deej schreef:Dan heeft ie het bij het verkeerde eind. Elke Extreme klant kan weg omdat Telenet eenzijdig de voorwaarden wijzigt (minder download volume en minder upload snelheid).
Als Telenet zijn eigen woorden tegenspreekt (de woorden die op de brief staan waarnaar ik000ike verwijst én een soortgelijke brief die ik ontvangen heb), lijkt dit idd toch veel op het eenzijdig wijzigen van voorwaarden. Ik heb geen enkel contact gehad met Telenet sinds ze UPC overgenomen hebben... Het enige concrete bericht dat ik mocht ontvangen aangaande mijn abonnement, laat me weten dat ik 'speciale' voorwaarden krijg en vermeldt nergens dat het om een voorlopige actie zou gaan.
Eerlijk gezegd laat het me koud wie mijn internetprovider is, welke kleur die heeft, welke taal die spreekt en of hij (m/v) slips of boxers draagt... Zolang de combinatie aanbod/prijs/service me maar billijk lijkt. Het mag zélfs Telenet zijn... Om maar te zeggen dat ik me niet laat meeslepen door de hetze tegen wie dan ook
Het is eigenlijk vermoeiend te zien hoe snel men een rood waas voor z'n ogen krijgt als het woord Telenet valt... Voor mij is het simpel: ik was vroeger bereid een bepaald bedrag te bedragen voor m'n Chello Classic-abo, als ik dan nu dezelfde of iets betere voorwaarden krijg (met dien verstande dat ze natuurlijk van toepassing moeten blijven) voor diezelfde prijs die ik toen al wilde betalen, waarom zou ik met mijn 'verbeterde' ExpressNet-abo dan slechter af zijn dan voorheen?
Om bovenstaande 3 alinea's ff te laten samenvloeien in een vierde:
Ik vertrouw erop dat Telenet mijn 'speciale' voorwaarden handhaaft, ook na 10 december. Is dit niet het geval (en de aangeboden snelheid is bv eenvoudig te testen) na die datum, heb ik nog 3 weken om op een alternatief over te stappen. In die tijd zal ik wel een nieuwe provider bereid gevonden hebben de poorten van het Walhalla dat we internet noemen, weer voor me open te zetten, zeker?