DarthDavy schreef:Windows in het Nederlands... brrrrr brrrrr...
Laat me dit wat vereenvoudigen:
Windows... brrrrr brrrrr...
DarthDavy schreef:Windows in het Nederlands... brrrrr brrrrr...
Caey schreef:Nuja ik werk dan ook nog meestal op een PIII 800, hij heeft wel moeite met HD content...
Dan de vraag hoe weet je dat al die shit eruit is?Draco888 schreef:Ik denk er ongeveer over zoals Marcel.
Ik zal zo lang mogelijk bij XP blijven en erna . . Linux klinkt steeds beter, of een cracked versie van Vista met al die DRM crap eruit gesleuteld.
ik heb net dezelfde en haal mijn 108Mbps wel..Dafke schreef:.
Kheb een wireless nic van Belkin Pre N, om 108Mbits te kunnen halen, wordt NIET ondersteund, ook niet in de toekomst.
Zoals velen zeggen kan Windows hier niets aan doen, dan wel Belkin.
Als je een programma opent bv voor de eerste keer of een installatie bestand, dan vraagt windows vista of dat je het programma wilt toestaan of weigeren te openen. En mijn pc is al zo traag daarom moet ik heel veel op toestaan duwen voordat mijn programma opent.LoSeR schreef:uhm? Wat bedoel je er juist mee?Roelants schreef: Maar ik vindt het nog altijd lastig dat je 100x op toestaan moet klikken voordat een programma start.
Om vista te draaien heb je heus geen dx10 kaart nodig. dx10 is vereist voor Aero te draaien, maar deze kan je ook gwn uitschakelen...Caey schreef:Mjah ik zie eigenlijk niet echt veel redenen om over te schakelen op vista behalve voor spelletjes te spelen. 't probleem is dat je dan alleen al voor vista extra moet gaan investeren in meer geheugen en zo'n dx 10 videokaart en dan moet je nog eens betalen voor vista zelf (terwijl xp goedkoper is)
't is net zo'n office pakket opnieuw en opnieuw en opnieuw kopen. Als het al professioneel moet zijn gebruik ik latex, tien keer zo rap, en de 0€ aanschafprijs maakt de stijle leercurve goed.
Nuja ik ben dan ook geen heavy pc gebruiker en alle bottlenecks in bandbreedte los ik op met geduld, niet met een nieuwe pc.
Nuja ik werk dan ook nog meestal op een PIII 800, hij heeft wel moeite met HD content...
In Linux kan je ook als root werken... of klinkt dat even stomljd schreef:Je kan ook User account beheer uitzetten. Dan moet je niet altijd 100 keer klikken.
UAC is veeel te agressief, staat hier ook uitgeschakeldr2504 schreef:In Linux kan je ook als root werken... of klinkt dat even stomljd schreef:Je kan ook User account beheer uitzetten. Dan moet je niet altijd 100 keer klikken.
Ik denk dat het probleem eerder is dat er teveel programma's zijn die administrator access nodig hebben of waarvan Windows veronderstelt dat ze dat nodig hebben. Een programma genaamd "setup.exe" wordt bvb als een programma aanzien dat als administrator moet uitgevoerd worden terwijl dat niet noodzakelijk het geval is.LoSeR schreef:UAC is veeel te agressief, staat hier ook uitgeschakeld
Omdat het installeren van programma's toegang vereist tot program files directory, waar je enkel bestanden kan toevoegen als je administrator bent, trouwens een gebruiker zou sowieso geen zaken mogen kunnen installeren.HyperQuantum schreef:Ik denk dat het probleem eerder is dat er teveel programma's zijn die administrator access nodig hebben of waarvan Windows veronderstelt dat ze dat nodig hebben. Een programma genaamd "setup.exe" wordt bvb als een programma aanzien dat als administrator moet uitgevoerd worden terwijl dat niet noodzakelijk het geval is.LoSeR schreef:UAC is veeel te agressief, staat hier ook uitgeschakeld
In de ideale situatie op een bedrijf misschien niet, maar thuis ...Ofloo schreef:trouwens een gebruiker zou sowieso geen zaken mogen kunnen installeren.
Dan moet je ook niet klagen dat je systeem niet veilig is.gert.jansen schreef:De Home user weet dikwijls zelfs nog niet eens wat een administrator is ...