ADSL2fit review

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.

Wat vinden jullie van onze ADSL2fit review?

Erg goed
29
54%
Goed
21
39%
Voldoende
3
6%
Slecht
0
Geen stemmen
Erg slecht
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 54
wezze
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 23 sep 2003, 17:34

hoe zit dat nu met dat illegaal gedoe dat je niet mah downloaden?

dus die weten in detail welke files da ge download dan?

als dat zo is waar is de privacy dan?
ze zeggen je mag kazaa gebruiken zolang je maar stuff download dat niet copyrighted is.

maar elk bestand op kazaa is illegaal en waarom maken andere providers daar geen probleem van?

zijn er mensen met adsl2fit die gewoonweg illegaal downen op kazaa enzo zoals ze altijd deden of word je dan gekickt?

want dagelijks download ik mp3's en af en toe ne film enzo dus da kan dan nie ofzo wat uitleg please?

geef toe dan ben je niet veel me je superlimiet he :?
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Ze houden niet in de gaten wat je download, maar als ze een klacht binnen krijgen van een organisatie die bvb via kazaa zoekt naar mensen die illegaal dingen aanbieden of downloaden, dan zullen ze daarop reageren...
Dus als je een beetje oplet zal je geen problemen krijgen.

Voor de duidelijkheid toch even vermelden dat ik hier illegaal downloaden niet goedkeur of goedspreek!
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Wezze,

1/ keep it legal! Wat niet mag, mag niet en moet je ons of andere niet vragen hoe het wel te doen!
2/ als je illegaal bezig bent heeft iedere isp het recht je te kicken
3/ er is geen enkele isp die je data monitored EN nachecked. Ze monitoren wel omdat ze verplicht zijn.. maar zonder gerechtelijk bevel wordt die monitored data niet vrijgegeven
4/ op kazaa kan ik perfect al mijn non-copyrighted files sharen.. is gewoon een leuke netwerktool (p2p). Nuja, het is een manier van interpretatie
5/ A2F en andere isp's reageren enkel indien er klachten komen van RIAA of andere organisaties, waarvan spotters of andere medewerkers gemerkt hebben dat persoon X met ip Y via ISP Z een aanzienlijke hoeveelheid copyrighted materiaal ter beschikking stelt (lees: deelt) van anderen

Op verdere vragen ivm illegaal downloaden etc zal niet verder worden in gegaan. Het beleid van A2F hieromtrent is al duidelijk vermeld, meerdere keren in het forum. So read the forum & use search.
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

wezze schreef:hoe zit dat nu met dat illegaal gedoe dat je niet mah downloaden?

Je kan binnenkort downloaden, maar dan wel legaal tegen betaling per track > Klik hier
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 07 okt 2003, 15:19, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
wezze
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 23 sep 2003, 17:34

dus jullie zeggen dat jullie nooit iets illegaals downloadne op pc?

wow jullie zijn dan echt wel in de minderheid zeeer zeldzaam kan da bijna nie geloven
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

wezze schreef:dus jullie zeggen dat jullie nooit iets illegaals downloadne op pc?

wow jullie zijn dan echt wel in de minderheid zeeer zeldzaam kan da bijna nie geloven

We zeggen alleen maar dat we liever geen illegale stuff en talk hebben op ons forum ;)
NuKeM
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

wel, ik heb dus ook de stap naar adsl2fit gezet en dees zijn mijn ervaringen:

ik wist de datum van wanneer ik aansluitbaar was dus savonds keek ik op die datum en had al een synchro en dacht toen van amai ze zijn snel maar.....
ik heb vanaf de aansluitdatum 14 dagen zonder internet gezeten en heb iedere dag met hun gebeld voor te vragen hoe het kwam dat het zolang duurde en ze waren mij de hele tijd maar wat aan het wijs maken van bv.: der is een fout op de dslam van belgacom, belgacom heeft dit verkeerd gedaan en dat enzo verder. maar iedere keer zieden ze iets anders tot op de 14 de dag het zo was dat bgc een verkeerde code had ingesteld. toen had ik eindelijk internet. speedtest gedaan en want bleek dat ik maar 30 kb/sec download had en zels 50 kb/sec upload had. zit nu al meer als een week te kl*te met die lage internet en ze blijven het steeds maar steken op dat ze aan het upgrade zijn. toen had ik ook tegen hun gezegd van dat mijn lijn die snelheid van 4 mbps niet aankon en daarom hoge pings en packet loss enz heb met gamen. maar ze weigeren dus om een of andere reden mijn snelheid omlaag te doen voor toch een stabiele lijn te hebben. Het enige voordeel dat ze hebben is dat ze geen limiet hebben anders was ik daar al lang vertrokken want heb der alleen ma slechte ervaringen mee.
Gebruikersavatar
ldegheest
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 mei 2003, 16:47
Locatie: Zulte
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

