Telenet verdubbelt snelheid

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Koenpje
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:45

Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Geweldig :)
En mooi afgewerkt, kijk dàt is bruikbaar :)
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

amai zeg, ik zat er knal op :)

Anyway, die van telenet lachen hun klanten vierkant uit. En ongetwijfeld zijn er een groot aantal die nu wauw gaan zeggen... ocharme.
Please help, looking for a way to get rich and fast
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?t=8505

Die thread is toch wel een duidelijke boodschap aan Tik, dat ze enkel maar hun (en onze) tijd verspillen. Ze hebben zich WEER eens laten afschepen met een dooie mus.

Zoals ik in het verleden reeds gezegd heb: veel blabla op hun website en forum, maar face to face met Telenet durven ze hun bek niet open trekken. Tijd om Tik op te doeken, het is nu wel duidelijk dat ze totaal niks bereiken.

En nu gaat Amedee aka localhost weer 'hints' geven naar de mods van dit forum om mijn bericht te verwijderen of te censureren :roll:
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

BungaMan schreef:Anyway, die van telenet lachen hun klanten vierkant uit. En ongetwijfeld zijn er een groot aantal die nu wauw gaan zeggen... ocharme.

Inderdaad, veel telenetters beseffen zelfs niet dat ze in de maling genomen worden....en de andere hoop klanten beseffen dat ze uitgelachen worden maar gaan niet weg omdat ze dan bvb hun email adres moeten veranderen, en dat gaat nu niet meer :roll: ... te triestig voor woorden gewoon. (Ik ken er zo echt een paar)

Ikzelf vind ook dat Telenet hiermee al zijn klanten belachelijk maakt. On-ge-loof-lijk :!:

Man man man, ben ik blij dat ik 2 jaar geleden die zooi hier heb buitengegooid 8)

Koenpje, mooi gemaakt :lol:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ondertussen is die image al op vele webspaces opgeladen :)
laurens7
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: 17 apr 2007, 13:54

KK schreef:http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?t=8505

Die thread is toch wel een duidelijke boodschap aan Tik, dat ze enkel maar hun (en onze) tijd verspillen. Ze hebben zich WEER eens laten afschepen met een dooie mus.

Zoals ik in het verleden reeds gezegd heb: veel blabla op hun website en forum, maar face to face met Telenet durven ze hun bek niet open trekken. Tijd om Tik op te doeken, het is nu wel duidelijk dat ze totaal niks bereiken.

En nu gaat Amedee aka localhost weer 'hints' geven naar de mods van dit forum om mijn bericht te verwijderen of te censureren :roll:


je denk toch niet dat een simpele vzw invloed kan hebben bij een MONOPOLIST met aandeelhouders? je kan wel bemerkingen geven waarmee ze evt. rek. mee zullen houden, maar inspraak vergeet het.
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

laurens7 schreef:je denk toch niet dat een simpele vzw invloed kan hebben bij een MONOPOLIST met aandeelhouders? je kan wel bemerkingen geven waarmee ze evt. rek. mee zullen houden, maar inspraak vergeet het.

Zeg dat tegen Tik, die zijn blijkbaar wel zo naïef om te geloven dat Telenet naar hen luistert.

Ik begin eerlijk gezegd steeds sterkere vermoedens te krijgen dat er een soort van steekpenningen uitgedeeld worden op die vergaderingen van Tik met Telenet. Het is gewoon onmogelijk dat mensen die een VZW opgestart hebben zo naïef zijn dat ze zich telkens weer laten afschepen met een dooie mus.
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

JanY schreef:Voor zowel ExpressNet en TurboNet verdubbelen de uploadsnelheden.

Woeha-woeha-woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha!

*sorry* 8)
Matthias
Pro Member
Pro Member
Berichten: 247
Lid geworden op: 03 feb 2007, 20:24
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer

MacE501 schreef:
JanY schreef:Voor zowel ExpressNet en TurboNet verdubbelen de uploadsnelheden.

Woeha-woeha-woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha!

*sorry* 8)


:cry:
Gebruikersavatar
Robinvv
Pro Member
Pro Member
Berichten: 278
Lid geworden op: 15 jan 2006, 00:10

Matthias schreef:
MacE501 schreef:
JanY schreef:Voor zowel ExpressNet en TurboNet verdubbelen de uploadsnelheden.

Woeha-woeha-woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha!

