beste,
ik ben een paar maanden geleden verhuisd, heb nu al enkele maanden Telenet en het bevalt me echter niet, zo te zien jullie ook niet
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Ik heb wel een heel positief beeld gevormd van dommel, is echt iets voor jogeren(gamen, downloaden, streamen...), maar ik heb enekele vragen. In deze topic waren bijna al mijn vragen beantwoordt, maar tog zijn er enkele punten die ik niet volledig begrijp. Ik zal het uitleggen hoe ik dat begrepen heb.
1.Discovery Line bij BGC aanvragen
2.Fritzbox gaan kopen met originele Annex A!!!
Code: Selecteer alles
=>vraag 1: moet ik dan nog eens appart ADSL2+ modem kopen? of is fritzbox een universele modem zelf ?
vraag 2: Indien ik in de toekomst een cityconnect van dommel wil aanschaffen heb ik een nieuwe fritzbox nodig met Annex M ?
vraag 3: is het bellen via VoIP echter goodkoop indien ik naar iemand bel die geen VoIP gebruikt, en hoe zit het met BASE, Mobista, Proxymus?
En ten slotte mensen ik heb een probleempje, zo als jullie al gelezen hebben moet ik het discovery line nog aanvragen, maar ik wil de afstand van de centrale weten, zo dat ik weet of ik redelijke snelheden kan hallen. en mijn buren ken ik niet om eventueel hun nummer door te geven en zich daarop baseren
Alvast bedankt voor het lezen.