yabu

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Shaolin
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 01 okt 2007, 17:27

Even op het net gesurfd naar de internetproviders en deze pagina tegengekomen : www.yabuadsl.be

Capaciteit van Yabu ADSL Basic Plus:
• max 4 pc's tegelijk toegestaan
• 4,00 mbps max download snelheid *
• 256 kbps max upload snelheid *
• 80 gb download dataverkeer per maand
• onbeperkt upload dataverkeer
• dynamisch ip adres
• voordeeluren** nieuw


Wie kent dit?

Jammergenoeg geen infi mailadres gezien.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ik en nog vele anderen kennen het. Maar ik weet niet van kwaliteit of helpdesk. Is een reseller van Dommel.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik ken iemand van die mensen van Yabu, maar nog nooit mee over Yabu gesproken :). Morgen eens aan de tand voelen ;).
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Kan je beter dommel nemen. Ben je tenminste zeker van je service
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

ljd schreef:Kan je beter dommel nemen. Ben je tenminste zeker van je service
Euh?
Ticket maken, wordt geclosed met de melding: telefoneer hiervoor. Joma joma. Ik wil naslag.
Of ticket maken, en geen oplossing krijgen, maar een workaround waarmee toch nog altijd niet hetzelfde bereikt wordt.
Of een ticket maken, en zelf 3 follow-ups geven, waarna het ticket na 4 maand geclosed wordt.
Service? Waar?
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

meon schreef:...
Service? Waar?
+1!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

meon schreef:
ljd schreef:Kan je beter dommel nemen. Ben je tenminste zeker van je service
Euh?
Ticket maken, wordt geclosed met de melding: telefoneer hiervoor. Joma joma. Ik wil naslag.
Of ticket maken, en geen oplossing krijgen, maar een workaround waarmee toch nog altijd niet hetzelfde bereikt wordt.
Of een ticket maken, en zelf 3 follow-ups geven, waarna het ticket na 4 maand geclosed wordt.
Service? Waar?
Service in de zin van "support" trekt idd op niet veel. Service in de zin van "product wat ze leveren" ben ik wel tevreden over.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

crapiecorn schreef:
meon schreef:
ljd schreef:Kan je beter dommel nemen. Ben je tenminste zeker van je service
Euh?
Ticket maken, wordt geclosed met de melding: telefoneer hiervoor. Joma joma. Ik wil naslag.
Of ticket maken, en geen oplossing krijgen, maar een workaround waarmee toch nog altijd niet hetzelfde bereikt wordt.
Of een ticket maken, en zelf 3 follow-ups geven, waarna het ticket na 4 maand geclosed wordt.
Service? Waar?
Service in de zin van "support" trekt idd op niet veel. Service in de zin van "product wat ze leveren" ben ik wel tevreden over.
Aangezien het over hetzelfde netwerk gaat (reseller), zal het wel even stabiel zijn hé.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Mark (yabu) is een toffe kerel.

Maar zoiezo, als er iets fysiek moet gebeuren aan je lijn moet je op Dommel EN Belgacom wachten. Dus sneller zal je niet geholpen worden, van alle Dommel resellers geeft Freedomnet de beste support trouwens, Fausto (de uitbater van freedomnet) heeft zeer nauwe contacten met Bart en Sandra. Hij kan dingen wel voorrang geven.

Ik wil niemand nu aanraden voor een reseller te nemen. Bij dommel ben je goedkoper af, is er een probleem met je lijn ben je sneller geholpen. Dommel heeft een zeer mooie toekomst voor zijn klanten, dus als je snel mee wilt evolueren dan moet je dommel nemen.
jjvk
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 29 sep 2007, 21:37

Daar ik bij Scarlet ben en nu wil overgaan naar een andere provider heb ik mij ook in kontakt gesteld bij Freedomnet.
Alle informatie gingen zij mij toezenden, inclusief de lijntest en hoever ik mij van de centrale bevind.
Momenteel, en dit is al zo'n 3 weken geleden, heb ik nog steeds geen enkel antwoord mogen ontvangen. Al 2 x gemaild, idem YabU.
En Dommel zend mij enkel Tickets toe dat mijn aanvraag in behandeling is, maar momenteel ook geen antwoord.
Laatst gewijzigd door jjvk 19 okt 2007, 23:25, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

meon schreef:Service? Waar?
Na de 3e keer bellen en een bekwame persoon aan de lijn te krijgen ...
Want reageren op ticketten is ni direct hun favoriete bezigheid :P

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”