Verkeerd gemeten trafiek

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

blijkbaar bestaat de smalllband optie niet meer, zit nu aan 130%, 80 gb, en ben nog steeds aan full speed ant downloaden. Morgen toch reset zodus. Zal voor zekerheid vanavond modem es aan en uitzetten, zodat sessie zeker afgesloten is ;)
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

frado schreef:blijkbaar bestaat de smalllband optie niet meer, zit nu aan 130%, 80 gb, en ben nog steeds aan full speed ant downloaden. Morgen toch reset zodus. Zal voor zekerheid vanavond modem es aan en uitzetten, zodat sessie zeker afgesloten is ;)
De laatste dag DL men zoveel men wil aan full speed = publiek geheim.

En als hunne meter wat flipt geraak je wel aan 270% 170GB :banana:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

rofl, had dus 80 gb gedownload, en factuur zegt maar 48 gb. Hehe, wel goed voor mij, t'is es goedkoper:)
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Ik betaal maar 28 en heb 40 gedownload :P
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Ik heb al eens een rechtzetting (een terechte) moeten bijbetalen op een van de volgende facturen.

Hunne euro was wat laat gevallen :bang:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Tja verkeerde meting ook al is ze in uw voordeel is een verkeerde meting, nu heb je het gezien maar de volgende keer wanneer het in uw nadeel is misschien niet.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Heb bij TN maaaaaaaaaaanden verkeerd berekende facturen ontvangen en maand na maand na m............enzovoort.....enz....moeten bellen en laten verbeteren.

Maaaaaaaaaaaanden,dus ben ik het nakijken en het reklameren indien nodig,gewoon. :think: :beerchug:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

ceurrrix schreef:Heb bij TN maaaaaaaaaaanden verkeerd berekende facturen ontvangen en maand na maand na m............enzovoort.....enz....moeten bellen en laten verbeteren.

Maaaaaaaaaaaanden,dus ben ik het nakijken en het reklameren indien nodig,gewoon. :think: :beerchug:


Dan vraagt ge u toch af of de problemen de moeite zijn.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Even update:

Ze verdenken dus dat het mijn wifi was terwijl ik zelf niet naar het net kon zouden zogezegd derden dit wel gekund hebben, bullshit dus maar ze moeten iets, .. dus ze veranderen hun verhaal eerst was het de redback nu is het mijn wifi.

Dus heb ik uiteindelijk maar voorgesteld om abonnementsgeld te betalen, 'k zie niet in waarom ik dat niet zou betalen tenslotte voorzien ze me van internet, zonder het aangerekende volume zo gezegd zo gedaan ze gingen dit aan de commerciële dienst doorgeven, ondertussen heb ik al 2 herinneringen gehad en administratiekosten, ..

Het probleem is nog steeds niet opgelost, het is al thans door hun al eerder geconstateerd, 'k heb toen een week een testaccount moeten gebruiken, maar het zal mijne wifi wel zijn op een moment dat ik zelf niet op het net kon wegens overbelasting van de centrale !? :roll:

Of wel snap ik het niet en anders snappen ze mij niet, volgens mij kan je geen volume genereren op een moment dat je zelf niet het net op kan, google wou zelfs nog geen eens laden op 1000pings kon ik het misschien 1maal pingen. En dan zou men buurman of wie dan ook eens mijn verbinding misbruiken !? Ze hebben deze fout al eens eerder geconstateerd, toen hebben ze de wan poort gereset, zonder resultaat, want telkens als ik wat disconnects heb doen de problemen zich weer voor. Ter informatie bij mij komt het telkens voor als ik disconnects krijg.

Dus op momenten van overbelasting !
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

gewoon opstappen en dommel of een andere ISP nemen.
Zo'n problemen accepteer je gewoon niet van eender welke ISP!
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

om even update te geven vandaag is het probleem nog steeds niet opgelost en zit ik vandaag weer op smallband door dit probleem voor de zoveelste keer nog maar eens.
ruben
Pro Member
Pro Member
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 sep 2005, 22:38

Telenet die vanaf augustus meer traffic gaat geven standaard dan EDPnet, Scarlet die dit al veel eerder deed en EDPnet die als reseller hiervan hun klanten dit plezier niet toekent, disconnects, downloadsnelheden die FEL schommelen...