*sorry* 8)


:cry:


Is inderdaad de moeite!

:cry:
Telenet & Belgacom : PROFITEURS!
Dommel 120 GB!! :D
Vergelijk zelf: Excel blad en Site
eco racer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:58

ik zeg telenet vaarwal, ze kunnen naar de hel :twisted:
Bijlagen

[De extensie swf is uitgeschakeld en kan niet langer worden weergegeven.]

[De extensie swf is uitgeschakeld en kan niet langer worden weergegeven.]

Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Dus telenet heeft geluisterd naar de klanten lees ik in hun verklaring.
Is het niet de bedoeling dat TIK de klanten vertegenwoordigt ?
Heeft TIK dan niet duidelijk gemaakt dat dit helemaal niet is wat de klant verlangt ?
Als jullie dat wel hebben duidelijk gemaakt negeert Telenet jullie gewoon en zitten jullie daar voor de hond zijn kloten !

Wat hebben jullie van TIK eigenlijk al klaargespeeld ? ik kan me niet herinneren dat de telenet gebruikers voordeel hebben gehaald dankzij jullie inspanningen, corrigeer me als ik mis ben.

Jongens toch niet te geloven.
Je moet het maar durven telenet !
In Nederland zouden ze al lang op straat staan en zorgen dat dat op het nieuws komt.
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Coop schreef:Is het niet de bedoeling dat TIK de klanten vertegenwoordigt ?

Maar baneet, Tik is er om Telenet te beschermen voor zijn klanten :lol:
eco racer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:58

op de knop ...
Bijlagen

[De extensie swf is uitgeschakeld en kan niet langer worden weergegeven.]

Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

Matthias schreef:
MacE501 schreef:
JanY schreef:Voor zowel ExpressNet en TurboNet verdubbelen de uploadsnelheden.

Woeha-woeha-woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha!

*sorry* 8)


:cry:

Komáán gasten, dit is toch een dode kat in ne zak?? De uploadsnelheid wordt verhoogd... ge-wel-dig! De Belgenmop van het jaar... in Nederland hebben ze er wéér een reden bij om internettend België nog eens ferm uit te lachen...

Seriously, ik hoop nu eindelijk dat er een pak klanten de Telenet deur toe gaan trekken, dit is de énige manier om TN duidelijk te maken dat hun belachelijke limieten niet meer van deze tijd zijn. :!:
Gebruikersavatar
turboke
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 feb 2006, 23:36
Locatie: st-gillis-waas
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Zambo schreef:Hmmm, eventjes gedacht "potverdikke waar ben ik nu aan begonnen?" daar ik mijn aanvraag ingediend heb bij een ADSL boer. Maar als ik dat nu allemaal lees moet ik geen schrik hebben over mijn aanvraag tot ADSL. Als het blijkt dat ADSL hier stabiel is dan ben ik weg, ver wag van Telenet. Wetende dat ik dan nog altijd meer zal krijgen dan Telenet op alle vlakken en ook stukken goedkoper. Joepie. :lol:


Zambo, ik zit nu bijna 1 jaar bij EDPnet, en tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik heel dom ben geweest, om het contract met Telenot niet vroeger te verbreken !!! Geen zever, prof. en vriendelijke helpdesk, zeer goede prijs/kwaliteit, optimale snelheid. Want, of een site nu opent op 0,1 of op 0,2 sec., lig daar niet wakker van. Enne, 214000 nieuwsgroepen tot mijn beschikking ! Laat ze maar verder klooien bij Telenet, een giller van formaat !! :P
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

Coop schreef:Dus telenet heeft geluisterd naar de klanten lees ik in hun verklaring.
Is het niet de bedoeling dat TIK de klanten vertegenwoordigt ?

Dat doen ze ook, maar voor zover Telenet dit toelaat. Je kan moeilijk van TIK verwachten dat ze zwaar gaan wegen op het beleid van TN. TN is in handen van Amerikaanse investeerders die in de Belgen een dikke vette melkkoe hebben gevonden. Die gasten worden zot daar: "What?? Those stupid Belgians are willing to pay over 40€ for 12GB? Ka-tsjing ka-tsjing!". De dollar tekens rollen al over hun ogen...

