heb nu de stap gezet om over te gaan naar edpnet, waar ik nog geen spijt van heb.
normaal gezien kwam er deze middag iemand langs om de lijn aan te sluiten.
ik had tegen de vriendelijke mevrouw aan de lijn gezegd, bij het aanvragen, dat ik altijd 's nachts werk en of ze dus niet een meer specifiek uur kon zeggen.
ze vertelde me dat ze in de aanvraag ging zetten dat de installateur me wakker moest bellen een uurtje voor hij langskwam.
ik dus blij dat alles vandaag ging gebeuren.
nu sliep ik vandaag een ietsje langer dan normaal (tot 16u) er nog altijd het volle vertrouwen in hebbende dat hij mij wel zou bellen.
om 17u30 belde ik naar een tel nummer van belgacom en deed m'n verhaal.
ze vertelde me dat de installateur is langsgeweest en dat ik niet thuis was.
ja zegt ze, we weten dat sommige installateurs zich niks aantrekken van deze vermelding
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
en dat ik morgen gewoon eens moet bellen voor een nieuwe afspraak.
kan ik weer meer dan een week wachten op een afspraak om de discovery line aan te leggen en dan mss nog eens 2 à 3 weken om edpnet klant te worden.
dan duurd de overstap wel heel lang (kan edpnet ook niks aan doen natuurlijk).
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
ik heb er een hekel aan als mensen of firma's hun afspraken niet nakomen, wat ik altijd doe!!!
klein bijvraagje:
ik heb me laten vertellen dat telenet is veroordeeld omdat ze bij de installatie van telenet de kabel van belgacom aan de binnenkant van de woning tegen de muur afknippen.
ik heb de telefoondraad zo gevonden bij de aankoop van dit huis, schuld van telenet dus.
kan belgacom dit verhelpen op een goede manier?
is telenet verkelijk veroordeeld hiervoor?