Nee ik denk dat EDPnet echt niet goed bezig is, vroeger communiceerden ze meer via het forum wat nu toch al wel weer even geleden is, en enige 'upgrades' op hun abonnementen (die welgekomen zouden zijn) blijven simpelweg uit...

Dan zou je verwachten dat de support wel goed is maar blijkbaar loopt dat ook nog wel eens mank (zie de problemen van Ofloo) en ik denk dat je mag concluderen dat ze klanten aan het verliezen zijn.

(Ik ga alvast naar Dommel indien het adsl2+ abonnement van dezelfde kwaliteit als die van de netconnect's is)
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

ruben schreef:Telenet die vanaf augustus meer traffic gaat geven standaard dan EDPnet, Scarlet die dit al veel eerder deed en EDPnet die als reseller hiervan hun klanten dit plezier niet toekent, disconnects, downloadsnelheden die FEL schommelen...


EDPnet is geen Scarlet reseller ... ze maken enkel gebruik van het scarlet netwerk voor de lastmile, IP traffic gaat over hun eigen netwerk ( Inticonet ) ...

Trouwens ik vind het maar laag EDPnet zomaar met de vinger wijzen, zij waren uiteindelijk wel de eerste ( nog voor Dommel ) die mooie alternatieve abonnementen op de proppen kwamen. Dat er echter iets aan de hand is met EDPnet ontken ik niet ( zie maar overname Inticonet ... ).
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

'k wil edpnet niet zwart maken, op zich goede provider, en het is precies nogal een uitzonderlijk probleem en het is ook niet veel voorkomend, maar het gebeurd, althans ik merk het wanneer het vreemd verbruik is bv ineens 30gb gedownload 80gb, .. enz wanneer ik zeker weet dat het niet kan, als ik twijfel geef ik hun ook het voordeel van de twijfel.

Het stoort me dus dat ik nogmaals onterecht op smallband zit, ik maar moeite doen om mijn verbruik in te perken om zeker niet op smallband te komen en uiteindelijk zit ik er toch op. Zeker als je weet dat ik er vijf keer over nadenk voor ik iets download, of een filmpje op youtube bekijk.

Langs de andere kant ze kunnen toch niet zeggen dat ze de tijd niet gehad hebben om dit probleem aan te pakken !? Ook al is het uitzonderlijk en niet veel voorkomend.

Toont nog maar eens aan dat volume limieten meters voor geen meter deugen, na deze feiten stel ik mij de vraag hoeveel is er al in het verleden verrekend dat ik niet gemerkt heb of bij andere.

Op zijn minst geven ze toe dat er een probleem is, .. wat niet van alle ISP gezegd kan worden, daar zijn niet echt te veel problemen rond geweest, tot op heden heb ik het verkeerd gemeten volume ook niet moeten betalen, ..
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

ditCh schreef:Dat er echter iets aan de hand is met EDPnet ontken ik niet ( zie maar overname Inticonet ... ).


Kan je dat een beetje verklaren ? Ik ben momenteel een zeer tevreden EDPnet klant en ik zou het wel willen weten indien er slecht nieuws op komst is.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Als Edpnet gebruiker, zou ik ook wel graag meer informatie hebben rond 'de dingen die er aan de hand zijn bij Edpnet'. Kan je iets concreter zijn ?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Uzzi schreef:Als Edpnet gebruiker, zou ik ook wel graag meer informatie hebben rond 'de dingen die er aan de hand zijn bij Edpnet'. Kan je iets concreter zijn ?


