Het grote Cityconnect topic - Deel1

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

cloink schreef:
fieldoxide schreef:Zijn er hier misschien 'insiders' die een 'nauwe ' band hebben met dommel die hier meer over kunnen zeggen ? :wink:

Aangezien er bij Dommel drie man en ne paardekop werkt (no offense Sandra :lol: ), is die kans aan de kleine kant. ;)
er is één insider, namelijk deej - hij werkt wel niet bij dommel maar heeft contanten en heeft hier al vaak insider informatie gepost. die paardekop zal allesinds toch ons sandra niet zijn zenne :eek:
Laatst gewijzigd door xenne 22 nov 2007, 22:20, in totaal 1 gewijzigd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

xenne schreef:
fieldoxide schreef:Een maand voor een activatie is toch lang vind ik,zouden ze hun infrastructuur misschien nog willen testen ?
tzal waarschijnlijk nog niet volledig op punt staan hé... de vroege aankondiging van het produkt zal wel zijn redenen hebben :wink:


Ze hadden dit wel mogen meedelen op de site. Had ik dit op voorhand geweten had ik e-leven besteld. Er van uit gaande dat na 15 december de activatie vrijwel onmiddellijk kan gebeuren is het geen probleem ... maar als het te lang duurt moet ik men Chello opzeggen en is de kans dat ik zonder internet kom te staan groot.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ditCh schreef:
xenne schreef:
fieldoxide schreef:Een maand voor een activatie is toch lang vind ik,zouden ze hun infrastructuur misschien nog willen testen ?
tzal waarschijnlijk nog niet volledig op punt staan hé... de vroege aankondiging van het produkt zal wel zijn redenen hebben :wink:


Ze hadden dit wel mogen meedelen op de site.
mee eens, maar ze zullen wel goeie redenen gehad hebben om het niet te doen, strategische en finalciËle :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Epo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 21 nov 2007, 00:12

ditCh schreef:Ze hadden dit wel mogen meedelen op de site. Had ik dit op voorhand geweten had ik e-leven besteld. Er van uit gaande dat na 15 december de activatie vrijwel onmiddellijk kan gebeuren is het geen probleem ... maar als het te lang duurt moet ik men Chello opzeggen en is de kans dat ik zonder internet kom te staan groot.


Hmm.. Ja en nee. Je kunt je Telenet nog opzeggen tot 31dec, en normaal gelden er dan nog 30 dagen voor het signaal ook effectief wegvalt. Dus stel dat je aangetekend opzegt op 21 december, dan kun je nog surfen tot 21 januari 2008, wat je toch wel een marge geeft - zelfs als Dommel er ongelooflijk lang over doet.

Ik heb ook met hetzelfde dilemma gezeten, maar geloof er nu toch wel in. Komende dagen zal ik Dommel bestellen, en hopelijk nog voor het jaareinde geactiveerd worden - nog voor mijn Chello verbinding definitief wegvalt.

-- edit: En dan nog is E-Leven zijn aanbod niet zo goed als dat van Dommel. Je moet 10EUR de maand extra betalen om limietloos te surfen, en de upload is ook maar 1Mbit (tov 3Mbit bij Dommel). Hoedanook lijkt Dommel me hier het betere product aan te bieden.
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Desnoods 2 maanden 'testen' bij Telenet ("niet tevreden, geld terug" volgens de TN site)? 't Is dan wel maar aan 1mbps, en met maar 1GB/maand, maar misschien hoef je dat regime maar een weekje vol te houden.

Wel eerst de klein letterkes lezen, hé :wink:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Epo schreef:-- edit: En dan nog is E-Leven zijn aanbod niet zo goed als dat van Dommel. Je moet 10EUR de maand extra betalen om limietloos te surfen, en de upload is ook maar 1Mbit (tov 3Mbit bij Dommel). Hoedanook lijkt Dommel me hier het betere product aan te bieden.


E-leven is in totaal 1 Euro goedkoper hoor, want je moet namelijk geen Belgacom abonnement hebben.

