ditCh schreef:Ze hadden dit wel mogen meedelen op de site. Had ik dit op voorhand geweten had ik e-leven besteld. Er van uit gaande dat na 15 december de activatie vrijwel onmiddellijk kan gebeuren is het geen probleem ... maar als het te lang duurt moet ik men Chello opzeggen en is de kans dat ik zonder internet kom te staan groot.
Hmm.. Ja en nee. Je kunt je Telenet nog opzeggen tot 31dec, en normaal gelden er dan nog 30 dagen voor het signaal ook effectief wegvalt. Dus stel dat je aangetekend opzegt op 21 december, dan kun je nog surfen tot 21 januari 2008, wat je toch wel een marge geeft - zelfs als Dommel er ongelooflijk lang over doet.
Ik heb ook met hetzelfde dilemma gezeten, maar geloof er nu toch wel in. Komende dagen zal ik Dommel bestellen, en hopelijk nog voor het jaareinde geactiveerd worden - nog voor mijn Chello verbinding definitief wegvalt.
-- edit: En dan nog is E-Leven zijn aanbod niet zo goed als dat van Dommel. Je moet 10EUR de maand extra betalen om limietloos te surfen, en de upload is ook maar 1Mbit (tov 3Mbit bij Dommel). Hoedanook lijkt Dommel me hier het betere product aan te bieden.