cloink schreef:Epo schreef:Hoe lang duurt het zo ongeveer van internetbestelling van dommel tot activatie van het signaal, installeren modem en surfen? Ik wil niet bijvoorbeeld een week of 2 zonder internet zitten.
Uit eigen recente ervaring mag je toch zeker 4 weken rekenen: 1 week voordat BGC je lijn komt installeren/activeren, 1 week om de papiermolen bij Dommel in orde te krijgen en dan nog 2 weken eer je ADSL-signaal geactiveerd wordt.
Ik zou dus maar ASAP in actie schieten...
Bedankt cloink, maar er is (voor mij persoonlijk) een kleine kink in de kabel.
Ik weet nu niet met zekerheid of Dommel wel zo geweldig is als iedereen beweert. Ik kijk deze thread elke dag na of er nu eindelijk iemand komt vertellen hoe de snelheid is en of de connectie stabiel is.
Het probleem is dat wanneer ik Telenet word, ik een soort bevoorrechte klant ben, met 20Mbit down, 1Mbit up en 65GB datavolume ipv andere Telenet klanten. Met 65GB kan ik eigenlijk nog net leven - dwz als er geen alternatief is.
Als ik nu overschakel naar Dommel en min UPC/Telenet afzeg, en Dommel blijkt een dikke flop, of de snelheid is weak, of de ping is belachelijk, of het ligt constant uit, you name it - dan kan ik niet terug naar Telenet, tenzij als normale klant met een klote limietje.
Dusja, ik moet de komende dagen een beslissing maken of ik het doe of niet met als risico dat ik met crappy internet blijf zitten. Daarom dat zo hopeloos op zoek ben naar een man of 5 die eerstehandservaring heeft met Cityconnect. Maar als zij op 15 nov besteld hebben, gebruiken zij het abbo ook pas op 15dec? Ik kan dus hoedanook fluiten naar die ervaringen?
Wat adviseren jullie?