Bedankt voor het zeggen! Ik heb zelfde gedaan, maar ik wist niet dat telenet zelf abo automatisch afsluit... Ik heb al brief verzonden, maar kan geen kwaad zeker.. ?broli schreef:Mijn discoverylijn is al een tijdje actief nu en is als volgt gegaan. Je vraagt het aan bij belgacom. In mijn geval gaven ze me ook een nieuw nummer. Had dan naar Belgacom gebelt om men Telenet nummer over te brengen. Kreeg dan een brief thuis van Belgacom waarop ik mijn gegevens en men oude nummer die ik wou behouden erop moest zetten. Je krijgt een gefrankeerd enevolop erbij dus het kost je allemaal niets om over te schakelen. Iets langer dan een week erna was het inorde.dean3009 schreef:Kan ik de telefoonlijn van Telenet ook telefonisch opzeggen? Ik heb gebeld naar Belgacom en zij zeiden dat ik naar Telenet moest bellen daarvoor...
Zo ja, welk nummer?
Nu zei je iets van eerst opzeggen bij telenet en dan je oude nummer behouden...NIET doen. EERST je nummer overbrengen.
En derbij als je dat doet zegt telenet je telefoon abo automatisch op sinds belgacom je nummer overneemt. In mijn geval dan toch. Dus moet ik alleen nog internet opzeggen door een aangetekend brief wat ik een paar dagen geleden heb verzonden.
Opzeggen Telenet
Bij mij zelfde, belgacom komt 4 juli alles installeren en ik had 21ste juni besteld, toen heb ik maar gebeld naar belgacom en ik vroeg of dat die promotie nog geldig zal zijn, en madame zei tuurlijk !dean3009 schreef:Moet je ook geen activatie kost betalen nu die promotie voorbij is? Ik heb hem wel besteld tijdens dat de promotie nog geldig was.
Dus zal wel ok zijn !
-
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 10 dec 2006, 15:45
- Locatie: Vottem
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Hier een heel goeie website met:
http://www.abonnementenopzeggen.nl/pagi ... _Internet/
Khad hem gisteren gevonden en ziet er echt wel goed uit. Je hebt ook van Belgacom enz...
http://www.abonnementenopzeggen.nl/pagi ... _Internet/
Khad hem gisteren gevonden en ziet er echt wel goed uit. Je hebt ook van Belgacom enz...
-
- Elite Poster
- Berichten: 757
- Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Ik heb gebeld naar Belgacom en ze zeiden dat ze het oude nummer niet konden overnemen (van Telenet dus) omdat het nieuwe nummer al geactiveerd was.. Wat een bullshit.. Ik las nogtans dat een andere member dit wel komt?! Vrijdag komen ze de kabels aansluiten... Ook heeft Telenet nog altijd niet gebeld i.v.m. de opzeg! Ik heb de brief aangetekend verzonden 12/06/07.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
heb aangetekende brief gestuurd naar TELELET op 30/07 voor opzeg.
ik vraag mij nu af wanneer mijn opzeg zou ingaan en wanneer mijn Telenet afgesloten wordt. laten ze dit weten??
voorlopig heb ik nog niets gehoord van Telenet, ik heb wel al gelezen en gehoord dat ze regelmatig eens een aangetekende brief 'verliezen'.
heeft er iemand ervaring met Telenet-opzeg, en hoe is dat juist verlopen?
ik vraag mij nu af wanneer mijn opzeg zou ingaan en wanneer mijn Telenet afgesloten wordt. laten ze dit weten??
voorlopig heb ik nog niets gehoord van Telenet, ik heb wel al gelezen en gehoord dat ze regelmatig eens een aangetekende brief 'verliezen'.
heeft er iemand ervaring met Telenet-opzeg, en hoe is dat juist verlopen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Hier een "positieve" ervaring gehad met Telenet opzeg. Aangetekend verstuurd, na 2 weken zelf even een belletje gedaan om te horen of men het had aangekregen. Alles was in orde. Nadien nog een terugbetaling gehad van analoge TV abonnement.xenne schreef:heb aangetekende brief gestuurd naar TELELET op 30/07 voor opzeg.