EDPnet ( en zijn netwerk ) is opgenomen in het groter geheel Inticonet ( ip transit, colocation, metro ethernet, ... ). Het gebrek aan inovatie bij EDP is mijn insziens duidelijk ( abonnementen worden niet meer geupdate, ... ). Naar mijn gevoel staat hun hele dsl gebeuren op het laagste pitje bij hun ...
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

ditCh schreef:EDPnet ( en zijn netwerk ) is opgenomen in het groter geheel Inticonet ( ip transit, colocation, metro ethernet, ... ). Het gebrek aan inovatie bij EDP is mijn insziens duidelijk ( abonnementen worden niet meer geupdate, ... ). Naar mijn gevoel staat hun hele dsl gebeuren op het laagste pitje bij hun ...


afaik zijn het edpnet en talessa die samen inticonet vormen ?
Ik heb uit andere richtingen infeite hetzelfde gehoord over hun business services (ondermeer peering en transit connecties), dat die ook nie bepaald goed meer lopen, veel problemen, slechte communicatie naar klanten toe.

Nu, dat is hearsay, op zich ben ik nog altijd tevreden van edpnet wat mijn adsl connectie en dergelijke betreft....
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Das al iets duidelijker. Ik denk dat we het snel zullen merken. Vanaf 1 juli stelt BGC zijn ADSL2+ (verplicht) open. Indien Edpnet niet op die kar springt, dan denk ik niet dat we in de toekomst nog veel moeten verwachten van Edpnet op vlak van ADSL/ADSL2+/VDSL2.

Het zou jammer zijn, maar stilstaan is achteruitgaan.
Gebruikersavatar
Toxeh
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 15 jun 2005, 23:28
Locatie: Land van Waas

Uzzi schreef:Das al iets duidelijker. Ik denk dat we het snel zullen merken. Vanaf 1 juli stelt BGC zijn ADSL2+ (verplicht) open. Indien Edpnet niet op die kar springt, dan denk ik niet dat we in de toekomst nog veel moeten verwachten van Edpnet op vlak van ADSL/ADSL2+/VDSL2.


Belgacom is een meester in 'riding the deadline'

Openstellen op 1 juli houdt bij hen tevens in om alle concrete procedures, informatie en aanverwanten zo lang mogelijk onduidelijk te houden.

Waarom denk je dat er nog nergens prijzen te bekennen zijn? Niemand weet wat het gaat kosten, wat de impact gaat zijn e.d.

Dommel doet ADSL via turboline, voor hen is er geen complexe ATM kostenberekening. Zij moeten de prijzen accepteren die belgacom hen voorschotelt, de andere ISP's hangen van het BIPT af.

Turboline vergelijken met Broba is een oneerlijke vergelijking als het aankomt op transparantie voor de alternatieve ISP.
ruben
Pro Member
Pro Member
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 sep 2005, 22:38

ditCh schreef:
ruben schreef:Telenet die vanaf augustus meer traffic gaat geven standaard dan EDPnet, Scarlet die dit al veel eerder deed en EDPnet die als reseller hiervan hun klanten dit plezier niet toekent, disconnects, downloadsnelheden die FEL schommelen...


EDPnet is geen Scarlet reseller ... ze maken enkel gebruik van het scarlet netwerk voor de lastmile, IP traffic gaat over hun eigen netwerk ( Inticonet ) ...

Trouwens ik vind het maar laag EDPnet zomaar met de vinger wijzen, zij waren uiteindelijk wel de eerste ( nog voor Dommel ) die mooie alternatieve abonnementen op de proppen kwamen. Dat er echter iets aan de hand is met EDPnet ontken ik niet ( zie maar overname Inticonet ... ).


Over het reseller : volledig gelijk, maar t was al laat gisteravond, ik bedoelde inderdaad dat EDPnet via het scarlet netwerk hun diensten aanbied.

