Garage heeft m'n peugeot verknoeid.

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

ljd schreef:Rij je tegen iemand zijn bumper , papier tussen zijn ruitenwisser en je ziet wel als die je opbelt of niet
Artikel 33 $1 schreef: 1° elke bestuurder van een voertuig of van een dier die, wetend dat dit voertuig of dit dier oorzaak van, dan wel aanleiding tot een ongeval op een openbare plaats is geweest,

2° hij die wetend dat hij zelf oorzaak van, dan wel aanleiding tot een verkeersongeval op een openbare plaats is geweest,

...de vlucht neemt om zich aan de dienstige vaststellingen te onttrekken, zelfs wanneer het ongeval niet aan zijn schuld te wijten is.
Je bent dus op de hoogte dat je een ongeval hebt veroorzaakt (waarom anders het papiertje) en je bent niet ter plaatse gebleven zodat de bevoegde personen de nodige vaststellingen konden doen (je zou gedronken kunnen hebben). En ze zijn niet gemakkelijk te overtuigen dat je enerzijds niet op de hoogte was van het ongeval en je niet de intentie had om je aan de vaststellingen te onttrekken. Want 'logica' en 'redelijkheid' zijn dikwijls ver te zoeken op de politierechtbank.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

iemand is hier 'cheapass' geweest, ofwel leaseplan ofwel het bedrijf.

wie boort er nu gaten in een bumper wanneer er standaart bumpers bestaan met gaten al in voorgemaakt :lol:
mja dat kost meer.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Zo. Dat probleem met de lullige installatie van de parkeerhulp achteraan is van de baan denk ik.

http://gallery.weyland.be/v/various/bye307/

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dat komt er van als er één of andere idioot de voorrangsregels niet kent en van rechts komt en op mijn baanvak rijdt... terwijl ik op een voorrangsweg zit!

Ikzelf heb niets, tegenpartij ook niet, maar de 2 auto's wel compleet verloren ...

Eerst zei hij "j'ai la priorité!!", en nadat ik hem gewezen had op het voorrangswegbord, en "geef voorrang" bord in zijn straat was het ineens van "je reed te snel" tsjah ... Dat is dus een klap van 70kmph (waar je 70 mag :p )
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Amai, dat ziet er niet goed uit.
Gelukkig dat je zelf niets hebt.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Amai. :s
En alle airbags in volle glorie open. Al goed dat ge zelf niks hebt.
Heb vorig jaar zelf ook een niet-zachte aanraking gehad met een andere weggebruiker: http://gallery.anigraphics.be/main.php?g2_itemId=483 . De ander auto was totaled (vreemd genoeg geen airbags afgegaan). Ik heb de mijne gewoon laten maken...
Van de andere geen foto's, die was toen al weggetakeld.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ermmm maar deze klappen zijn vooraan en je parkeerhulp was achteraan :-D .
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Contacteer:

Voor een klap van 70 kmph valt de schade nog goed mee vind ik.

Bon, op die manier is de miserie met de parkeersensoren wel onmiddellijk opgelost.

Nu een wagen fixen die ze standaard heeft. :lol:
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

die andere kwam van rechts en is dan nog eens rap rondgereden om tegen de linkerkant te rijden ook ???

allez gelukkig dat je zelf niks hebt

J.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Op een van die foto's ziet ge op de achtergrond een andere wagen weggetakeld worden. Volgens mij heeft selder een paar rondjes gemaakt eer hij onder die brug (of wat is het?) tot stilstand kwam :s
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

hij heeft me rechts geraakt, op de foto van de rechterkant ziet ge z'n nummerplaat er nog inplakken...

rechts geraakt en ik dus naar links geschoven, en daar tegen de muur van de brug nog eens gebotst.

De andere partij is 180° gedraaid...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”