ik vraag mij nu af wanneer mijn opzeg zou ingaan en wanneer mijn Telenet afgesloten wordt. laten ze dit weten??
voorlopig heb ik nog niets gehoord van Telenet, ik heb wel al gelezen en gehoord dat ze regelmatig eens een aangetekende brief 'verliezen'.
heeft er iemand ervaring met Telenet-opzeg, en hoe is dat juist verlopen?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
en hoe ben je dan te weten gekomen wanneer je opzeg beginnen lopen is? gevraagd aan telefoon? zie je dat nergens staan in 'Mijn Telenet'? naar het schijnt kan je niets meer veranderen aan je settings op het moment dat je abo 'gelockt' staat?ditCh schreef:Hier een "positieve" ervaring gehad met Telenet opzeg. Aangetekend verstuurd, na 2 weken zelf even een belletje gedaan om te horen of men het had aangekregen. Alles was in orde. Nadien nog een terugbetaling gehad van analoge TV abonnement.xenne schreef:heb aangetekende brief gestuurd naar TELELET op 30/07 voor opzeg.
ik vraag mij nu af wanneer mijn opzeg zou ingaan en wanneer mijn Telenet afgesloten wordt. laten ze dit weten??
voorlopig heb ik nog niets gehoord van Telenet, ik heb wel al gelezen en gehoord dat ze regelmatig eens een aangetekende brief 'verliezen'.
heeft er iemand ervaring met Telenet-opzeg, en hoe is dat juist verlopen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Je opzeg begint op de postdatum van je aangetekend schrijven hexenne schreef: en hoe ben je dan te weten gekomen wanneer je opzeg beginnen lopen is? gevraagd aan telefoon? zie je dat nergens staan in 'Mijn Telenet'? naar het schijnt kan je niets meer veranderen aan je settings op het moment dat je abo 'gelockt' staat?
Op Mijn Telenet kan je dergelijke zaken inderdaad niet zien, ik heb niet geprobeerd wijzigingen uit te voeren toen
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik zal eind volgende week eens bellen met Telenet om te vragen of ze mijn brief ontvangen hebben, i will keep you posted...ditCh schreef:Je opzeg begint op de postdatum van je aangetekend schrijven he
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik heb zowaar antwoord gekregen via email
ik begrijp het eigenlijk niet zo goed, wat bedoelen ze met uw opzeg is nog niet verwerkt? is mijn opzegperiode nog niet aan het lopen? wanneer wordt mijn verbinding afgesloten???
Code: Selecteer alles
Beste,
U stuurde ons een mail over uw opzeg
Wij hebben uw opzegdocument ontvangen op 31 juli 2007. Tot op heden is uw opzeg nog niet verwerkt. Mogen wij u eraan herinneren dat wij over 30 werkdagen beschikken om uw opzeg uit te voeren? U bent ons dan ook abonnementsgeld verschuldigd tot op de dag dat wij uw opzeg verwerken. Mogen wij u dan ook vriendelijk vragen uw aanrekening te voldoen? U zal van ons een eindafrekening ontvangen waarop het teveel betaalde bedrag gecrediteerd zal worden.
Hebt u nog vragen? Neem alvast een kijkje op www.telenet.be/onlinesupport. U kunt er 24 uur op 24 informatie opzoeken of contact met ons opnemen via een webformulier op http://contact.telenet.be/.
Met vriendelijke groeten,
telenet
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
ik snap het niet zo goed
normaal betaal je toch maand voorop?
dus in principe kan je al morgen opzeggen (want je hebt al voor heeld periode betaald)
dat was toch bij mij het geval.
als je woont dicht bij mechelen: BELIEVE ME, ga naar klantendienst.
normaal betaal je toch maand voorop?
dus in principe kan je al morgen opzeggen (want je hebt al voor heeld periode betaald)
dat was toch bij mij het geval.
als je woont dicht bij mechelen: BELIEVE ME, ga naar klantendienst.