Laag om ze met de vinger te wijzen ? Respect voor wat ze gedaan in het verleden hebben (begonnen met die alternatieve abonnementen) maar als we de laatste tijd even terugkijken :

- Geen aanpassing aan volume toen dommel kwam concurreren
- Verlaging van de tijden van het nachtsurfen
- (blijkbaar?) geen upgrade van de DSLAMS aangezien bij meer mensen de snelheid fluctueert afhankelijk van het tijdstip van de dag, en hier is dat zelfs geen klein beetje...upload daarentegen is gelukkig wel altijd 100% stabiel
- voorstellen rond de mogelijkheid een vast ip / reverse dns te krijgen die er nooit doorgekomen is
- geen aanpassing volume toen scarlet dit verhoogde
- geen aanpassing nu telenet dit ook gaat doen vanaf juli

Ben er zelf ook klant dus het is niet zo dat een 'dommel fanboy' ze met de vinger wil wijzen, ik stel alleen vast dat ze de concurrentiestrijd met dommel al een tijd hebben opgegeven, en dat nu zelfs 'grote niet alternatieve' providers als Scarlet en Telenet in principe (buiten de kostprijs) EDPnet aan het voorbijsteken zijn.

Als ze dan nog door geen verhogingen van limieten door te voeren meer zouden investeren in :

-Constante snelheid maw meer bandwidth capaciteit want daar heeft t blijkbaar wel mee te maken
-Extra's zoals reverse dns, een statisch ip... voor een kleine meerprijs
-Stabiliteit van het netwerk : ervaar de laatste maanden toch weer méér disconnects en nee dat ligt niet aan de binnenbekabeling

Maar dit doen ze ook niet... Tja sorry dan dat ik opmerk dat ze achteruit aan het bollen zijn en mij (en waarschijnlijk ook andere aan berichten op dit forum te lezen) als klant gaan verliezen.


Nogmaals, niet volledig ontopic maar het probleem van Ofloo is wel 'weer' een probleem dat er niet had mogen zijn, ware het niet dat er nog meer aan de hand bij hun is dan dat, getuige ook dat het op de professionele markt blijkbaar ook niet zo goed gaat.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

ok, edpnet moet misschien de rol lossen, maar zijn ze daarom afgeschreven in ISP-land? Ze zijn nog altijd een pak goedkoper dan BGC-adsl. Is het omdat Telenet na 24 maanden vertraging (of weet ik veel) evenveel volume geeft als EDP dat ze niet meer mee kunnen? Ook hier zijn ze een stuk goedkoper dan TN.

Daarenboven vind ik de helpdesk buitengewoon goed. Kijk maar eens op de Dommel-fora. Je zal maar eens met een deftig probleem zitten.

Anderzijds zijn ze inderdaad wel een beetje saai aan het worden, er verandert niet zo heel veel en de beschikbaarheid (in de zone 014 althans) van hun ADSL2+ gaat niet vooruit.

Hoewel ik (volgens sommigen) zeer weinig verbruik (3GB) zal een ADSL2+ aanbod me waarschijnlijk doen overschakelen.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Om even update te geven van de situatie, het probleem kan niet opgelost geraken, gebeurd niet frequent, .. er is mij de belofte gedaan dat er iets zou geregeld worden moest het weer voorvallen. Moest er iemand zijn die ook vreemde waardes vaststelt kan het wel interessant zijn te weten dat het wel degelijk mogelijk is.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Het kan niet dat een van je nodes thuis aangetast is, of er een ddos op die nodes getarget wordt?
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Nee, er waren momenten dat ik zogezegd 80gb verbruikte in een seconde, .. nu wil ik veel geloven, .. het is trouwens vastgesteld dat het een redback probleem is whatever dat is. Het probleem blijft zich voordoen, maar niet constant, .. nu en dan is, meestal gaat dit gepaard met disconnects en heb ik problemen met inloggen.

Dslam poort resetten, heeft het lang verholpen, .. althans volgens edpnet hebben ze de dslam poort gereset.

Trouwens ddos zou ik kunnen meten dan heb ik trafiek, die ik kan zien.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

trouwens

24.385,38 239,92 als ik werkelijk zoveel gedownload zou hebben op 1 dag had mijn upload veel hoger gelegen.
murda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 22 jun 2006, 20:23

Ik heb ook geregeld verkeerde traffiek gehad.
Momenteel kan ik dit niet meer controleren of ze mij verkeerd aanrekenen omdat ik alles via een QNAP NAS download (Linux).

