Opmerking : Telefoon gaat zowiezo worden opgezegd. We gaan dus geen huistelefoon meer nemen.Ik ben sterk geintresseerd in ADSL+2 cityconnect plus. Nu via forums heb ik al het een en ander qua info ontvangen.
Ik woon in Genk (postcode 3600). Momenteel kan ik nog geen ADSL+2 cityconnect plus nemen, omdat dat niet in Genk beschikbaar is.
Ik heb momenteel Telenet ExpressNet maar ik ga de overstap maken naar Dommel.
Nu ik zit echt wel met veel vragen.
Even op een rijtje zeggen :
Ik stuur mijn Telenet opzeggings formulier naar Telenet, dat kan zonder verdere kosten (ben langer als één jaar klant).
Als die brief verstuurd is, vraag ik mijn Dommel abbonement aan.
Ik ben nog in het bezit van mijn Telenet modem, wat daar mee?
Komt dommel alles installeren?
Moet ik een andere modem kopen?
Ik betaal bovenop 33.99 euro/maand ook nog 6.95 euro voor de
discovery line, dat maakt 40.95 EUR?
Hoeveel betaal ik voor activatie/installatie kosten?
Ga ik een periode zonder Internet zitten?
Wat met telefonie?
Alles qua telefoon is OOK via Telenet geregeld, wat daar mee?
Wanneer is ADSL+2 cityconnect plus beschikbaar in Genk? Ik lees in de loop van 2008..?
Kan ik bijvoorbeeld ook eerst een netconnect abbonement nemen, en wanneer ADSL+2 cityconnect plus beschikbaar is, daarop overschakelen zonder grote kosten?
Trouwens, ik hoor net van iemand op een ander forum dat installatiekosten 99 EUR bedragen???
*** HEB GEBELD NAAR DOMMEL : 1.1 KM van CENTRALE, IS PRIMA. Heb al veel vragen beantwoord gekregen. Hij zei dat ik eerst een abbonement bij Dommel moet aanvragen en dan op een bepaalde datum moest wachten, en dan pas telenet opzeggen, maar ga ik dan niet EN mijn DOMMEL factuur EN mijn telenet factuur moeten betalen? Activatiekost is 20.00 EUR. Hij raadde me een discoveryline aan. Modem van Telenet moet weg, in Belgacom winkels had goede Tomson modems.