ADSL2fit review

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.

Wat vinden jullie van onze ADSL2fit review?

Erg goed
29
54%
Goed
21
39%
Voldoende
3
6%
Slecht
0
Geen stemmen
Erg slecht
1
2%

Totaal aantal stemmen: 54
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Eindelijk is het zo ver, we hadden het beloofd en ziehier onze review van ADSL2fit (Small) staat online :)

<a href="http://www.userbase.be/forum/portal.php?show=review&cat=adsl2fit">Hier kan je de review vinden</a>

Om eens te checken wat jullie van onze review vinden hebben we er ook een poll over gemaakt. Reacties op de review zijn dus welkom in deze topic.

Je kan quoteren van erg goed (ik weet nu meer dan dat ik wilde weten) tot erg slecht (ik heb nog vragen). Je eventuele vragen kan je hier natuurlijk ook nog kwijt.
NuKeM
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Effe nog aan toevoegen:

De laatste week heb ik last van een barslechte uploadsnelheid met adsl2fit. Supertraag en superonstabiel. (kan zelfs bestanden > 1 MB niet volledig uploaden omdat er zich een server timeout voordoet)

Ik heb adsl2fit dan ook gecontacteerd om dit in orde te brengen en naar het schijnt is het een probleem dat zich situeert op internationaal niveau.
Een technisch team zou er mee bezig zijn.

Laat ons hopen dat het zo snel mogelijk in orde komt, want een week is toch wel lang.

Toch nog effe vermelden dat de slechte upload geen invloed heeft op de downloadsnelheid (wat normaal wel het geval is). Downloaden kan nog altijd aan volledige snelheid.

Deze probs zijn al een tijdje voorbij ;)

greetz,

Nob
Laatst gewijzigd door Nob 09 okt 2003, 15:19, in totaal 1 gewijzigd.
Gast

Die review ziet er redelijk goed uit. Maar ik heb een paar andere forums doorgesnuffeld, en adsl2fit heeft toch wel 1 belangrijk niet vermeld nadeel: als er een klacht binnenkomt van de platenindustrie etc, dat je 'illegaal' bezig bent op kazaa, emule enz dan sluiten ze je gewoon direct permanent af. Daar sta je dan met je snelle lijn.
Je kan wel zeggen 'wel het is illegaal', maar laat ons eerlijk zijn, wie dl er niet al eens een liedje of zo?
De perfecte provider voor mij bestaat hier blijkbaar nog niet :-( : stabiele infractructuur, lage pings, goeie newsgroupserver, hoge snelheid (up en down), bescherming tegen belachelijke klachten van de platenindustrie, geen limiet en alles tegen een redelijke prijs.
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

van wie heb je dat gerucht gehoord, ik heb er namelijk nog niets van vernomen
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Een perfecte ISP zal er wel nooit zijn,
als dit waar is wat je zegt ivm een klacht van het downloaden van muziek moet dit expleciet vermeld staan in hun Userpolicy.
Ik heb nog niks gevonden hoor.

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

@ Gast:

de platenindustrie in amerika weet geeneens dat belgië een land is dat bestaat, laat staan dat ze hier klacht in komen dienen, en dat ze u afsluiten. De meeste providers doen daar erg ambetant over als ze gegevens moeten vrijgeven. Graag een paar URL's waar ge dat gelezen hebt.
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
airzimmy
Erelid
Erelid
Contacteer:

Het is wel off-topic maar kom.

Die weten zeer zeker dat .be bestaat, er zijn hier lokale afdelingen you know.
Vergeet niet dat TN ooit eens een lijst heeft gekregen met ip's die illegaal muziek trachten te bemachtigen, let wel dat geen enkele provider in belgie gegevens moet vrijgeven aan een privé organisatie, dit wordt enkel aan de politie gedaan met een bevelschrift van de politie. We zijn gelukkig nog niet in US toestanden waar prive organisaties bijna alle macht hebben.
Gast

Ja sorry, ik vind die links nu natuurlijk niet direct meer. Maar ik weet wel dat hier op de site van userbase werd aangekondigd dat de adsl2fit review binnenkort ging worden online gezet. Er werd nog enkel gewacht op een reply van adsl2fit. Als respons daarop postte iemand een link naar een franstalige webboard waren o.a. mensen hun ervaring met adsl2fit vertelden. Daar stond dat allemaal.
Gast