Maar de upload is inderdaad niet zo hoog :) En het static IP van Dommel heeft bij mij de doorslag gegeven :)
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Je kan bij BGC ook 2 maanden testen zonder enige verplichtingen.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

xenne schreef:er is één insider, namelijk deej - hij werkt wel niet bij dommel maar heeft contanten en heeft hier al vaak insider informatie gepost. die paardekop zal allesinds toch ons sandra niet zijn zenne :eek:


Ja ik heb contanten maar nog niet genoeg naar mijn goesting :lol:. En inderdaad ik werk niet voor Dommel maar beschik gewoon over een goed netwerk (no pun intended).
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

deej schreef:
xenne schreef:er is één insider, namelijk deej - hij werkt wel niet bij dommel maar heeft contanten en heeft hier al vaak insider informatie gepost. die paardekop zal allesinds toch ons sandra niet zijn zenne :eek:


Ja ik heb contanten maar nog niet genoeg naar mijn goesting :lol:. En inderdaad ik werk niet voor Dommel maar beschik gewoon over een goed netwerk (no pun intended).


Kan je mij dan misschien ook vertellen waarom het zo lang duurt om het cityconnect abonnement te activeren? 8)
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

fieldoxide schreef:
deej schreef:
xenne schreef:er is één insider, namelijk deej - hij werkt wel niet bij dommel maar heeft contanten en heeft hier al vaak insider informatie gepost. die paardekop zal allesinds toch ons sandra niet zijn zenne :eek:


Ja ik heb contanten maar nog niet genoeg naar mijn goesting :lol:. En inderdaad ik werk niet voor Dommel maar beschik gewoon over een goed netwerk (no pun intended).


Kan je mij dan misschien ook vertellen waarom het zo lang duurt om het cityconnect abonnement te activeren? 8)


Heb net contact gehad met de helpdesk van dommel over mijn cityconnect abonnement,de activatie zou voor half december zijn,heb hen ook gevraagd waarom dit zo lang duurt, de reden is dat ze hun 'technische installatie ' nog uitvoerig willen testen,langs een kant is dat goed nieuws,dan zijn we zeker dat alles vlot zal verlopen,dus mensen half december.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

fieldoxide schreef:
fieldoxide schreef:
deej schreef:
xenne schreef:er is één insider, namelijk deej - hij werkt wel niet bij dommel maar heeft contanten en heeft hier al vaak insider informatie gepost. die paardekop zal allesinds toch ons sandra niet zijn zenne :eek:


Ja ik heb contanten maar nog niet genoeg naar mijn goesting :lol:. En inderdaad ik werk niet voor Dommel maar beschik gewoon over een goed netwerk (no pun intended).


Kan je mij dan misschien ook vertellen waarom het zo lang duurt om het cityconnect abonnement te activeren? 8)


Heb net contact gehad met de helpdesk van dommel over mijn cityconnect abonnement,de activatie zou voor half december zijn,heb hen ook gevraagd waarom dit zo lang duurt, de reden is dat ze hun 'technische installatie ' nog uitvoerig willen testen,langs een kant is dat goed nieuws,dan zijn we zeker dat alles vlot zal verlopen,dus mensen half december.


Vandaag een mail gehad van dommel met vermelding dat mijn proforma factuur betaald is voor city connect en dat ik rekening moet houden dat het tot 10 werkdagen kan duren eer mijn abonnement geactiveerd is ,dit is volgens mij een standaard mail denk ik want de uiteindelijke activatie zou pas rond 15 december zijn .
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

fieldoxide schreef:Vandaag een mail gehad van dommel met vermelding dat mijn proforma factuur betaald is voor city connect en dat ik rekening moet houden dat het tot 10 werkdagen kan duren eer mijn abonnement geactiveerd is ,dit is volgens mij een standaard mail denk ik want de uiteindelijke activatie zou pas rond 15 december zijn .
die 10 dagen gaan waarschijnlijk in de 15e december :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Spink
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 jan 2006, 23:07

