Hallo,
Ik wou het hier maar even laten weten ( ben trouwens zelf een dommel klant ) maar mijn zuster had vorige week geen internet met haar skynet abo.
Naar het 0800 nummer gebeld en daar constateerden ze dat het probleem aan de lijn lag.
Resultaat: naar mijn zus werd gratis een proximus umts/gprs kaart opgestuurd (reeds de volgende dag in de bus).
Dit zou naar het schijnt een nieuwe service van belgacom zijn volgens de techniekers van belgacom.
Nieuwe service van belgacom ??
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Vergelijkbaar met "u kan niet telefoneren, het is onze schuld en probleem, hier krijgt u een proximus-abonnement voor die periode tot het opgelost is" vermoed ik.
-
- Elite Poster
meen je dat nu? nog niet van gehoord dat ze dat zouden toesturen, want zo goedkoop is dat nu niet omdat gratis toe te sturen?verdickt schreef:Hallo,
Ik wou het hier maar even laten weten ( ben trouwens zelf een dommel klant ) maar mijn zuster had vorige week geen internet met haar skynet abo.
Naar het 0800 nummer gebeld en daar constateerden ze dat het probleem aan de lijn lag.
Resultaat: naar mijn zus werd gratis een proximus umts/gprs kaart opgestuurd (reeds de volgende dag in de bus).
Dit zou naar het schijnt een nieuwe service van belgacom zijn volgens de techniekers van belgacom.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
Zal er misschien van afhangen of je een 'grote' klant bent, of zo'n abonnement hebt waarbij een storing binnen de zoveel uren gerepareerd moet worden.
dit gebeurt wel meer en al langer dan jullie denken.
Dit is enkel in het geval er een probleem bij belgacom is.
Ook rekening houden dat de UMTS kaart enkel gebruikt mag worden binnen de normen van het abo no limit van proximus.
Dit is enkel in het geval er een probleem bij belgacom is.
Ook rekening houden dat de UMTS kaart enkel gebruikt mag worden binnen de normen van het abo no limit van proximus.
-
- Starter Plus
Bestaat inderdaad al geruime tijd. (+/- een jaar, kan me vergissen.)
Prijs jezelf gelukkig: you have officially been f*** by belgacom!
Ah, so nice.
Prijs jezelf gelukkig: you have officially been f*** by belgacom!
Ah, so nice.