Ok, ik heb het nu toch teruggevonden. Check it out:

http://forum.adsl-bc.org/viewtopic.php?t=10660
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Ik zal het wel zien.
Ik ga niet alles geloven wat ze zeggen.
Zolang zal het wel niet meer duren vooralleer er anonieme p2p netwerken de kop opsteken.
Volgens www.zeropaid.com kunnen we in september er al eentje verwachten.
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Contacteer:

alfadude schreef:Ik zal het wel zien.
Ik ga niet alles geloven wat ze zeggen.
Zolang zal het wel niet meer duren vooralleer er anonieme p2p netwerken de kop opsteken.
Volgens www.zeropaid.com kunnen we in september er al eentje verwachten.

Die bestaan al hoor, ze zijn alleen niet zo snel en makkelijk bruikbaar als de niet anonieme.
NuKeM
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik heb de topic op dat franstalig forum eens snel doorgenomen en het ziet er naar uit dat ADSL2Fit na een mailtje van Vivendi/Universal meteen de verbinding hebben geschrapt.

Het lijkt mij hetzelfde mailtje als dat een tijdje geleden nog in opspraak is gekomen bij Telenet.

Wat ik vermoed dat gebeurd is: ADSL2Fit is nog een jonge provider en heeft nog geen ervaring met dit soort dingen. Omdat ze niet weten wat de gevolgen gaan zijn en de juiste aantijgingen hebben ze gekozen om de verbinding voor die persoon te schrappen. Ik kan me voorstellen dat ze zich al schadeclaims en rechtzaken voorstelden en liefst problemen zouden willen vermijden; daarom de keuze voor het schrappen van die verbinding.

In die mail staat bovendien dat het enkel indicatief is en niet oproept tot actie, dus de reactie van ADSL2Fit is nogal overdreven.
Groggy

1 ding wil ik wel even kwijt over de vergelijking met skynet en telenet.

bij limiet staat zowel bij skynet als bij telenet - slecht -
Ik ben van telenet naar skynet overgeschakeld voor die limiet.
En vind dat telenet 1 plaats slechter verdiend dan skynet. dus skynet voldoende en telenet slecht of skynet slecht en telenet heel slecht.
Om de eenvoudige reden dat :

Telenet standaard 10Gb/d 1.5Gb/up heeft je kan maximum 20Gb/d en 3Gb/up nemen dmv opties dan zit je muurvast. Het wil ook zeggen dat door de 15% uploadregel mensen met meer upload verplicht woren die blokken bij te nemen ook al zouden ze de download niet eens op krijgen.

Prijs je gelukkig bij adsl dat je hier echt ONGELIMITEERD opties kan nemen en die dan ook nog eens naar hartelust mag spenderen. als adsl2fit z'n abo veranderd en het terug interesanter word op skynet kom ik ook terug naar skynet. ik ben klant en kies een isp en formule die mij best past. En vind het dus onterecht om adsl op gelijke voet met telenet te zetten als het op volume limiet aankomt. Dit is namelijk de reden waarom ik en ongetwijfeld nog een pak anderen voor skynet gekozen hebben.
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Na de review te hebben gelezen ben ik zeer blij overgestapt te hebben van Wanadoo naar ADSL2FIT. Ik heb een small abbo aangevraagd enkele weken geleden, maar tot op heden nog geen aansluiting (wanadoo vervalt op 28/08/03). Volgens de mensen van ADSL2FIT, die inderdaad zeer behulpzaam en vriendelijk zijn is er een probleem met de opleveringen van de BROBA II aansluitingen. Ik vermoed dan ook dan ADSL2FIT een stuk populairder is geworden (zal worden) dankzij jullie knappe review.

Ik heb ondertussen al spijt dat ik me uit de ADSL userbase heb teruggetrokken (ken je me nog NuKeM, je bent ooit eens bij me thuis geweest ... :)

Anyway, zodra ik m'n aansluiting heb ga ik ook eens wat testen uitvoeren. Indien ok, kan het best zijn dat ik na verloop van tijd misschien verschillende klanten van me ga omzetten van het dure ADSL office en/of PREMIUM pakket naar een ADSL2FIT aansluiting.

Grtz, Siske
Heatryn
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

De pakket dat ADSL2FIT aanbiedt is zeer aanlokkelijk. Maar tot op heden ben ik nog tevreden van m'n Skynet Go abonnement.