Weet er iemand waar cityconnect nu eigenlijk beschikbaar zal zijn vanaf half december? Je kan je nummer wel ingeven op de site van Dommel, maar dat is dan ook alles. Bestaat er geen overzicht van?
En gaan ze in de toekomst ook uitbreiden bv. in Antwerpen?
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Spink schreef:Weet er iemand waar cityconnect nu eigenlijk beschikbaar zal zijn vanaf half december? Je kan je nummer wel ingeven op de site van Dommel, maar dat is dan ook alles. Bestaat er geen overzicht van?
En gaan ze in de toekomst ook uitbreiden bv. in Antwerpen?


Voorlopig alleen beschikbaar in Leuven ,andere steden volgen volgend jaar,een datum hebben ze nog niet,effectieve activering voor de cityconnect mensen in Leuven zal rond 15 december zijn. Dat is zowat een samenvatting van alle weetjes die ik heb gevonden sinds de lancering nu iets meer dan een week geleden .
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Spink schreef:En gaan ze in de toekomst ook uitbreiden bv. in Antwerpen?
in de loop van 2008 gaan ze ook cityconnect aanbieden in Gent, Hasselt, Genk, Oostende, Luik, Antwerpen, Bergen, Kortrijk, Brussel en Charleroi.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

xenne schreef:
Spink schreef:En gaan ze in de toekomst ook uitbreiden bv. in Antwerpen?
in de loop van 2008 gaan ze ook cityconnect aanbieden in Gent, Hasselt, Genk, Oostende, Luik, Antwerpen, Bergen, Kortrijk, Brussel en Charleroi.


Kan dus evengoed eind 2008 zijn ... hmmmm ... jammer dat het onmoglijk is om een planning te krijgen hierover ... zal wel niet kunnen wegens concurentie en dergelijke ...
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Of omdat men eerst het succes van Leuven wil evalueren voor in het wilde weg centrales te gaan uitrusten. Goeie business plannen en zo.
Freekje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 nov 2007, 16:07

Weet iemand hoever buiten de stad dat cityconnect zou beschikbaar zijn ?

5km ?10km ? 11.2km ? ^^
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Freekje schreef:Weet iemand hoever buiten de stad dat cityconnect zou beschikbaar zijn ?

5km ?10km ? 11.2km ? ^^
zal er van afhangen welke centrales ze uitrusten met hun DLAMS veronderstel ik. ik zit op iets maar dan 5km van een centrale die gaat uitgerust worden met hun DLAMS, maar ik vraag me wel af of het interessant gaat zijn over te stappen, ik zit nu op een stabiel 3,3 profiel - ik riskeer dat het met Adsl2+ minder gaat zijn. ik wacht de ervaringen iig af en zal ten gepaste tijd ook raad vragen aan dommel
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
pietje666
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

wijnegem is toch deel van antwerpen hé :roll: of niet soms?
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

pietje666 schreef:wijnegem is toch deel van antwerpen hé :roll: of niet soms?

:lol:

Dat ligt in de PROVINCIE Antwerpen ja...

(lees: schrijf cityconnect maar op je buik)
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Freekje schreef:Weet iemand hoever buiten de stad dat cityconnect zou beschikbaar zijn ?

5km ?10km ? 11.2km ? ^^

Eh, als je insinueert dat jij op 11,2km zit en zou overwegen om cityconnect te nemen zou ik dat maar niet doen. Alles verder verwijderd dan een dikke 5km zit nl. onder de grens van 1Mbit qua snelheid. Ik verbaas je allicht niet als ik zeg dat je op 11,2km niet meer aansluitbaar bent? :-)
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

cloink schreef:
Freekje schreef:Weet iemand hoever buiten de stad dat cityconnect zou beschikbaar zijn ?