- klooooon
- Pro Member
- Berichten: 337
- Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
de wettelijke termijn is binnen 30 dagen afsluiten na ontvangst vd breifxenne schreef:ik heb zowaar antwoord gekregen via email
ik begrijp het eigenlijk niet zo goed, wat bedoelen ze met uw opzeg is nog niet verwerkt? is mijn opzegperiode nog niet aan het lopen? wanneer wordt mijn verbinding afgesloten???Code: Selecteer alles
Beste, U stuurde ons een mail over uw opzeg Wij hebben uw opzegdocument ontvangen op 31 juli 2007. Tot op heden is uw opzeg nog niet verwerkt. Mogen wij u eraan herinneren dat wij over 30 werkdagen beschikken om uw opzeg uit te voeren? U bent ons dan ook abonnementsgeld verschuldigd tot op de dag dat wij uw opzeg verwerken. Mogen wij u dan ook vriendelijk vragen uw aanrekening te voldoen? U zal van ons een eindafrekening ontvangen waarop het teveel betaalde bedrag gecrediteerd zal worden. Hebt u nog vragen? Neem alvast een kijkje op www.telenet.be/onlinesupport. U kunt er 24 uur op 24 informatie opzoeken of contact met ons opnemen via een webformulier op http://contact.telenet.be/. Met vriendelijke groeten, telenet
dus 31 juli in mechelen ontvangen + 29 dagen
en meestal ( zoals bij mij) sluiten ze u op de 29 dag af
is het vroeger en ge hebt al betaalt voor die maand dan krijgde de niet
gebruikte dagen terug in € terug
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
'k heb het ingevuld maar ik heb de opzeg brief nog steeds niet ontvangen, 'k heb wel nep info ingegeven, om het maar te testen 'k heb de indruk dat ze meer persoonlijke info willen verzamelen dan wat anders, verwacht dus een hoop spam, als je dat correct invult.snakeboots schreef:Hier een heel goeie website met:
http://www.abonnementenopzeggen.nl/pagi ... _Internet/
Khad hem gisteren gevonden en ziet er echt wel goed uit. Je hebt ook van Belgacom enz...
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik zou die site ook zeker niet vertrouwen, zo moeilijk is het toch niet om een opzegbrief op te stellen hé.....Ofloo schreef:'k heb het ingevuld maar ik heb de opzeg brief nog steeds niet ontvangen, 'k heb wel nep info ingegeven, om het maar te testen 'k heb de indruk dat ze meer persoonlijke info willen verzamelen dan wat anders, verwacht dus een hoop spam, als je dat correct invult.snakeboots schreef:Hier een heel goeie website met:
http://www.abonnementenopzeggen.nl/pagi ... _Internet/
Khad hem gisteren gevonden en ziet er echt wel goed uit. Je hebt ook van Belgacom enz...
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
bedankt voor de info ... dus volgens jou zal ik ergens afsloten worden eind augustus. mijn laatste betaling gaat tot 4/09, dus dan zal ik maar enkele dagen moeten terug trekken. krijg je dan ook de borg van de modem terug? het enige dat ik vrees is dat m'n nieuwe connectie nog niet in orde gaat zijn tegen danklooooon schreef:de wettelijke termijn is binnen 30 dagen afsluiten na ontvangst vd breifxenne schreef:ik heb zowaar antwoord gekregen via email
ik begrijp het eigenlijk niet zo goed, wat bedoelen ze met uw opzeg is nog niet verwerkt? is mijn opzegperiode nog niet aan het lopen? wanneer wordt mijn verbinding afgesloten???Code: Selecteer alles
Beste, U stuurde ons een mail over uw opzeg Wij hebben uw opzegdocument ontvangen op 31 juli 2007. Tot op heden is uw opzeg nog niet verwerkt. Mogen wij u eraan herinneren dat wij over 30 werkdagen beschikken om uw opzeg uit te voeren? U bent ons dan ook abonnementsgeld verschuldigd tot op de dag dat wij uw opzeg verwerken. Mogen wij u dan ook vriendelijk vragen uw aanrekening te voldoen? U zal van ons een eindafrekening ontvangen waarop het teveel betaalde bedrag gecrediteerd zal worden. Hebt u nog vragen? Neem alvast een kijkje op www.telenet.be/onlinesupport. U kunt er 24 uur op 24 informatie opzoeken of contact met ons opnemen via een webformulier op http://contact.telenet.be/. Met vriendelijke groeten, telenet