k Heb nu ook A2F aangevraagd.
Hopelijk gaat het zonder te veel problemen!
Indien dit zou gebeuren, waar kan je dan het best naar bellen.
A2F of Belgacom?
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

wezze, als er overal gepost wordt dat de aansluiting zo lang duurt... waarom bel je dan alle dagen? Je mag druk zetten, maar ook niet overdrijven..je kan alle dagen immers iemand anders hebben.. die maybe minder goed op de hoogte is.

Wat betreft die snelheid en het aantal dagen aansluiting en nog veel andere dingen: moest je het forum eens willen lezen: A2F 1Mbps down.. dan zou je direct weten waarom je lage downstream en lage pings hebt..
Alle info die jij hier weer komt vragen staat reeds op het forum.

Géén verdere posts in de review.. zie topics!

Idegheest, steeds bellen naar A2F (De olo= Other Licenced Operator). Zij handelen dit af.. in samenwerking met BGC. Eigenlijk weet jij totaal niet dat BGC hier iets mee te zien heeft :-)
I love it when a plan comes together!
[HBV]-=DeVeL=-

Beste mensen
Heb een vraagje over adsl2fit , wat moet ik nu van adsl2fit denken? Veel mensen zeggen dat het goed is anderen ook niet ? Kan iemand me nu aub op een eerlijke manier zeggen of adsl2fit nu goed is of niet .

En kan je wel goed gamen?
Ik speel Unreal Tournament en heb het voorbije jaar en half , altijd lag , de dag dat ik geen lag heb , is een heilige dag . Heb voortdurend packetloss maar vooral een onstabiele ping . Zo'n een jaar en half met lag spelen steekt wel heel hard tegen. De enigste reden wrm ik zou veranderen naar adsl2fit is voor het online spelen.
Omdat je bij adsl2fit een dubbele snelheid hebt van wat je bij telenet hebt .

Speelt iemand dit spel ? Zoja , kan je goed met adsl2fit er online mee spelen? of heb je ook lag?

Alvast Bedankt
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

als het puur om te gamen is, kan je beter naar skynet overstappen denk ik, ik heb bijna nooit lag op skynet, ik speel regelmatig ut, ut 2k3 (en enkele maanden geleden) bijna dagelijks enkele uren StrikeForce (UT-mod)

ik heb bijna nooit lag gehad, over a2f kan ik niet meespreken
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

SeNsEi Ze0n schreef:ik heb bijna nooit lag gehad, over a2f kan ik niet meespreken

Waarom denk je dan dat Skynet beter is? Dat je beter naar Skynet kunt overstappen?
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Lukse, Sensei Zeon geeft alleen zijn persoonlijke ervaring. Hij zegt er zelf bij dat hij over a2f niet kan oordelen.

Tijdens het schrijven van de review hebben we een aantal testen gedaan. De pingtest staat in de review. En daaruit bleek dat Skynet altijd een iets betere ping had, bij alle testen. Daaruit kan je dan toch al wat afleiden dat het globaal zo zal zijn. Ik speel ook regelmatig online en heb ook Skynet. Ik heb betere ping op de games.telenet dan de telenetters zelf. Meestal rond de 30ms.

Ik ga nu ook niet beweren dat Skynet DE provider is, maar als je een stabiele lijn wilt en een degelijke ping, dan zijn ze toch aan te raden.