5km ?10km ? 11.2km ? ^^

Eh, als je insinueert dat jij op 11,2km zit en zou overwegen om cityconnect te nemen zou ik dat maar niet doen. Alles verder verwijderd dan een dikke 5km zit nl. onder de grens van 1Mbit qua snelheid. Ik verbaas je allicht niet als ik zeg dat je op 11,2km niet meer aansluitbaar bent? :-)
kan natuurlijk zijn dat de nog centrales in de buurt gaan uitrusten, doen ze precies in leuven ook. 't is niet alleen die van op de vismarkt die ze uitrusten. wat betreft die afstand-snelheid, is pure theorie, en volgens die theorie ben ik niet aansluitbaar op adsl en toch heb ik nog een 3,3 profiel :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

xenne schreef:wat betreft die afstand-snelheid, is pure theorie, en volgens die theorie ben ik niet aansluitbaar op adsl en toch heb ik nog een 3,3 profiel :wink:

Als de theorie zegt dat je op ongeveer 5,4km slechts 1Mbit haalt, dan zou ik toch ECHT vrezen dat er niet zo veel connectiviteit is op 11,2km... :P
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

cloink schreef:
xenne schreef:wat betreft die afstand-snelheid, is pure theorie, en volgens die theorie ben ik niet aansluitbaar op adsl en toch heb ik nog een 3,3 profiel :wink:

Als de theorie zegt dat je op ongeveer 5,4km slechts 1Mbit haalt, dan zou ik toch ECHT vrezen dat er niet zo veel connectiviteit is op 11,2km... :P

op 11 km van een centrale moet je natuurlijk niet hopen. maar op 11 km van leuven/gent etc is misschien een ander verhaal, is het niet te zien in welke centrales ze hun spullen zetten :???:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
seppevs
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 07 nov 2006, 09:21
Locatie: Mortsel

Khoop dat ze CityConnect snel ook in Mortsel gaan aanbieden, das ook een stad en ligt vlak naast Antwerpen :)
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

seppevs schreef:Khoop dat ze CityConnect snel ook in Mortsel gaan aanbieden, das ook een stad en ligt vlak naast Antwerpen :)


Is het niet Cityconnect dit jaar, dan kan je altijd hopen op speedconnect volgend jaar. Voor mij is er geen hoop op Cityconnect, maar ik zie de ROP'jes als paddestoelen uit de grond schieten bij mij in de buurt ;-)
SVDE
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 15 okt 2005, 20:48

seppevs schreef:Khoop dat ze CityConnect snel ook in Mortsel gaan aanbieden, das ook een stad en ligt vlak naast Antwerpen :)


kzen ook van B-2640 :-D ; ik vermoed wel dat ze ADSL2+ in Mortsel relatief snel gaan aanbieden - wordt inmiddels al aangeboden via Scarlet/EDPNet op de LEX van Mortsel -, er woont 25.000 man en bevolkingsdichtheid is van de hoogste van t land (wikipedia: 3.138 inw./km²), samen met Edegem is da toch al bijna 50000 man ofzo
Gebruikersavatar
Zerror
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 29 maa 2005, 13:35
Locatie: Herent

Uzzi schreef:
seppevs schreef:Khoop dat ze CityConnect snel ook in Mortsel gaan aanbieden, das ook een stad en ligt vlak naast Antwerpen :)


Is het niet Cityconnect dit jaar, dan kan je altijd hopen op speedconnect volgend jaar. Voor mij is er geen hoop op Cityconnect, maar ik zie de ROP'jes als paddestoelen uit de grond schieten bij mij in de buurt ;-)



Speedconnect?
ROP'jes?

Qué?
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

Zerror schreef:
Uzzi schreef:
seppevs schreef:Khoop dat ze CityConnect snel ook in Mortsel gaan aanbieden, das ook een stad en ligt vlak naast Antwerpen :)


Is het niet Cityconnect dit jaar, dan kan je altijd hopen op speedconnect volgend jaar. Voor mij is er geen hoop op Cityconnect, maar ik zie de ROP'jes als paddestoelen uit de grond schieten bij mij in de buurt ;-)



Speedconnect?
ROP'jes?