dus 31 juli in mechelen ontvangen + 29 dagen
en meestal ( zoals bij mij) sluiten ze u op de 29 dag af
is het vroeger en ge hebt al betaalt voor die maand dan krijgde de niet
gebruikte dagen terug in € terug
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ben vandaag telefonisch gecontacteerd door telenet, nav mijn opzeg. de persoon kon me beloven dat er op het einde van dit jaar DRASTISCHE dingen gaan veranderen bij telenet, wat betreft datalimieten. contrete info kon hij niet geven, maar hij liet fkes later zelfs ongelimiteerd vallen. enfin, zijn telefoontje kwam te laat daar ik al contract getekend heb bij andere provider, anders had ik wellicht getwijfeld... maar ja, ik heb ze genoeg tijd gegeven, zit al jaren te wachten, die bijéénsmelting van de meters maakte me niet blij. hij kon me bevestigen dat eind deze maand m'n connectie zal verbroken worden.
Sluwe verkoopstrucken?xenne schreef:ben vandaag telefonisch gecontacteerd door telenet, nav mijn opzeg. de persoon kon me beloven dat er op het einde van dit jaar DRASTISCHE dingen gaan veranderen bij telenet, wat betreft datalimieten. contrete info kon hij niet geven, maar hij liet fkes later zelfs ongelimiteerd vallen. enfin, zijn telefoontje kwam te laat daar ik al contract getekend heb bij andere provider, anders had ik wellicht getwijfeld... maar ja, ik heb ze genoeg tijd gegeven, zit al jaren te wachten, die bijéénsmelting van de meters maakte me niet blij. hij kon me bevestigen dat eind deze maand m'n connectie zal verbroken worden.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
dat zal de toekomst uitwijzen.... ondertussen heb ik spijt dat ik geen jaar eerder vroeger opgestapt benzippie666 schreef:Sluwe verkoopstrucken?xenne schreef:ben vandaag telefonisch gecontacteerd door telenet, nav mijn opzeg. de persoon kon me beloven dat er op het einde van dit jaar DRASTISCHE dingen gaan veranderen bij telenet, wat betreft datalimieten. contrete info kon hij niet geven, maar hij liet fkes later zelfs ongelimiteerd vallen. enfin, zijn telefoontje kwam te laat daar ik al contract getekend heb bij andere provider, anders had ik wellicht getwijfeld... maar ja, ik heb ze genoeg tijd gegeven, zit al jaren te wachten, die bijéénsmelting van de meters maakte me niet blij. hij kon me bevestigen dat eind deze maand m'n connectie zal verbroken worden.
Ik heb op 30 juli mijn opzegbrief verstuurd. Naar aanleiding van de vele berichten die ik online tegenkwam ben ik preventief te werk gegaan en heb ik een mailtje gestuurd met de vraag of ze mijn opzegbrief ontvangen hadden.
Vandaag reactie:
U stuurde ons een mail over uw aanrekening.
Wij hebben uw opzegdocument ontvangen op 31 juli 2007. Tot op heden is uw opzeg nog niet verwerkt. Mogen wij u eraan herinneren dat wij over 30 werkdagen beschikken om uw opzeg uit te voeren? U bent ons dan ook abonnementsgeld verschuldigd tot op de dag dat wij uw opzeg verwerken. Mogen wij u dan ook vriendelijk vragen uw aanrekening te voldoen? U zal van ons een eindafrekening ontvangen waarop het teveel betaalde bedrag gecrediteerd zal worden.
Hebt u nog vragen? Neem alvast een kijkje op www.telenet.be/onlinesupport. U kunt er 24 uur op 24 informatie opzoeken of contact met ons opnemen via een webformulier op http://contact.telenet.be/.
