Nieuwe service van belgacom ??

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 maa 2004, 22:24

Hallo,

Ik wou het hier maar even laten weten ( ben trouwens zelf een dommel klant ) maar mijn zuster had vorige week geen internet met haar skynet abo.

Naar het 0800 nummer gebeld en daar constateerden ze dat het probleem aan de lijn lag.

Resultaat: naar mijn zus werd gratis een proximus umts/gprs kaart opgestuurd (reeds de volgende dag in de bus).

Dit zou naar het schijnt een nieuwe service van belgacom zijn volgens de techniekers van belgacom.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Vergelijkbaar met "u kan niet telefoneren, het is onze schuld en probleem, hier krijgt u een proximus-abonnement voor die periode tot het opgelost is" vermoed ik.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

verdickt schreef:Hallo,

Ik wou het hier maar even laten weten ( ben trouwens zelf een dommel klant ) maar mijn zuster had vorige week geen internet met haar skynet abo.

Naar het 0800 nummer gebeld en daar constateerden ze dat het probleem aan de lijn lag.

Resultaat: naar mijn zus werd gratis een proximus umts/gprs kaart opgestuurd (reeds de volgende dag in de bus).

Dit zou naar het schijnt een nieuwe service van belgacom zijn volgens de techniekers van belgacom.


meen je dat nu? nog niet van gehoord dat ze dat zouden toesturen, want zo goedkoop is dat nu niet omdat gratis toe te sturen?
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Vieten
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 26 apr 2004, 10:39
Locatie: Neerpelt
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

Zal er misschien van afhangen of je een 'grote' klant bent, of zo'n abonnement hebt waarbij een storing binnen de zoveel uren gerepareerd moet worden.
Gebruikersavatar
frodo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 08 maa 2007, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 16 keer

Onlangs zat ik ook zonder telefoon en toen werden alle oproepen gratis doorgeschakeld naar mijn gsm .
verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 maa 2004, 22:24

Het gaat hier over een gewone particulier hoor. Ik vond het ook heel straf maar wel handig.
peewee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 jul 2007, 20:59

dit gebeurt wel meer en al langer dan jullie denken.
Dit is enkel in het geval er een probleem bij belgacom is.
Ook rekening houden dat de UMTS kaart enkel gebruikt mag worden binnen de normen van het abo no limit van proximus.
Matau
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 05 nov 2006, 17:37

Bij mijn weten is deze 'oplossing' nog in testfase. Niet elke callcenter gaat deze oplossing kunnen aanbieden.
Ziggy Boogy Doog
onwerkelijk
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 nov 2007, 01:36

Bestaat inderdaad al geruime tijd. (+/- een jaar, kan me vergissen.)

Prijs jezelf gelukkig: you have officially been f*** by belgacom! ;)

Ah, so nice.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”