Alleen zit ik nog wat in de war met die disconnects bij ADSL2FIT. Als je nu een Small pakket neemt, zitten er dan disconnects in? Of kan je zolang je ip houden als je wil? Want dat vind ik nogal onduidelijk. In de review staat dat dit random is. Maar dit vind ik niet betrouwbaar. Dus het zou kunnen dat na 5 min je verbinding uitvalt voor een ip change? En het kan dus ook dat je makkelijk een week hetzelfde op hebt en dus een week geconnecteerd kan blijven?
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Heatryn,
de disconnects worden inderdaad at random gekozen. Maar ik denk wel da ze dit gaan inbouwen dat je niet na 5 min je connectie verkiest hoor. Dat zou maar wat zot zijn. Zoals in de review staat hebben sommige mensen tot 6 dagen constant online gezeten zonder disconnect. Dus dat is een heel pak langer dan de 36h van BGC.

Cheers
Afbeelding
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Contacteer:

@Groggy

Je hebt eigenlijk wel gelijk, maar zoals in onze uitleg over het quotatiesysteem onder de review gezegd wordt: "Bovenstaande scores moeten dan ook als louter informatief aanschouwd worden, in de praktijk komt er veel meer bij kijken en zijn er dingen die we onmogelijk in de scores kunnen opnemen."
Na berekening komen we een getal uit en indien dit getal tussen bepaalde grenzen ligt krijgt het bvb de 'Slecht' quotatie. Het is idd zo dat Telenet enkele erg slechte dingen heeft zoals de verplichte proxy en die upload limiet... het is echter erg moeilijk die allemaal voor elke provider in de scores op te nemen. Indien dit een review zou zijn van Telenet, dan zouden we deze slechte punten zeker duidelijk maken. Ook is er nog het feit (zoals ook vermeld onderaan de review) dat iedereen andere prioriteiten heeft, zo heb jij last van die limieten, maar een ander misschien niet... eigenlijk moet dus iedereen best zelf kunnen opmaken welke scores hij geeft uitgaande van de review.

@Siske
Hey :) Ik wist niet dat jij het was, ik dacht dat het gewoon iemand was met dezelfde nick ;) Tuurlijk ken ik je nog, fijn je terug te zien :D
NuKeM
stijn°1

Is adsl2fit ook geschikt voor gaming? Daar ik bij de speedtest opmerk dat de uploadsnelheid erg laag ligt...
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Contacteer:

stijn°1 schreef:Is adsl2fit ook geschikt voor gaming? Daar ik bij de speedtest opmerk dat de uploadsnelheid erg laag ligt...

Ik denk het wel, als je wil gamen en geen limiet meer wil hebben, dan is adsl2fit de enige betaalbare keuze volgens mij. Skynet heeft wel betere pings, maar adsl2fit is zeker ook niet slecht lijkt me.
Die lage uploadsnelheid is het gevolg van tijdelijke problemen bij adsl2fit (zie eerste post hier).
NuKeM
Massachusetts
Plus Member
Plus Member

Uitstekende review. adsl2fit is nog nie zo slecht vind ik. de service is uiterst belangrijk. de dlbreedte mag er zijn, maar ik ben tevreden over mijn skynet adsl go. Ik zal dus nog nie zo snel overstappen.
Make a wish, make a move, make up your mind, you can choose.
Sandman
Pro Member
Pro Member

Gaming is mijn geval ok.

Ik speel vnl. RTCW ET en heb hier in het Genkse een goed aantal servers met lage ping tot mijn beschikking. Mijn ping is ook goed stabiel, hetgeen met mijn vorige provider niet altijd het geval was... :s
Blino
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Kzou da infeite ook wel zien zitten om over te stappen (al die volume packs pfffffffffff :cry: ) maar kben toch nog een beetje terughoudend. Over mn verbinding nu kan ik absoluut niet klagen, erg stabiel, zo goed als nooit problemen maar wat als ik bij een overstap niets als problemen heb, ge zit dan voor een jaar vast é...