Met vriendelijke groeten,
Daar moet ik me dus al geen zorgen meer over maken
Vandaag reactie:
U stuurde ons een mail over uw aanrekening.
Wij hebben uw opzegdocument ontvangen op 31 juli 2007. Tot op heden is uw opzeg nog niet verwerkt. Mogen wij u eraan herinneren dat wij over 30 werkdagen beschikken om uw opzeg uit te voeren? U bent ons dan ook abonnementsgeld verschuldigd tot op de dag dat wij uw opzeg verwerken. Mogen wij u dan ook vriendelijk vragen uw aanrekening te voldoen? U zal van ons een eindafrekening ontvangen waarop het teveel betaalde bedrag gecrediteerd zal worden.
Hebt u nog vragen? Neem alvast een kijkje op www.telenet.be/onlinesupport. U kunt er 24 uur op 24 informatie opzoeken of contact met ons opnemen via een webformulier op http://contact.telenet.be/.
Met vriendelijke groeten,
Daar moet ik me dus al geen zorgen meer over maken
Nee, nog niet. Ik hoop eigenlijk dat ze bellen! Kan ik hen zeggen dat ik in de toekomst veeeeeel minder zal moeten betalen voor veeeeeel meer Gb Heb in mijn opzegbrief trouwens als reden opgegeven: 'Wegens de belachelijk hoge prijzen voor de schandalig lage limieten'
Modem en splitter liggen al klaar, hoop volgende week aangesloten te zijn bij EdpNet. Heb mijn aanvraag verstuurd op 3 augustus.
Modem en splitter liggen al klaar, hoop volgende week aangesloten te zijn bij EdpNet. Heb mijn aanvraag verstuurd op 3 augustus.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ze zullen je wel niet meer bellen aangezien je een reden van opzeg in je brief gezet heb. enfin, dan scheiden onze wegen binnenkort, ik ga naar dommel. ik hoop voor ons beider dat we niet zonder internet zullen zitten in de overgangsfase.kiara schreef:Nee, nog niet. Ik hoop eigenlijk dat ze bellen! Kan ik hen zeggen dat ik in de toekomst veeeeeel minder zal moeten betalen voor veeeeeel meer Gb Heb in mijn opzegbrief trouwens als reden opgegeven: 'Wegens de belachelijk hoge prijzen voor de schandalig lage limieten'
Modem en splitter liggen al klaar, hoop volgende week aangesloten te zijn bij EdpNet. Heb mijn aanvraag verstuurd op 3 augustus.
Ik wel Ik weiger als zombie achter een eenrichtsverkeersmiddel als een tv te hangen, dus ik heb geen tv-kabel abo maar wel internet. Daar kan ik bekijken en beluisteren wat ik wil en desnoods at the same time bediscussiëren wat ik zie.ljd schreef:Van enkele dagen zonder internet zal je niet sterven
naïevelingJazeker schreef:Ik wel Ik weiger als zombie achter een eenrichtsverkeersmiddel als een tv te hangen, dus ik heb geen tv-kabel abo maar wel internet. Daar kan ik bekijken en beluisteren wat ik wil en desnoods at the same time bediscussiëren wat ik zie.ljd schreef:Van enkele dagen zonder internet zal je niet sterven
Je hebt de interactiviteit van belspelletjes op vt4 nog niet ontdekt
-
- Elite Poster
- Berichten: 1933
- Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Haha, ik zit altijd te lachen bij die spelletjes, er zijn zoveel mensen die bellen met het verkeerde antwoordhellsnake schreef: naïeveling
Je hebt de interactiviteit van belspelletjes op vt4 nog niet ontdekt
Dat ook natuurlijkxenne schreef:er is nog altijd de onbeveiligde draadloze verbinding van de burenljd schreef:Van enkele dagen zonder internet zal je niet sterven
- localhost
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
- Twitter: amedee
- Locatie: Sint-Niklaas
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Gesteld dat ik ooit opzeg bij Telenet (ergens oktober of november denk ik) dan zal het niet zijn omwille van snelheid of volume of prijs, maar omwille van artikel 2.3.