Cheers
Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

[HBV]-=DeVeL=-,

je moet niet komen vragen: van geef mij nu eens uitsluitsel.. alles wat je vraagt staat hier reeds... dus lees even de poste boven je en de 6 of 7 pagina's voor uw post. Dan zal je al een stuk wijzer zijn.

Als je eens zoekt in het forum zal je ook enkele handige topics vinden over het maken van een keuze van provider. Daar wordt ook alles mooi op een rijtje gezet.
I love it when a plan comes together!
[HBV]-=DeVeL=-

Euhm nee , dan weet ik het nog niet als ik die pagina's lees , heb ik btw gedaan . Sommige vinden het goed anderen ook niet , wat moet ik nu denken?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

De omstandigheden zijn momenteel voor ADSL2Fit alles behalve gunstig. Moest je dus nu op dit moment A2F nemen zou je denk ik erg teleurgesteld zijn. Misschien best wachten tot alle problemen achter de rug zijn, dan kunnen we een meer gefundeerde mening geven.
[HBV]-=DeVeL=-

mjah w8en , ik wacht al een hele tijd :/ en als ik dan nu adsl skynet neem dan zit ik er wel 2 jaar mee ..
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Bij Skynet zit je normaal 1jaar vast,tenzij dat tijdelijk veranderd is, omwille van die speciale actie...

Wat betreft A2F, als je gelezen hebt wat hier staat, dan weet je wat wij weten. Als je de review gelezen hebt, dan weet je hoe de pings zijn en dan weet je hoe de upload is.

Ping: Skynet beter dan A2F
Uspeed: A2F beter dan Skynet
Dspeed: Skynet stabieler dan A2F (->voorheen de problemen).

Wat het gaat zijn als het opgelost is?? Weet niemand...
Als de probs opgelost zijn, zal Nob vermoedelijk A2F weer aan een grondige test onderwerpen en zullen we onze review updaten... maar nu is het net zoals meon zegt, een moeilijke periode.
I love it when a plan comes together!
[HBV]-=DeVeL=-

Skynet is 2 jaar volgens mij en jah moest het nu 1 jaar zijn :| das ook wel een tijdje en bij adsl2fit zit je ook 1 jaar vast , wat mij het meeste aanspreekt bij a2f is de uploadsnelheid en geen limiet , heb je dus bij skynet niet .

Mjah jullie zeggen dat a2f nu slecht draait :/ is dit al lang? Weet men de redenen? zal die vlug opgelost zijn?

En nog een klein vraagje , bij het bestellen van a2f , moet je een belgacom factuur mee opsturen zeggen ze , moet dit echt? Want heb speciaal telefoon lijn laten veranderen naar belgacom , morgen komen ze het omschakelen , en eer dat ik dan een factuur heb van belgacom , zijn we weer een maand later :s
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

skynet is maar 1 jaar, maar bnu ùmet die speciale aanbieding is het idd 2 jaar, maar dat moet je daarom niet nemen hé
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
No LiMiT
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 nov 2003, 18:46
Locatie: Aalst
Contacteer:

Maarja zo het er nu uit ziet is skynet wel beter dan adsl2fit.... behalve het limiet ....

Hoeveel halen jullie met skynet eigenlijk op de speedtest?

ben btw hbv devel :]

Thnx

Mvg No LiMiT
.: Trance , a Lifestyle :.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

als je op de portal kijkt bij adslbox (aan de linkerkant bij de link) daar kan je wat stats vinden en vergelijkingen met alle providers. Je moet maar eens gaan kijken. Ik haal thuis zo een 350KB/s.

Cheers
Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

[HBV]-=DeVeL=-,

Wat betreft die problemen van A2Fd, en alle miserie erond, zie daarvoor het topic: A2F 1Mbps down. Daar vind je alle info in die je vraagt, dus: even lezen.

