.. .
Gast

Dat die persoon niet op de hoogte is, kan wel zijn ja maar het lijkt wel dat hij een redelijke technische background heeft... maar ja wait and see dat is nog het beste dat we kunnen doen 8)
Lion

Cedric

Waar heeft u dit deel van die email opgevangen?
Ik zou zeer graag de volledig email eens willen lezen om zodoende via eigenschappen te kunnen achterhalen wie die heeft verstuurd
Ik vermoed dat iemand wie het ook is paniek wil zaaien onder de gebruikers van Adsl2Fit
Cyrus23

Ik ben sinds kort overgestapt van belgacom of skynet naar adsl2fit. Zulke problemen die ik nu meemaak heb ik nog nooit bij skynet meegemaakt. Wat dit wil zeggen, is dat adsl2fit nt voorbereid was wat ik ronduit schandalig vind. We zitten nu al bijna drie weken op smallband. Het probleem ligt volgens mijn weten nt bij scarlet maar bij adsl2fit zelf. Als je bekijkt hoeveel mensen er in korte tijd zijn overgestapt naar adsl2fit kan je zeggen dat het er veel zijn. Adsl2fit was nt voorbreid op zulke grote aantallen op korte tijd en moet het nu gaan beboeten. Het netwerk is nt aangepast en ronduit andere providers gaan beschampen is zielig. Daarbij komt ook nog dat hun helpdesk zeer traag werkt en onvoldoende info meegeeft. Als je belt moet je ook nog betalen wat volgens mij een economische crisis betekend. Ze hebben dus geld nodig. Onbeperkt downloaden leek te mooi om waar te zijn. Drie weken op smallband noem je dat service. Nu wil ik nt gaan zeggen dat dit een ramp is maar ze mogen toch eens gaan opschieten. Want klanten zoals ik blijven dit nt pikken.
Lukse
Premium Member
Premium Member

Verdomme Cyrus23. As ge de moeite eens nam om de rest van dit topic te lezen, zat ge hier nie zo ne zever te verkopen. :evil:
Sike
Starter
Starter

Dat het model dat adsl2fit gebruikt (unlimited download) werkt zeker wel kijk maar in nederland daar heb je meerdere providers die dit soort abbonementen gaan aanbieden.
De klantenboom zit er zeker wel voor iets tussen dat er nu problemen zijn op a2f. Gewoon even geduld en alles valt wel op zijn pootjes.

groetjes
sike
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Eerst en vooral,

worden hier géén volledige mails gepost.. en ik zou zeggen, indien ze niet uit goede bron komen, post ze dan volledig niet. Een email is nog altijd vertrouwelijk en post je volgens de regels van de nettiquette niet volledig, zonder toestemming zomaar op het net. Maw: Die ganse mail, wordt niet doorgemailed en zeker niet op de site gepost!

Die Scarlet kerel kan wel enige technische background hebben, maar dat kan iemand zijn, die nu op dit probleem geen enkel zicht of info heeft op het probleem maw: wild guessing...net zoals velen onder jullie doen.

Nu ik heb beloofd nog even geduld, en er zal vermoedelijk héél snel meer info zijn...(maybe vanavond)

Cyrus23,

Ik ga niet véél zeggen op jouw post.. : lees alle bovenstaande posts!
Probleem ligt wel degelijk bij Scarlet: voldoende argumentatie hoger.
Gast

The Oddity schreef:Eerst en vooral,

worden hier géén volledige mails gepost.. en ik zou zeggen, indien ze niet uit goede bron komen, post ze dan volledig niet. Een email is nog altijd vertrouwelijk en post je volgens de regels van de nettiquette niet volledig, zonder toestemming zomaar op het net. Maw: Die ganse mail, wordt niet doorgemailed en zeker niet op de site gepost!

Die Scarlet kerel kan wel enige technische background hebben, maar dat kan iemand zijn, die nu op dit probleem geen enkel zicht of info heeft op het probleem maw: wild guessing...net zoals velen onder jullie doen.

