Ik zie het nut niet in van SSL op een "pure" support site... da's informatie die voor iedereen trouwens toegankelijk zou moeten zijn.
Ik wel nochtans. Ge moet uw gebruikersgegevens ingeven om toegang te krijgen en da is op de moment ni beveiligd (miss ondertussen al wel?).
Ahh... en wie gaat die hardware betalen, en het personeel om de configuraties te onderhouden?
Scarlet met de schadevergoeding
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
.
Hoeveel werk is er aan goedgeconfigureerde Linux bakken? Als er 1 iemand zich af en toe kan vrijmaken om updates te installeren mag dat toch geen probleem zijn zeker.
Hoeveel kost nen degelijke server tegenwoordig nog? Idd: 2x niks. (zie bv:
www.cloetens.be of als het moet
www.dell.be , bij Dell vervangen ze uw servers zelfs als ze 'kapot' zijn ~ van uw service contract)
Anyway, tijd dat A2F zichzelf eens gaat verdedigen of met voorstellen komt want ik ben het wel beu dat iedereen zegt: 'dat kan je toch niet verwachten van A2F'.
we kunnen niet verwachten dat ze degelijke service leveren,
we kunnen geen normale uptime verwachten,
we mogen geen compensatie verwachten,
...
we mogen alleen betalen