Trouwens kben wa ant rondzoeken geweest maar vind et nergens duidelijk uitgelegd, moet je eerst uw aanvraag doen bij adsl2fit of eerst uw abbo bij skynet opzeggen? Enne...hoe zegt ge uw abbo bij skynet nu precies op, en loopt da dan door tot het zogezegde jaar van het contract weer om is of gebeurd dat direct?
Sandman
Pro Member
Pro Member

de aan te raden procedure is:

Eerst de nieuwe provider aanvragen
Wachten op je opleveringsbevestiging.
Als deze komt je huidige abonnement opzeggen ( en gebruikmakend van je opzegtermijn op je huidige abonnement om op internet te kunnen blijven voordat je overstapt op de diensten van je nieuwe provider) Deze opzeg is als ik me niet vergis iets van een 9 dagen bij skynet en iets van een 12 bij Telenet correct me if I'm wrong, aar het is laat...

Uw contract met skynet loopt dus na je opzegnotie nog 9 dagen door.
zinneken

Envetjes onze ervaring met ADSL2FIT uit de doeken doen:

ADSL2FIT leek ons al enkele maanden zeer aantrekkelijk. Begin juli beslisten we om over te schakelen en hen uit te proberen. Gezien de web site niet voldoende uitleg gaf vertelde men ons telefonisch dat het beter was om ons abonnement GO eerst op te zeggen, wachten tot de synchronisatie van GO uitvalt, aanvraag ADSL2FIT doorfaxen, een 10-tal dagen zonder internet te zitten voor de overschakeling. Die 10 dagen zinden ons niet, aan de telefoon waren ze medelijdend maar verzekerden ons dat dit de enige oplossing was (omdat de aparatuur van belgaca$h naar hen moest veranderen) en daarom besloten we te wachten tot ons verlof (dan zijn we er toch niet).

Nu blijkt uit de review dat er een alternatief bestond om geen 10 dagen zonder internet te zitten! waar ik toch mijn vragen bij heb ...

Ondertussen is spijtig genoeg allerhande vreemds fout gelopen en om een lang verhaal kort te maken hebben we nog steeds geen ADSL2FIT abonnement dat werkt ... En dat niet voor begin september (het 10 werkdagen en belgaca$h vertraging syndroom)!!

ADSL2FIT zegt altijd ons op de hoogte te houden, maar als we zelf niet bellen horen we niets. Wanneer we bellen zijn er 2 opties:
bericht laten op antwoordapparaat - ze bellen niet terug
blijven bellen tot we ze hebben - ze zijn heel vriendelijk en professioneel en we krijgen een eerlijk, direct en duidelijk antwoord.

Dus een beetje mixed feelings met hen tot nogtoe ... Het zou fijn zijn moesten ze de klant zelf informeren en opbellen. Ook al is er geen vooruitgang in de zaak, dan weten we dat ook.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Wat betreft die procedure te volgen: mja ik denk dat dat duidelijk is als ge de review leest.

Wat betreft de wisselende contacten met adsl2fit, zo hebben wij ook wisselende contacten. Nu ons contact is momenteel met verlof dus dat kan de vertraging in onze correspondentie enigszinds verantwoorden.
Langs de andere kant hebben we ook al gemerkt dat wij als eersten informeerden over meerdere pppoe-sessies per lijn en bleken ze dat niet te weten. Toevallig blijkt deze optie dan lam te liggen na het verschijnen van onze review. Men kan hier enkele vragen bij stellen me dunkt.
Over adsl2fit heb je dan ook nog dat er geruchten de ronde doen ivm een keiharde politiek rond het downloaden van mp3's en eventuele klachten. (cfr andere topic).

Wat mij lijkt is dat ADSL2fit een zéér jong en onervaren provider is met een spectaculair aanbod uitpakt. Veel interesse van iedereen en vermoedelijk heel wat 'kinderziektes' op gebeid van organisatie, support etc etc. Het product zelf blijkt wel degelijk te zijn.

Ik denk dat ze enorm veel vraag krijgen naar hun product en dat met het afwezig zijn van enkele werknemers eventjes onder een grote werkdruk zitten...
I love it when a plan comes together!
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Contacteer:

Een tijdje terug heb ik van ADSL2fit een mail gehad met een erg volledige uitleg en verklaring voor de lange outage, ik kan de inhoud van de mail hier niet openbaar maken (was mij zo gevraagd, dus doe ik dat niet), maar ik kan wel zeggen dat ze ondertussen (want vroeger was het soms anders) normaal gezien de omschakeling binnen de 10 werkdagen zouden moeten kunnen doen met een outage van 1 à 2 werkdagen, ze zijn zelfs aan het proberen om de omschakeling nog sneller te laten verlopen.