TIK heeft gekozen voor een overleg model met TN, verwacht niet dat TIK gaat bijdragen aan het veranderen van (oa.a) de limieten. TN weet perfect hoeveel grootgebruikers er zijn, en daar verdienen ze mooi aan door volumeblokjes te verkopen.
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 824
Lid geworden op: 05 okt 2003, 23:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

MacE501 schreef:TIK heeft gekozen voor een overleg model met TN, verwacht niet dat TIK gaat bijdragen aan het veranderen van (oa.a) de limieten. TN weet perfect hoeveel grootgebruikers er zijn, en daar verdienen ze mooi aan door volumeblokjes te verkopen.


Ja eh.. Sorry, maar tegenwoordig zijn de enigen die toekomen met die limieten de digibeten. De laatste jaren zijn er meer en meer gewone gezinnen die uitkijken voor de limiet.
12GB is in de tijd van HD trailers, demo's van games van ~2GB, youtube, video-advertisements en (legaal) downloadbare muziek/software/games ECHT niet meer houdbaar. De tijd dat het enkel de grootgebruikers waren die "linux ISO's" downloaden is al lang voorbij.
osieke
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 26 dec 2006, 23:52

Ik dacht een moment dat ik m'n overstap naar Dommel zou beklagen...blijkt dat dat nergens voor nodig was.

Dank je wel, Telenet, voor deze nutteloze ingreep.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

KK schreef:En nu gaat Amedee aka localhost weer 'hints' geven naar de mods van dit forum om mijn bericht te verwijderen of te censureren :roll:

Wel ja, zet het maar in kleine letterkes. Héél stoer.
Je klachten vind ik onterecht, maar zo lang je niet begint te schelden, mag je van mij schrijven wat je wil. :student:
Laatst gewijzigd door localhost 13 dec 2007, 13:56, in totaal 1 gewijzigd.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

MacE501 schreef:Those stupid Belgians are willing to pay over 40€ for 12GB?


En daarmee is alles gezegd. Telenet en Belgacom profiteren goed idd. Maar hoe komt dat? Op deze pagina staan er genoeg alternatieven die minder kosten: http://www.userbase.be/forum/portal.php ... roviderabo

Belgen met een ei in hun broek. Denken dat er voordelen te behalen zijn als ge ergens lang klant zijt... Da werkt nog bij de slager misschien om is een grammeke meer te krijgen maar dan hebt ge het wel gehad.
Please help, looking for a way to get rich and fast
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Ehm, 't zal hier allicht wat wegvallen tussen de plooien, maar ik zoek nog iemand die me wil meehelpen om een formule uit te dokteren om aan de hand van meetbare (input) parameters (upload/downloadsnelheid, volume, kostprijs, ...) de best geschikte provider voor te stellen.

Ik weet dat overstappen.be iets gelijkaardigs gebruikt, maar mijn bedoeling is het online (in real-time) aan te bieden/te berekenen. PM maar. ;)
Peterken
Premium Member
Premium Member
Berichten: 550
Lid geworden op: 26 nov 2004, 15:18
Locatie: Genk

cloink schreef:... ik zoek nog iemand die me wil meehelpen om een formule uit te dokteren om aan de hand van meetbare (input) parameters (upload/downloadsnelheid, volume, kostprijs, ...) de best geschikte provider voor te stellen.

En wat met de kwaliteit zoals stabiliteit & beschikbaarheid?

Ben al lang BGC/Skynet klant, heb nog maar héél weinig uitval of snelheidsproblemen gehad.
Ook al kom ik de laatste tijd regelmatig tegen/over mijn limiet, toch twijfel ik om over te stappen omdat ik de indruk heb meer posts te zien bij de alternatieve providers...

Wat heb je aan een snel/goedkoop abonnement als je regelmatig disconnects of triestige snelheden hebt?
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Afbeelding
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Peterken schreef:En wat met de kwaliteit zoals stabiliteit & beschikbaarheid?

Dat laat ik bewust uit de vergelijking, daar dit niet meetbaar is. Zo zou je al snel beschuldigd worden van onpartijdigheid. Helaas, het is niet anders.
Peterken
Premium Member
Premium Member
Berichten: 550
Lid geworden op: 26 nov 2004, 15:18
Locatie: Genk

cloink schreef:Dat laat ik bewust uit de vergelijking, daar dit niet meetbaar is. Zo zou je al snel beschuldigd worden van onpartijdigheid. Helaas, het is niet anders.


