12Mb is daar effectief beschikbaar.

Diskspace, the final frontier !T2m schreef:Aan 12Mb zou je - als ik correct vermenigvuldigd heb - in theorie zo'n 3.8 Terrabyte per maand kunnen downloaden. Dus qua 'upper limit' kan dat wel tellen.
Dan juist wel !SplinterByte schreef: Echt veel redenen zijn er niet om hogere download-snelheid aan te schaffen.
We zitten hier met meer dan 4 PC's + een PS3.
Dat nu juist wel .... de upl is dan vier maal zo groot ... zeker als je wil gamen ... of met velen aan de computer zitten ...filipi schreef:Dan juist wel !SplinterByte schreef: Echt veel redenen zijn er niet om hogere download-snelheid aan te schaffen.
We zitten hier met meer dan 4 PC's + een PS3.
Kan iedereen tegelijkertijd snel surfen !!
Had jouw tests al gezien op userbase last 40mousty schreef:Hallo,
Sedert gisteren upgrade geactiveerd (aanvraag gedaan op 21.11.2007) :
Your DOWNLOAD Speed:
10325 kbps or 1291 KB/sec
Your UPLOAD Speed:
413 kbps or 52 KB/sec
![]()
Groetjes
Ik zie Tele2 al hun klanten op Broba niet upgraden?Goztow schreef:Bij Tele2 gaan dse upgrades blijkbaar sneller van 4 naar 12 dan bij Scarlet van 4 naar 6. Ofwel heeft Scarlet zich van richting vergist (bewijs: allen die van 4 naar 1 gegaan zijn!).
Tele2 lijkt zijn huiswerk gemaakt te hebben. Ik denk ook dat je de kracht van Nederlandse nuchterheid niet mag vergeten.Goztow schreef:Bij Tele2 gaan dse upgrades blijkbaar sneller van 4 naar 12 dan bij Scarlet van 4 naar 6. Ofwel heeft Scarlet zich van richting vergist (bewijs: allen die van 4 naar 1 gegaan zijn!).
Maar tele2 Belgium is overgenomen door kpn dus het is ook Nederlands.Lord Utopia schreef:Bedoel je dat op Tele2 of Scarlet? Scarlet is nederlandser dan Tele2 hoor, want Tele2 is zelfs Zweeds
Tele2 is een Zweedse merknaam. Zolang ze onder die merknaam en lay out opereren, zal er altijd wel stuk Zweeds zijn. Ik ben benieuwd wat KPN in petto heeft, en ik vermoed dat de overname nog niet helemaal rond is (goedkeuring regulator en dergelijke). Ik vermoed dat ook zonder KPN die 12 mbit er was gekomen. Het enige wat er aders zou zijn geweest was de prijs van een GSM abbo.Maar tele2 Belgium is overgenomen door kpn dus het is ook Nederlands.
Hier nu ookZambo schreef:Vraag aan de beheerders: is het mogelijk het product 12Mb pure adsl van Tele2 in jullie snelheidstest op te nemen? Bij speedtest.nl is dat reeds in orde.
Met oprechte dank.meon schreef:Hier nu ookZambo schreef:Vraag aan de beheerders: is het mogelijk het product 12Mb pure adsl van Tele2 in jullie snelheidstest op te nemen? Bij speedtest.nl is dat reeds in orde.
Willen niet neuten, maar All-in bestaat ook in 4MB & 12MBmeon schreef:Hier nu ookZambo schreef:Vraag aan de beheerders: is het mogelijk het product 12Mb pure adsl van Tele2 in jullie snelheidstest op te nemen? Bij speedtest.nl is dat reeds in orde.
Dat gevoel hadden velen ook over 2007. En zie waar het ons heeft gebracht.kaween schreef:Maar wat 2008 ook brengt, voor de eerste keer in jaren heb ik het gevoel dat er dit komende jaar effectief een kans op grote verbetering inzit voor vele gebruikers, en niet enkel diegene die zich in de geselecteerde stadscentra bevinden. Het zou wel eens een interessant 2008 kunnen worden.
Als het van Tele2 mag blijft btele2 actief als "brand' van kpn.Goendi schreef:Tele2 is een Zweedse merknaam. Zolang ze onder die merknaam en lay out opereren, zal er altijd wel stuk Zweeds zijn. Ik ben benieuwd wat KPN in petto heeft, en ik vermoed dat de overname nog niet helemaal rond is (goedkeuring regulator en dergelijke). Ik vermoed dat ook zonder KPN die 12 mbit er was gekomen. Het enige wat er aders zou zijn geweest was de prijs van een GSM abbo.Maar tele2 Belgium is overgenomen door kpn dus het is ook Nederlands.