Een data logger zit hier niet op maar boven de 100GB met het nieuw edpnet abonnement zal ik niet snel geraken.
Moest er iemand van Linux veel kennis hebben en die zo'n tooltje weet voor data te loggen, mag je gerust meedelen :)
Doe iets nuttig en vul het topic aan :p http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=26&t=22374
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

/proc/net/dev bestand met al je interface en ook de data er uit gaat en binnen komt, meet telkens het verschil update dat dagelijks in een db en op het einde van de maand heb je een gedacht hoeveel je verbruikt.

Code: Selecteer alles

cat /proc/net/dev
Inter-|   Receive                                                |  Transmit
 face |bytes    packets errs drop fifo frame compressed multicast|bytes    packets errs drop fifo colls carrier compressed
    lo:36723560  734264    0    0    0     0          0         0 36723560  734264    0    0    0     0       0          0
  eth0:       0       0    0    0    0     0          0         0        0       0    0    0    0     0       0          0
wmaster0:       0       0    0    0    0     0          0         0        0       0    0    0    0     0       0          0
 wlan0:3442742609 2942554    0    0    0     0          0         0 181909159 1649137    0    0    0     0       0          0
  pan0:       0       0    0    0    0     0          0         0        0       0    0    0    0     0       0          0


in bsd kan je dit mits sysctl, in windows met netstat maar 'k weet niet meer juist hoe dat juist werkt onder windows, trouwens onder linux & bsd kan je het ook met netstat.

bv linux:

Code: Selecteer alles

netstat -i
Kernel Interface table
Iface   MTU Met   RX-OK RX-ERR RX-DRP RX-OVR    TX-OK TX-ERR TX-DRP TX-OVR Flg
eth0       1500 0         0      0      0 0             0      0      0      0 BMU
lo        16436 0    733862      0      0 0        733862      0      0      0 LRU
wlan0      1500 0   2941399      0      0 0       1648103      0      0      0 BMRU
wmaster0   1500 0         0      0      0 0             0      0      0      0 BMRU


Dat is ongeveer hoe mrtg stats werken, maar die gebruiken dan snmp
murda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 22 jun 2006, 20:23

Mhh bedankt, ga ik eens even bezien.
Doe iets nuttig en vul het topic aan :p http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=26&t=22374
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

180 PPP/Virtual 2009-01-07 21:21:34 1 minutes, 3 seconds 213.219.170.102 223.33 KBs 149.79 MBs vil-rb01.edpnet.be:2147483647 User-Request vil-rb01.mpl=2A12/4=2A15=2A593

149,79mb
1min 03sec => 63s

149,79/63 = 2,377619048 mb/s dat is ongeveer 20mbit/s gemiddelde snelheid !!? terwijl ik maar 6mbit heb dat is meer dan 3x dat mijn connectie aan kan !?


ik neem aan dat mijn redenering juist is ?
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

02-04-09:

'k heb even gewacht met het te posten omdat ik het even wou afwachten maar na een maand .. kan ik besluiten dat het zich niet meer voorgedaan heeft, ..

ze hebben een update gedaan in een mysql query, .. wat het probleem zou moeten verhelpen.

Beste klant,

Traffiek voor 2009-02-03 is aangepast:

day upload = 54049056
day download = 59304140
night upload = 0
night download = 0

traffiek voor 2009-03-04 is zowel in de oude als de nieuwe meter dezelfde:

select * from daily_total where username = '<snipe>' and date='2009-03-04' order by timeplanid
day upload = 194268223
day download = 12222457625
night upload = 106450078
night download = 1021113372

select sum(dayupload) as du, sum(daydownload) as dd, sum(nightupload) as nu, sum(nightdownload) as nd from dusktilldawn where username='<snipe>'' and logdate='2009-03-04'
day upload = 194268223
day download = 12222457625
night upload = 106450078
night download = 1021113372

Met vriendelijke groeten,


ik had niets gezegd over 2009-03-04 maar kom 'k neem aan dat het een test was, althans niet zover ik kan zien in mijn ticket.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”