Even op het net gesurfd naar de internetproviders en deze pagina tegengekomen : www.yabuadsl.be
Capaciteit van Yabu ADSL Basic Plus:
• max 4 pc's tegelijk toegestaan
• 4,00 mbps max download snelheid *
• 256 kbps max upload snelheid *
• 80 gb download dataverkeer per maand
• onbeperkt upload dataverkeer
• dynamisch ip adres
• voordeeluren** nieuw
Wie kent dit?
Jammergenoeg geen infi mailadres gezien.
yabu
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik en nog vele anderen kennen het. Maar ik weet niet van kwaliteit of helpdesk. Is een reseller van Dommel.
- meon
- Administrator
- Berichten: 16757
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Euh?ljd schreef:Kan je beter dommel nemen. Ben je tenminste zeker van je service
Ticket maken, wordt geclosed met de melding: telefoneer hiervoor. Joma joma. Ik wil naslag.
Of ticket maken, en geen oplossing krijgen, maar een workaround waarmee toch nog altijd niet hetzelfde bereikt wordt.
Of een ticket maken, en zelf 3 follow-ups geven, waarna het ticket na 4 maand geclosed wordt.
Service? Waar?
- selder
- Moderator
- Berichten: 6576
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 763 keer
+1!meon schreef:...
Service? Waar?
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
-
- Elite Poster
- Berichten: 2187
- Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Service in de zin van "support" trekt idd op niet veel. Service in de zin van "product wat ze leveren" ben ik wel tevreden over.meon schreef:Euh?ljd schreef:Kan je beter dommel nemen. Ben je tenminste zeker van je service
Ticket maken, wordt geclosed met de melding: telefoneer hiervoor. Joma joma. Ik wil naslag.
Of ticket maken, en geen oplossing krijgen, maar een workaround waarmee toch nog altijd niet hetzelfde bereikt wordt.
Of een ticket maken, en zelf 3 follow-ups geven, waarna het ticket na 4 maand geclosed wordt.
Service? Waar?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1538
- Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
- Locatie: Gent
- Bedankt: 5 keer
Aangezien het over hetzelfde netwerk gaat (reseller), zal het wel even stabiel zijn hé.crapiecorn schreef:Service in de zin van "support" trekt idd op niet veel. Service in de zin van "product wat ze leveren" ben ik wel tevreden over.meon schreef:Euh?ljd schreef:Kan je beter dommel nemen. Ben je tenminste zeker van je service
Ticket maken, wordt geclosed met de melding: telefoneer hiervoor. Joma joma. Ik wil naslag.
Of ticket maken, en geen oplossing krijgen, maar een workaround waarmee toch nog altijd niet hetzelfde bereikt wordt.
Of een ticket maken, en zelf 3 follow-ups geven, waarna het ticket na 4 maand geclosed wordt.
Service? Waar?
Mark (yabu) is een toffe kerel.
Maar zoiezo, als er iets fysiek moet gebeuren aan je lijn moet je op Dommel EN Belgacom wachten. Dus sneller zal je niet geholpen worden, van alle Dommel resellers geeft Freedomnet de beste support trouwens, Fausto (de uitbater van freedomnet) heeft zeer nauwe contacten met Bart en Sandra. Hij kan dingen wel voorrang geven.
Ik wil niemand nu aanraden voor een reseller te nemen. Bij dommel ben je goedkoper af, is er een probleem met je lijn ben je sneller geholpen. Dommel heeft een zeer mooie toekomst voor zijn klanten, dus als je snel mee wilt evolueren dan moet je dommel nemen.
Maar zoiezo, als er iets fysiek moet gebeuren aan je lijn moet je op Dommel EN Belgacom wachten. Dus sneller zal je niet geholpen worden, van alle Dommel resellers geeft Freedomnet de beste support trouwens, Fausto (de uitbater van freedomnet) heeft zeer nauwe contacten met Bart en Sandra. Hij kan dingen wel voorrang geven.
Ik wil niemand nu aanraden voor een reseller te nemen. Bij dommel ben je goedkoper af, is er een probleem met je lijn ben je sneller geholpen. Dommel heeft een zeer mooie toekomst voor zijn klanten, dus als je snel mee wilt evolueren dan moet je dommel nemen.
Daar ik bij Scarlet ben en nu wil overgaan naar een andere provider heb ik mij ook in kontakt gesteld bij Freedomnet.
Alle informatie gingen zij mij toezenden, inclusief de lijntest en hoever ik mij van de centrale bevind.
Momenteel, en dit is al zo'n 3 weken geleden, heb ik nog steeds geen enkel antwoord mogen ontvangen. Al 2 x gemaild, idem YabU.
En Dommel zend mij enkel Tickets toe dat mijn aanvraag in behandeling is, maar momenteel ook geen antwoord.
Alle informatie gingen zij mij toezenden, inclusief de lijntest en hoever ik mij van de centrale bevind.
Momenteel, en dit is al zo'n 3 weken geleden, heb ik nog steeds geen enkel antwoord mogen ontvangen. Al 2 x gemaild, idem YabU.
En Dommel zend mij enkel Tickets toe dat mijn aanvraag in behandeling is, maar momenteel ook geen antwoord.
Laatst gewijzigd door jjvk 19 okt 2007, 23:25, in totaal 1 gewijzigd.
- Robbe
- El Robre
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
- Twitter: infocaris
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Na de 3e keer bellen en een bekwame persoon aan de lijn te krijgen ...meon schreef:Service? Waar?
Want reageren op ticketten is ni direct hun favoriete bezigheid

Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]