Wat betreft dat jaar: das uitzonderlijk, omdat je hier met een uitzonderlijke aanbieding zit van X maanden aan een pak minder geld.. buiten die aanbieding geldt het nog steeds normaal 1 jaar. Dus das hetzelfde als A2F.

ja, ik zeg het, dit is een zeer moeilijke periode om om te schakelen, omdat je de zaken niet correct kan gaan vergelijken...
Beide provdiders hebben iets. (hun voordelen), beiden hun nadelen..
Je zal moeten afwegen en afwachten..;-)
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
ldegheest
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 mei 2003, 16:47
Locatie: Zulte
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Vandaag hebben ze mij overgezet op A2F.
Ik heb hierbij geen last ondervonden van een disconnect.
Gisteren nog bij skynet, en toen ik vanavond thuis kwam was alles al geregeld! Omschakelen duurt dus echt niet lang!

speed 120kbit/s maar dat was te verwachten met de huidige problemen
Maar voorlopig vindt ik het nog niet hinderlijk. Surfen op dit forum gaat nog zeer vlotjes!
Stan

Ik zit hier thuis nog steeds met een downloadsnelheid van 50 kb/s ongeveer.

Is dit dan normaal dat met de huidige problemen ik nog minder heb dan de rest? Het is de laatste al iets verbetert aangezien ik vorige week slechts een snelheid haalde van 5 kb/s.

Ik had begin deze week al eens gebeld hoelang de problemen nog gingen duren en ze waren eraan bezig vertelden ze me. Weet iemand soms hoe deze situatie al geëvolueerd is ondertussen ?
hologic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 195
Lid geworden op: 21 jul 2003, 17:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Kijk maar in de thread van Adsl2fit 1Mbit down
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=1428&postdays=0&postorder=asc&start=0 .

Daar zal je alle informatie vinden wat betreft de downloadproblemen van adsl2fit. Alsmede extra informatie door de mod's bekomen bij Adsl2fit.

Ik raad je aan om het topic vanaf het begin te lezen
No LiMiT
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 nov 2003, 18:46
Locatie: Aalst
Contacteer:

Kan men ook telefonisch bestellen eigenlijk? ( ADSL2FIT ) eh ;)
.: Trance , a Lifestyle :.
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

No LiMiT schreef:Kan men ook telefonisch bestellen eigenlijk? ( ADSL2FIT ) eh ;)

Ik denk het niet, aangezien ze je handtekening moeten hebben onder zo'n bestelformulier.
NuKeM
No LiMiT
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 nov 2003, 18:46
Locatie: Aalst
Contacteer:

ok bedankt
.: Trance , a Lifestyle :.
Rtificial

Waarschijnlijk een oerdomme vraag, maar heb geduld met me, ben per slot van rekening een hollander...

Is ADSL2fit ook beschikbaar op een ISDN lijn, of enkel op PSTN?

Ik verhuis ergens in het komende jaar naar België, en ben op zoek naar een provider met ongelimiteerde download voor daar.
Hier in Nederland zijn niet alle ADSL varianten beschikbaar op een ISDN lijn, vandaar mijn vraag....
No LiMiT
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 nov 2003, 18:46
Locatie: Aalst
Contacteer:

Lol owned

Geen id m8 sry en jij verhuist voor een connectie? ;)
.: Trance , a Lifestyle :.
hologic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 195
Lid geworden op: 21 jul 2003, 17:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Voorlopig levert Adsl2fit enkel voor PSTN, ISDN zou voor de toekomst mogelijk zijn (voor binnen enige maanden??).

Wanneer precies dat ISDN ging aangeboden worden konden ze me niet zeggen (+- 1 maand geleden gevraagd)
Gast

No LiMiT schreef:Lol owned

Geen id m8 sry en jij verhuist voor een connectie? ;)


LOL :-D

Neehoor, nie voor de connectie ;-)

Ben echter gewend aan m'n XS4All verbinding in Nederland, misschien niet zo snel als de Belgische verbindingen, maar wel zo goed als zonder limiet, en met vast IP.

Ik heb begrepen dat ik al afstand moet doen van m'n eigen mailservers na de verhuizing, maar hoop toch niet dat ik afstand zou moeten doen van het ongelimiteerde downloaden...
Rtificial

hologic schreef:Voorlopig levert Adsl2fit enkel voor PSTN, ISDN zou voor de toekomst mogelijk zijn (voor binnen enige maanden??).