Toen we de review schreven en de contact persoon die ons van informatie voorzag op vakantie ging hadden we het ook moeilijk contact te krijgen met iemand anders. We hadden ze 2 maal (waarvan één maal misschien niet aangekomen) de review gestuurd ter inzage (eventueel verbeteren van foute informatie), maar we hebben na een tijdje wachten er niets meer van gehoord... zodus heb ik de review toch maar online gezet (ik kon niet echt blijven wachten, ze zullen dit wel begrijpen hoop ik).
Mijn punt is dat ze het waarschijnlijk erg druk hebben ginder, ADSL2fit is veelbesproken en ik zie steeds meer en meer mensen de overstap maken.

Nog even iets rechtzetten wat TheOddity zei: "Wat mij lijkt is dat ADSL2fit een zéér jong en onervaren provider is..."
Volgens mij is dit niet helemaal correct. ADSL2fit zelf is misschien nog jong (Net4All was er wel al van 1995!), maar de mensen erachter hebben wel ervaring denk ik. Volgens mij hebben ze gewoon last van hun eigen succes, zoveel nieuwe (particuliere) klanten op relatief korte tijd waren/zijn ze niet gewoon.
Ik ben ervan overtuigd dat ze wel de nodige stappen zullen zetten om die drukte op te kunnen vangen in de toekomst.
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Nukem, akkoord dan net4all er al een hele tijd was, maar in hoever heeft het personeel en het directe management van Webvisie of Adsl2fit met net4all te zien? Ik dacht dat net4all de achterliggende provider was?

Ik vermoed dat ze daar toch nog niet hun draai weten en niet volledig goed draaien ;-). Ik spreek ook niet over het technisch aspect eh, maar wel over de support, feedback... commerciele kant.. allez ja ge kunt ook niet zeggen dat ge ALLE info op hun site vind eh? Das dus een foutje.. beetje onervaren maybe ofwel gewoon geen tijd ingestoken wegens personeelstekort....

Het zijn zo die kleine dingen eh :)
alfadude
Elite Poster
Elite Poster

Toen ik overschakelde heb ik mijn skynet abbo niet opgezegd.
Gewoon gewacht tot op zeker moment ik niet meer kon inloggen.
Omdat ik van adsl2fit nog steeds geen info over mijn inlog had heb ik even gebeld.
Die hebben toen de gegevens via mail doorgestuurd. (waar een telefoonmodem nog goed voor is).
Daarna kon ik direct terug op internet via adsl2fit.
Tot op heden heb ik echter nog altijd de brief die onderweg zou zijn met nogmaals mijn inlog en meer info niet gekregen.( persoon aan de telefoon bij adsl2fit klaagt wel steen en been over de post.)
Wat betreft de opzeg van skynet. Gewoon een mail gestuurd zoals op de site van skynet aangegeven. 2 werkdagen later was mijn email en webspace verdwenen. Het moet dus geen 9 dagen duren.
Ik ben tot hiertoe zeer tevreden over mijn verbinding. Wel hoop ik dat ze mij niet afsluiten na het eerste mailtje van de filmbazen. Die hebben trouwens geen poot om op te staan aangezien bewijs dat wordt aangebracht door belanghebbenden moeilijk bezien kan worden als rechtsgeldig bewijs.( wij hebben hier geen DMCA :twisted: )

Groeten
stijn03

Is het nu zo dat ze je eraf smijten als je mp3's download?? Dit zou raar zijn daar ze zelf zeggen:"Onbeperkt downloaden, dat klinkt ongetwijfeld als muziek in de oren van de muziekliefhebber die zijn collectie d.m.v. het Internet aanvult. "

greetzzz,

Stijn
Blino
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Kheb hier da aanvraagformulier van adsl2fit dus afgeprint, een vraagje.
Er staat: "Is er CPS (Carrier Preselect) geactiveerd op uw telefoonlijn?", wat betekend dat precies????

"Handtekening dealer" ik ga ervan uit dat daar niets moet onder komen aangezien dat het hier thuis is afgeprint?
alfadude
Elite Poster
Elite Poster

Ik heb dat ooit in een email gevraagd en dit is het antwoord dat ik toen kreeg.