Het is idd niet meetbaar, toch geloof ik dat er mogelijkheden zijn door bv op basis van meldingen door 'slachtoffers' het aantal uren/dagen van niet beschibaar of trager dan normaal op te nemen in een vergelijking.

Iemand die hier de moeite doet om te posten wil daar volgens mij wel aan meewerken.
Ik heb dat een tijdje geleden hier ook al aangehaald en ik denk dat iedereen daar baat bij zou kunnen hebben.

De moeilijkheid zou kunnen zijn om het representatief te maken maar dit kan volgens mij door het percentage van surfers/UB'ers van provider x in rekening te nemen en niet het aantal.

Het is maar een ruwe schets maar ik denk dat het met wat input van ideeën iets kan worden.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Peterken schreef:De moeilijkheid zou kunnen zijn om het representatief te maken maar dit kan volgens mij door het percentage van surfers/UB'ers van provider x in rekening te nemen en niet het aantal.

Ik dacht eerder aan een score op basis van objectieve parameters, berekend door een algoritme en daarnaast een soort "gebruikerservaring" cijfer, zoals je wel vaker ziet bij prijs-vergelijk sites en webshops.

Ik zal dit dan wel actief moeten monitoren, want misbruik gluurt dan vaak om de hoek (zeker in 't begin, als er slechts weinig feedback beschikbaar is). Soit, dat zoek ik nog wel uit. Het is het eerste waar ik wat moeite mee heb...
Peterken
Premium Member
Premium Member
Berichten: 550
Lid geworden op: 26 nov 2004, 15:18
Locatie: Genk

Ik weet niet hoe andere UB'ers zijn, maar ik kan me voorstellen dat de meesten die hier regelmatig komen lezen/posten hier ook komen als er problemen zijn met hun internetverbinding - is toch een van de meest actieve rubrieken van het forum.
Het is dan toch maar een kleintje om in geval van problemen een soort rapport ervan in te vullen dat dan gebruikt kan worden bij een providervergelijking.

Misschien is een poll handig om te achterhalen wat het aandeel van de forumgebruikers is die hieraan mee zou willen werken.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Peterken schreef:
cloink schreef:... ik zoek nog iemand die me wil meehelpen om een formule uit te dokteren om aan de hand van meetbare (input) parameters (upload/downloadsnelheid, volume, kostprijs, ...) de best geschikte provider voor te stellen.

En wat met de kwaliteit zoals stabiliteit & beschikbaarheid?

Ben al lang BGC/Skynet klant, heb nog maar héél weinig uitval of snelheidsproblemen gehad.
Ook al kom ik de laatste tijd regelmatig tegen/over mijn limiet, toch twijfel ik om over te stappen omdat ik de indruk heb meer posts te zien bij de alternatieve providers...

Wat heb je aan een snel/goedkoop abonnement als je regelmatig disconnects of triestige snelheden hebt?


Dommel maakt gebruik van dezelfde soorten lijn, dus normaal gezien zou je dezelfde stabiliteit moeten kunnen behouden.
eco racer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:58

crashen [hoe meer mensen inzien dat Telenet] een kabelmaffia is en overstappen ...
Bijlagen

[De extensie swf is uitgeschakeld en kan niet langer worden weergegeven.]

Peterken
Premium Member
Premium Member
Berichten: 550
Lid geworden op: 26 nov 2004, 15:18
Locatie: Genk

ljd schreef:Dommel maakt gebruik van dezelfde soorten lijn, dus normaal gezien zou je dezelfde stabiliteit moeten kunnen behouden.

Ben edpnet & dommel aan het overwegen: blijkbaar zijn er bij de eerste nog meer problemen maar van dommel heb ik ook de indruk dat er meer issues zijn dan de duopolisten.

Ik wil zeker BGC/TN niet goedpraten met hun prijs/volume beleid; toch lijkt het mij dat die 2 de beste beschikbaarheid hebben maar ik kan mis zijn.
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Peterken schreef:Ben al lang BGC/Skynet klant, heb nog maar héél weinig uitval of snelheidsproblemen gehad.
Ook al kom ik de laatste tijd regelmatig tegen/over mijn limiet, toch twijfel ik om over te stappen omdat ik de indruk heb meer posts te zien bij de alternatieve providers...

Wat heb je aan een snel/goedkoop abonnement als je regelmatig disconnects of triestige snelheden hebt?