Wanneer precies dat ISDN ging aangeboden worden konden ze me niet zeggen (+- 1 maand geleden gevraagd)


Ik ben benieuwd... Dit is in ieder geval een antwoord ;)
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Je moet geen afstand doen van je mailservers voor zover ik zie.. bij A2F is het toegestaan mailservers te draaien... ds geen probleem me dunkt. Je moet wel zorgen dat ze niet in kunnen misbruikt worden voor spam ofzo.. anders krijg je nen abuse en een schorsing aan uw been ;-).

Wat betreft die ISDN, was me nog niet opgevallen..dit wil je omdat je dan je modem kan behouden ofzo? Anders gewoon analoge lijn nemen eh ;-).

Ik zal vanals ik iemand van A2F hoor eens informeren omtrent ISDN lijnen.. al dacht ik niet direct van A2F afhangt...
I love it when a plan comes together!
Rtificial

The Oddity schreef:Je moet geen afstand doen van je mailservers voor zover ik zie.. bij A2F is het toegestaan mailservers te draaien... ds geen probleem me dunkt. Je moet wel zorgen dat ze niet in kunnen misbruikt worden voor spam ofzo.. anders krijg je nen abuse en een schorsing aan uw been ;-).

Wat betreft die ISDN, was me nog niet opgevallen..dit wil je omdat je dan je modem kan behouden ofzo? Anders gewoon analoge lijn nemen eh ;-).

Ik zal vanals ik iemand van A2F hoor eens informeren omtrent ISDN lijnen.. al dacht ik niet direct van A2F afhangt...


Nee, maar mijn mailservers draaien op vast ip-adres, en die kan ik weer niet zomaar krijgen...

De ISDN lijnen gebruik ik voor inbelverbindingen naar kantoor, voor de draadloze ISDN centrale, fax, etc...

Ik ben benieuwd wat A2F te melden heeft over ISDN... Kwil ze ook mailen, maar heb hier geen mail-adres van ze...
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Zie hun website: www.adsl2fit.be en www.webvisie.be
Meer dan genoeg contact informatie ;-).

Je kan je dat dynamic ip wel omzeilen via dyn dns services ofzo eh...
Mogelijkheden genoeg.. alleen zal zo'n switch niet bevorderlijk zijn voor de mails ;-).
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

effie een vraagske. wel niet de juiste topic ma kom. ik heb een 2 maande gelede adsl2fit gekregen en had van te voren skynet maar ik ben toen skynet vergeten af te zeggen. Maar nu heb ik een factuur gekregen van belgacom en daar stond mijn adsl (skynet) niet meer op. wilt dit nu zeggen dat het difinitief afgesloten is of niet want mijn webspace heb ik nogaltijd van skynet.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Zou het niet kunnen dat je, zoals velen bij Skynet, je TurboLine en je Skynet abonnement apart betaald ?

Allez ja, bij mij is het zo dat de factuur voor de TurboLine verrekend wordt met de Bgc telefoonfactuur. En dat ik daarnaast nog apart het Skynet abonnement moet betalen.
(jaja, nog altijd - ook al dacht ik dat ze dit samen gingen voegen)

Nu kan het zijn dat bij jou de TurboLine is opgezegd (omdat A2F een all-in-one pakket aanbiedt, dacht ik), maar dat je binnenkort wel nog een factuur van Skynet (voor de providerservice) in de bus krijgt.
Dit vermoeden wordt een beetje versterkt door het feit dat je je webspace nog hebt, en ik dacht ergens gelezen te hebben dat Skynet die toch behoorlijk snel afsluit.
If you can't beat them, confuse them.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Normaal, met de nadruk op normaal, wordt de turboline access afgesloten en niet de skynet access door A2F. Allez bij aanvraag voor A2F. Maw net zoals Cueboy zegt zal dat idd gesplitst zijn.. en zal dat bij gebeurd zijn volgens het boekje, maw: Skynet apart van Turboline.. dus heb je dat nog.


Nu is het wel zo, dat voor één of andere onverklaarbare reden.. soms beiden onterecht worden afgesloten..reden: unknown. A2F weet hier ook niks van.. gebeurd niet door hen, maar door BGC.

Maw, volgens mij zit Cueboy er pal op met zijn post :p
I love it when a plan comes together!
Gesloten

Terug naar “ADSL2FIT”