Carrier PreSelect (of CPS) wordt op je lijn geactiveerd als je telefoongesprekken verlopen via een "alternatieve carrier" zoals Versatel, NetNET, Euphony, ... Als je telefoongesprekken gewoon op je Belgacomfactuur worden aangerekend, dan staat er quasi zeker geen CPS op je lijn...
Gast

Adsl2fit achterdochtig :???:

dit is m'n mail (>) gevolgd door het antwoord

> Hallo,
>
>
> welke zijn de ip ranges die adsl2fit heeft?
> xxx.xxx.*.*
>
> mvg,
>
>*edited:p
>

Geachte,

graag hadden wij van u geweten van waar uw interesse in onze IP-ranges komt?

MvG,

*uit respect ook edited*

Is dit zo'n verdachte vraag?????

1. ik mail met m'n skynet e-mail, met m'n eigen ip in de header. Moest het een mail vanop een cgi verzonden zijn dan zou dat eventueel verdacht kunnen zijn.

2. Er zijn er toch al met adsl2fit....

Moet ik daar nu echt antwoord op geven? Of snappen ze niet dat sommige mensen die services aanbieden dit zo veilig mogelijk willen doen en de ip range aan de users linken ?? :?
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

inetnum: 81.89.96.0 - 81.89.103.255
netname: NET4ALL
descr: Net for All vof, Antwerp
country: BE

En ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik in een andere range geconnect was.

www.ripe.net is soms handig ;)

Stom van ze dat ze dat niet willen vrijgeven, maar dan doen we het toch gewoon zo? :)

greetz,

Nob
Sandman
Pro Member
Pro Member

@ Blino,

De handtekening van een dealer is niet nodig. Dit is gewoon voor ADSL2FIT een manier om de dealer te registreren enzo de verloning te kunnen beginnen.

(Mocht je er toch per se een stempeltje op willen hebben, dan kan daar wel voor gezorgd worden :) )
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Contacteer:

Om even een paar dingen recht te zetten (cfr Born2oc).

De test hier werd gedaan via een Alcatel Speed Touch Home modem en, zoals aangegeven in de review, wordt enkel bij de 2 grootste abonnementen een modem/router opgenomen in de huurprijs. Bij al de andere abonnementstypes ben je vrij te kiezen neem ik aan.
We zullen ADSL2fit eventueel later eens vragen welke modem/router ze meeleveren en die dan misschien eens van dichterbij bekijken.
NuKeM
Groggy

Dag 13*.... nog geen mail, nog geen telefoon, nog geen post NIETS GEWOON

*(13 werkdagen! de dag van posten +1 extra dag niet meegerekend!!)

als het nog niet in orde is als we terug zijn van ons reisje hoeft het niet meer
MisterX

Het ligt allemaal aan Belgacom, ik heb hen gisteren gebeld en hij zei me dat belgacom een aantal keer weigert vandaar dat het zolang duurt, volgens mij staat die man er momenteel bijna alleen voor en duurt alles daarom langer.Je neemt best zelf contact op.
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Inderdaad ... Ik hoop dat het Belgacom problemen zijn, want ik wacht nu al +1 maand op m'n aansluiting. De 28ste augustus vervalt m'n huidig abbo en dan heb ik niks meer ...

Ik hoop dat het dus deze week in orde komt :(
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Siske,

vermoedelijk zal je toch een aantal dagen offline zijn.. no synchro..
Belgacom doet inderdaad moeilijk... hoe zou je zelf samenwerken met je nieuwe concurent die al uw klanten af snoept...vermoedelijk gaan de eigenaansluitingen altijd voor en dan pas die van andere isp's.

In de meeste gevallen is hier al gezegd dat je een paar dagen totaal zonder enige synchro zit.
Inferno
Starter
Starter

yo allemaal

Keb de review gelezen van Adsl2fit ma kzit toch nog me vragen over de verbindingen en overschakelingen , want as ge op Adsl2Fit overschakelt wa dan met de Belgacom telefoonlijn en het nummer , gebeurt da allemaal automatisch en behoude u telefoonlijn ? want ik lees hier in da forum van synchronisatie probs enal :s
Wat ik er tot nu toe van snap is :
Adsl2Fit Small is iets soortgelijks als Adsl Skynet Go (dus isp abbo ma ook een eigen lijn en dus nimmer de Adsl Go lijn van Belgacom ) ma dan van Net4All en zonder limiet ??
Da wistek dus ni da ge nog ander Adsl lijnen had want kdacht da elke Adsl Isp gelek Tiscali bv de Adsl lijne van Belgacom gebruikte ?
En btw : shieke info site :-)
Gesloten

Terug naar “ADSL2FIT”