Nu ik heb beloofd nog even geduld, en er zal vermoedelijk héél snel meer info zijn...(maybe vanavond)

Cyrus23,

Ik ga niet véél zeggen op jouw post.. : lees alle bovenstaande posts!
Probleem ligt wel degelijk bij Scarlet: voldoende argumentatie hoger.

kan jij dan mss zeggen wrom ze het zoalng laten aanslepen?
"we vonden het probleem niet :s" is belachelijk, dat een isp dat zolang kan laten aanslepen is absurd...

ik heb zeker nog geduld, maar echt, als dit binnen de 2 weken niet is opgelost (max 3 weken) dan is het bb adsl2fit, maakt niet uit op welke manier, maar dan vliegen ze...

nog iets, is het niet zo dat je in Europa betaalt voor traffiek en in USA voor Bandbreedte? of ben ik verkeerd, zoniet, dan ligt het probleem voor de hand, a2f kan het niet betalen...

mvg yorrick
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

nog iets, is het niet zo dat je in Europa betaalt voor traffiek en in USA voor Bandbreedte? of ben ik verkeerd, zoniet, dan ligt het probleem voor de hand, a2f kan het niet betalen

Kerel, ben jij nu gewoon dom, of doe je je zo voor ? Heb je wel al de moeite genomen om alle voorgaande posts te lezen? Heb je al gekeken naar het provider overzicht ? Besef je wel wat je zegt ?

1) ALLE scarlet/kpn providers hebben er last van (PI, la tribu, xs4all) ... enfin, 't is te zeggen ALLE klanten die reeds op BROBA zitten blijkaar, vandaar ook sommige goede resultaten. A2F is voor 99% BROBA.

2)Moest er een probleem zijn bij a2f zou ook de upload een probleem hebben, wat duidelijk niet het geval is. Dus zeggen dat ze hiet niet zouden kunnen betalen vind ik een kinderlijke reactie die enkel dient om anderen op te hitsen.

3)Als jij denkt dat ze het niet kunnen betalen ... waarom blijf je dan nog, want dan gaat het zeker nooit opgelost geraken, en dan zou je allang andere problemen hebben gezien en zou enkel a2f dit probleem hebben.

Anyway, dit word nu echt gewoon een anti-a2f thread dit. Ik snap dat er problemen zijn, ik heb zelf a2f en heb ook veel frustratie over dit probleem. Ik snap echter niet dat er mensen die niet langer kijken dan hun neus is en gewoon ff iets uit hun mouw schudden.

Grtz Siske
metal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

tzal heel waarschijnlijk bij scarlet wel iets zijn dat dringend moet geupgrade worden nu der zoveel klanten zijn en dat dat ding heel veel geld kost en seriues over nagedacht moet worden voor te kopen en dat het mischien van verre landen moet komen en veel tijd kost voor da ding te instaleren. kan verkeerd zijn moja upgrade moete ze toch doen dus... . heb ook alle begrip voor die manne da die nu ook in de probleme zitten met die problemen maarja nog eventjes geduld zeker he, hope dak der later goed van kan genieten :-)
Gast

siske schreef:
nog iets, is het niet zo dat je in Europa betaalt voor traffiek en in USA voor Bandbreedte? of ben ik verkeerd, zoniet, dan ligt het probleem voor de hand, a2f kan het niet betalen

Kerel, ben jij nu gewoon dom, of doe je je zo voor ? Heb je wel al de moeite genomen om alle voorgaande posts te lezen? Heb je al gekeken naar het provider overzicht ? Besef je wel wat je zegt ?

1) ALLE scarlet/kpn providers hebben er last van (PI, la tribu, xs4all) ... enfin, 't is te zeggen ALLE klanten die reeds op BROBA zitten blijkaar, vandaar ook sommige goede resultaten. A2F is voor 99% BROBA.

2)Moest er een probleem zijn bij a2f zou ook de upload een probleem hebben, wat duidelijk niet het geval is. Dus zeggen dat ze hiet niet zouden kunnen betalen vind ik een kinderlijke reactie die enkel dient om anderen op te hitsen.