Artikel 2.3 is namelijk ook van toepassing op de spamfilter met RSSG.
Artikel 2.3 is namelijk ook van toepassing op de spamfilter met RSSG.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Ik hoop het ook voor je! Zou het me ook niet meer kunnen voorstellen zonder internet of consoles, vraag me soms af waar de mensen vroeger hun tijd mee vulden!xenne schreef:ze zullen je wel niet meer bellen aangezien je een reden van opzeg in je brief gezet heb. enfin, dan scheiden onze wegen binnenkort, ik ga naar dommel. ik hoop voor ons beider dat we niet zonder internet zullen zitten in de overgangsfase.kiara schreef:Nee, nog niet. Ik hoop eigenlijk dat ze bellen! Kan ik hen zeggen dat ik in de toekomst veeeeeel minder zal moeten betalen voor veeeeeel meer Gb Heb in mijn opzegbrief trouwens als reden opgegeven: 'Wegens de belachelijk hoge prijzen voor de schandalig lage limieten'
Modem en splitter liggen al klaar, hoop volgende week aangesloten te zijn bij EdpNet. Heb mijn aanvraag verstuurd op 3 augustus.
Anyway, veel succes met Dommel
Met verhaaltjes rond de open haard (of als ze minder geld hadden de gesloten stoof). Moet ook wel leuk zijn geweest hoor. Televisie is best wel leuk omdat er soms wel wat te leren valt, maar doorgaans is het platte miserie die mensen herleid tot de couch potato die maar op zijn netvlies laat vallen wat een commercieel bedrijf wil. Dat gevoel heb ik ietsje minder met internet. Als moet je daar ook weer spamfilters e.d. installeren om die muggen van je lijf te houdenkiara schreef:Ik hoop het ook voor je! Zou het me ook niet meer kunnen voorstellen zonder internet of consoles, vraag me soms af waar de mensen vroeger hun tijd mee vulden!
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
de verandering die nu aangekondigd worden vind ik ALLES BEHALVE DRASTISCH, ik moet dan ook vaststellen dat TELENET tegen mij gelogen heeft een paar maanden geleden. ik ben héél blij dat ik de stap gezet heb, jammer genoeg een jaar te laat, maar het verstand komt met de jarenxenne schreef:ben vandaag telefonisch gecontacteerd door TELENET, nav mijn opzeg. de persoon kon me beloven dat er op het einde van dit jaar DRASTISCHE dingen gaan veranderen bij TELENET, wat betreft datalimieten. contrete info kon hij niet geven, maar hij liet fkes later zelfs ongelimiteerd vallen. enfin, zijn telefoontje kwam te laat daar ik al contract getekend heb bij andere provider, anders had ik wellicht getwijfeld... maar ja, ik heb ze genoeg tijd gegeven, zit al jaren te wachten, die bijéénsmelting van de meters maakte me niet blij.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Telenet liegt... dat moet iets nieuws zijn.xenne schreef:de verandering die nu aangekondigd worden vind ik ALLES BEHALVE DRASTISCH, ik moet dan ook vaststellen dat TELENET tegen mij gelogen heeft een paar maanden geleden. ik ben héél blij dat ik de stap gezet heb, jammer genoeg een jaar te laat, maar het verstand komt met de jarenxenne schreef:ben vandaag telefonisch gecontacteerd door TELENET, nav mijn opzeg. de persoon kon me beloven dat er op het einde van dit jaar DRASTISCHE dingen gaan veranderen bij TELENET, wat betreft datalimieten. contrete info kon hij niet geven, maar hij liet fkes later zelfs ongelimiteerd vallen. enfin, zijn telefoontje kwam te laat daar ik al contract getekend heb bij andere provider, anders had ik wellicht getwijfeld... maar ja, ik heb ze genoeg tijd gegeven, zit al jaren te wachten, die bijéénsmelting van de meters maakte me niet blij.