Ik ben ook al lang dommel klant en heb nog nooit problemen gehad, dus het zou me sterk lijken dat als jij overstapt je ineens problemen gaat krijgen.
Dommel is gewoon goed, ik begrijp ook niet dat dat jouw argument is om te blijven, maar oke, we zijn oftopic aan het gaan.
Probeer het, het zal je niet berouwen !
Is er trouwens iemand hier op het forum die zich de overstap van Belgacom naar dommel heeft beklaagt ? denk dat ze allemaal tevreden tot zeer tevreden ervan zijn, jij zal daar ook wel tussen vallen moest je overstappen, denk je niet ?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

cloink schreef:
Peterken schreef:De moeilijkheid zou kunnen zijn om het representatief te maken maar dit kan volgens mij door het percentage van surfers/UB'ers van provider x in rekening te nemen en niet het aantal.

Ik dacht eerder aan een score op basis van objectieve parameters, berekend door een algoritme en daarnaast een soort "gebruikerservaring" cijfer, zoals je wel vaker ziet bij prijs-vergelijk sites en webshops.

Ik zal dit dan wel actief moeten monitoren, want misbruik gluurt dan vaak om de hoek (zeker in 't begin, als er slechts weinig feedback beschikbaar is). Soit, dat zoek ik nog wel uit. Het is het eerste waar ik wat moeite mee heb...

Laten we met userbase net reeds met iets dergelijks bezig zijn.
Alleen een geschikte formule gebruiken is inderdaad moeilijk, ik wil me namelijk niet vastpinnen op enkel specificaties ...
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Peterken schreef:Ik wil zeker BGC/TN niet goedpraten met hun prijs/volume beleid; toch lijkt het mij dat die 2 de beste beschikbaarheid hebben maar ik kan mis zijn.

Met Belgacom ADSL (het eigen produkt) heb ik geen ervaring, maar van Telenet kan ik je inderdaad zeggen dat die verbinding enorm stabiel was. Als ik 1 disconnect had om de 3 maand, was het veel te noemen. Op dat vlak ligt Telenet mijlenver voorop (inherent aan de gebruikte techniek).

Buiten het feit dat hun DHCP-server niet conform de RFC is, waardoor ik maandenlang gesukkeld heb met mijn high-end router. Uiteindelijk heeft Netgear dan speciaal voor mij een custom firmware geschreven dewelke om de minuut de nameservers ging ondervragen en bij een non-respons het IP-adres automatisch vernieuwde. Maar goed, dat is een ander paar mouwen.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

meon schreef:Laten we met userbase net reeds met iets dergelijks bezig zijn.

Mooi, misschien slaan we de handen nog wel eens in elkaar dan. ;)

meon schreef:Alleen een geschikte formule gebruiken is inderdaad moeilijk, ik wil me namelijk niet vastpinnen op enkel specificaties ...

Ik denk dat je weinig keuze hebt. Zoals ik eerder al zei: het _moet_ meetbaar zijn, anders valt je objectiviteit weg. Gebruikerservaringen zijn goed, doch enkel in grote getalen en zonder veel fraude.
thailand
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 07 apr 2007, 16:29
Locatie: Antwerpen

KK schreef: http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?t=8505

Die thread is toch wel een duidelijke boodschap aan Tik, dat ze enkel maar hun (en onze) tijd verspillen. Ze hebben zich WEER eens laten afschepen met een dooie mus.

Zoals ik in het verleden reeds gezegd heb: veel blabla op hun website en forum, maar face to face met Telenet durven ze hun bek niet open trekken. Tijd om Tik op te doeken, het is nu wel duidelijk dat ze totaal niks bereiken.

En nu gaat Amedee aka localhost weer 'hints' geven naar de mods van dit forum om mijn bericht te verwijderen of te censureren :roll:


Volgens mij krijgen die allemaal gratis internet......
Welk nut heeft dat dan als er toch nooit resultaten zijn ???
Peterken
Premium Member
Premium Member
Berichten: 550
Lid geworden op: 26 nov 2004, 15:18
Locatie: Genk

De kwestie is of TN niet wil of kan verhogen en volgens mij gaan die dat zeker niet aan de neus van TIK hangen omdat het anders in het lang en breed op het forum komt + wat kan een vzw nu aanvangen tegen gehaaide TN managers in een gesprek?
eco racer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:58

telenet
Bijlagen

[De extensie swf is uitgeschakeld en kan niet langer worden weergegeven.]

Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”