Qué?

vdsl2 :roll:
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

aan speedconnect zal er waarschijnlijk wel een duur prijskaartje hangen, zeker in vgl met cityconnect
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

xenne schreef:aan speedconnect zal er waarschijnlijk wel een duur prijskaartje hangen, zeker in vgl met cityconnect


Voor het weinige dat ik erover gelezen heb, zou het gaan over dingen op basis van een mondeling akkoord tussen BGC en de Heer Dom. Hoe rechtsgeldig zoiets is, welke prijs eraan hangt en op welke manier te implementeren valt is in het licht van de aangekondigde "wij gaan de openstelling van VDSL2 tegenhouden/vertragen" houding van BGC niet af te leiden. In het ergste geval blaast BGC dat zelf gewoon op om geen precedent te scheppen die de deur versnelt open zou stellen voor pakweg Scarlet, Tele2 en andere krachtigere Olo's dan Dommel (krachtig : puur op basis van bestaande klantenbestand).
Laatst gewijzigd door kaween 28 nov 2007, 23:38, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Langs de andere kant is de relatie Dommel - Belgacom iets beter dan Belgacom - de rest van de markt.
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Misschien is Dommel voor Belgacom gewoon een middel om de andere ISPs het leven zuur te maken? "Price-squeeze by proxy" :-)
Freakazoid
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 aug 2005, 22:14

Staat jullie cityconnect package ook op active? Volgens de helpdesk moet ik daar een I knop hebben voor de activation date. Ik heb alleen een X...
m0djo
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 nov 2007, 23:31

Nope,
Hier al een dikke week "Pending". Woensdagochtend (21/11) heb ik zowel het contract terug gestuurd (mail) en de betaling gedaan via KBC. Van beide de volgende dag bevestiging gekregen.
Patience ... :)
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Freakazoid schreef:Staat jullie cityconnect package ook op active? Volgens de helpdesk moet ik daar een I knop hebben voor de activation date. Ik heb alleen een X...


Dat is een standaard antwoord ;) Ik heb der helemaal geen knoppen staan en het staat al sinds 15 november pending, heb gisteren gebeld en men heeft mij gezegd dat men nog aan het testen is ( !! ) en pas opleveringen start vanaf 15 december, volgens het first come, first serve principe.
Freakazoid
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 aug 2005, 22:14

Toch vreemd dat mijn al zo'n 10 dagen op active staat, daarvoor ook 2 dagen pending. Zal dus gewoon een foutje zijn, ik heb ook nog geen inloggegevens en zoals jullie zeggen, kan pas vanaf 15 december.

Ik zit maar 400m van centrale, binnekort toch eens een goeie modem gaan zoeken hier in Leuven.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Freakazoid schreef:Toch vreemd dat mijn al zo'n 10 dagen op active staat, daarvoor ook 2 dagen pending. Zal dus gewoon een foutje zijn, ik heb ook nog geen inloggegevens en zoals jullie zeggen, kan pas vanaf 15 december.

Ik zit maar 400m van centrale, binnekort toch eens een goeie modem gaan zoeken hier in Leuven.


Hier hetzelfde ,mijn status staat ook al een week actief maar ook nog geen inloggegevens ontvangen,nog wachten tot 15 december ,spijtig dat ze dit niet op voorhand gezegd hadden bij cityconnect,ik dacht echt dat alles al ok zou zijn met het testen van hun netwerk . :|
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

fieldoxide schreef:Hier hetzelfde ,mijn status staat ook al een week actief maar ook nog geen inloggegevens ontvangen,nog wachten tot 15 december ,spijtig dat ze dit niet op voorhand gezegd hadden bij cityconnect,ik dacht echt dat alles al ok zou zijn met het testen van hun netwerk . :|


Inderdaad ... ik vind het zeer bizar dat men bij Dommel besloten heeft dat mensen wel kunnen bestellen, maar eerst nog even verder gaan met testen ...
Gesloten

Terug naar “Dommel”