3)Als jij denkt dat ze het niet kunnen betalen ... waarom blijf je dan nog, want dan gaat het zeker nooit opgelost geraken, en dan zou je allang andere problemen hebben gezien en zou enkel a2f dit probleem hebben.

Anyway, dit word nu echt gewoon een anti-a2f thread dit. Ik snap dat er problemen zijn, ik heb zelf a2f en heb ook veel frustratie over dit probleem. Ik snap echter niet dat er mensen die niet langer kijken dan hun neus is en gewoon ff iets uit hun mouw schudden.

Grtz Siske

e gast doe is chill, ik stelde maar een vraag zenne, gefrustreerd jonk
ache ni eens de moeite om serieus te antwoorden...

en ja ik heb alle vorige posts gelezen, "of ben je dom" ik heb zelf a2f
en van die kinderlijk reactie... grow up he dude, ik hoor da ook maar, sorry dat ik ier iets post

reageert u op iet anders uit he..
DAnzka

Scarlet helpdesk heeft gebeld en gezegd dat het aan hun netwerk ligt en dat het zo snel mogelijk opgelost gaat worden zit al een maand op een soort smallband :-(
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

De mensen van A2F hebben ons nog van een kleine update voorzien:

Er wordt tegen maandag een volledig capaciteitsverslag gedaan door Scarlet en aan de hand daarvan zullen de nodige maatregelen door hen genomen worden in de loop van volgende week.
Ook A2F zit niet stil en heeft in de loop van komende week een paar upgrades voorzien.

Het mag duidelijk zijn dat er dus (eindelijk) wat vaart in komt ;)

Mag ik trouwens ook oproepen deze topic beleefd te houden, ik weet dat de spanningen hoog staan, maar reageer die niet op elkaar uit hier.
NuKeM
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Anonymous schreef:e gast doe is chill, ik stelde maar een vraag zenne, gefrustreerd jonk

en van die kinderlijk reactie... grow up he dude, ik hoor da ook maar, sorry dat ik ier iets post

Guest, als je alles gelezen had, dan wist je dat er in eu ook lijnen zijn op bandwith, en niet alleen op traffic.
laat ons niet beginnen schelden aub, en ook een beetje AN spreken zodat iedereen de posts vlot kan lezen, siske gaf u een beleefd antwoord en jij begint hem uit te kafferen,

Siske schreef:Anyway, dit word nu echt gewoon een anti-a2f thread dit. Ik snap dat er problemen zijn, ik heb zelf a2f en heb ook veel frustratie over dit probleem. Ik snap echter niet dat er mensen die niet langer kijken dan hun neus is en gewoon ff iets uit hun mouw schudden.

hier heb je 200% gelijk, als iedereen eens bij feiten zou blijven zou er veel minder onrust gestookt worden, en zou iedereen ss wat meer geduld hebben.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Folks, zoals je ziet en zoals beloofd.. brengen we jullie nieuws.. ik bracht het wel niet.. maar nukem doet dat.. maw: nog even geduld.. als we nog meer te weten komen, updaten we jullie.

Cyrus, indien je idd de vorige posts grondig gelezen had.. had je zo geen post gedaan, tenzij je gewoon weer eens naar A2F wou uithalen.

Ik geeft Siske volledig gelijk. Dit begint een haat-topic te worden. Als dit niet verder kan op een volwassen manier, gaan we drastisch snoeien in de posts die gedaan worden en desnoods de topic locken..

