r2504 schreef:rottekop schreef:Overstappen... daar raak je hen echt.
Inderdaad, daarom zou men ook beter een website maken "IkBenOvergestapt.be" waar iedereen zijn oud en nieuw abonnement kan opgeven als hij overstapt. Kan men meteen onderaan het bedrag zien dat men iedere maand misloopt.
Het doet veel meer pijn om te lezen hoeveel klanten (en vooral centen) ze minder hebben, dan dat er enkele duizenden iets gaan downloaden op 30 december.
hollebollegijs schreef:en denk je nu echt dat dit gaat helpen?
En zo zie je maar hoe men er bij BGC over denkt... maw. wat de klant wil is niet belangrijk. Je zou echter denken dat BGC zou leren uit het verleden, maar 800.000 telefoonlijnen minder laat het besef blijkbaar nog niet doordringen. Waarschijnlijk moet men ook eerst enkele honderdduizende ADSL lijnen verliezen voor men wakker schiet.
belgacom luistert zeer zeker naar de klant. en diegene die klagen bedraagt minder dan 5%. de rest is dus tevreden. en voor minder dan 5% gaat men de boel niet zomaar aanpassen omdat deze dat willen.
de analoge lijn is aan het uitsterven. dus die opmerking slaat kant noch wal. nog enkele jaren en deze lijn is helemaal verdwenen, maar intussen heeft belgacom andere inkomsten zoals belgacom tv, hostings, bellen via voip enz... belgacom blijft dus niet stilstaan.
en oja, ik zal hier vragen of ze boel op 30 december niet willen platlagen.
er zal dan niet veel gesurft worden en daar sta je dan met je idiote actie.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.