Laat het ons volwassen houden!
Gast

SeNsEi Ze0n schreef:
Anonymous schreef:e gast doe is chill, ik stelde maar een vraag zenne, gefrustreerd jonk

Guest, als je alles gelezen had, dan wist je dat er in eu ook lijnen zijn op bandwith, en niet alleen op traffic.
laat ons niet beginnen schelden aub, en ook een beetje AN spreken zodat iedereen de posts vlot kan lezen, siske gaf u een beleefd antwoord en jij begint hem uit te kafferen,

Siske schreef:Anyway, dit word nu echt gewoon een anti-a2f thread dit. Ik snap dat er problemen zijn, ik heb zelf a2f en heb ook veel frustratie over dit probleem. Ik snap echter niet dat er mensen die niet langer kijken dan hun neus is en gewoon ff iets uit hun mouw schudden.

hier heb je 200% gelijk, als iedereen eens bij feiten zou blijven zou er veel minder onrust gestookt worden, en zou iedereen ss wat meer geduld hebben.

juist ja, de guest heeft het altijd gedaan...

ik stelde maar een vraag, als je daar dan al een mens voor moet afbreken..

"oh jee, siske heeft gelijk zenne"
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Anonymous schreef:juist ja, de guest heeft het altijd gedaan...

ik stelde maar een vraag, als je daar dan al een mens voor moet afbreken..

"oh jee, siske heeft gelijk zenne"

Ke vraag had gewoon vermeden kunnen worden als je het hele topic grondig gelezen had. Er is niemand die je wil afbreken, we willen je er gewoon op wijzen dat als je het topic grondig leest dat je het antwoord er in vindt.

En, ja, als Siske gelijk heeft, dan heeft hij gelijk. Punt andere lijn.

Ik stel voor dat we er over ophouden, want het topic is zo al messy genoeg. Dit mag geen persoonlijke vete worden.

Cheers
Afbeelding
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Hier wil ik dan toch eens mijn visie over geven.
Ook een bezoeker dient zich aan de regels van het forum te houden.
Als dan al enige wenken gegeven werden door de moderatoren kan je beter een beetje kalmte bewaren!
Hier twee bijzondere regels Post geen berichten om een persoon aan te vallen. & Post geen onzinnige antwoorden.
(4é en 5é punt van de forumregels)
Beter eens lezen > hier
Zoniet zou wel eens de rode borstel kunnen gebruikt worden :!: en... daar wordt niet om gevraagd, maar kan soms wel noodzakelijk zijn.
De regels vind je ook eenvoudig terug bovenaan deze pagina.

Schijnbaar nog nooit iets gehoord en geleerd over elementaire beleefdheid :???:
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 07 nov 2003, 17:52, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

NuKeM schreef:Ook A2F zit niet stil en heeft in de loop van komende week een paar upgrades voorzien.

Waar is de tijd naar toe dat alle ISPs trots waren op hun links en vrij uitgebreide kaarten toonden op hun website ?

Tegenwoordig is dit één groot geheim (bij alle ISPs)... de klant moest eens weten dat de infrastructuur totaal niet voldoet.
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Contacteer:

Nog een update, de mensen van ADSL2Fit hebben deze namiddag een officieel statement gelanceerd naar hun gebruikers toe. ADSL2Fit gebruikers kunnen dit statement vinden op hun persoonlijke status-pagina. Zeker lezen als je A2F klant bent :)
NuKeM
Gast

NuKeM schreef:Nog een update, de mensen van ADSL2Fit hebben deze namiddag een officieel statement gelanceerd naar hun gebruikers toe. ADSL2Fit gebruikers kunnen dit statement vinden op hun persoonlijke status-pagina. Zeker lezen als je A2F klant bent :)

ik zie nergens iets staan daar hoor !!!
inter
Pro Member
Pro Member

ik ook niet :(
Blino
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Bij mij staat het wel, het is op die persoonlijke pagina waar je moet op inloggen hé, staat link naar een pdf file.
Mod knipje van de info in de pdf...

*off topic* bij mij staat er op die pagina ook dat ik al 2 openstaande facturen heb, kheb nog nooit een factuur gezien. Heb het al meerdere keren laten weten, ik krijg dan antwoord dat ze ze gaan opsturen maar krijg nooit iets....
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Contacteer:

Ik heb even de info gewist die enkele mensen postte.. het is niet de bedoeling openbaar te maken wat er in staat! (zie kleine lettertjes onder het statement) :(
NuKeM
Gesloten

Terug naar “ADSL2FIT”