Ja, ik haal ook maar max 6K

en ik heb A2f nog maar 12 uur... LOL, de eerste 4 uren waren goed, maar nu...
Volgens het contract dat u heeft afgesloten met Scarlet, kan Scarlet in principe bij elke overschrijding van het afgesproken datavolume extra kosten aanrekenen. Voorlopig zijn we nog niet van plan om dit te doen.
Gaat het hier over 100kbit of 100kbyte per seconde. Ik denk dat "gast" hiermee 100kbyte bedoelde. Wat eigenlijk toch al heel behoorlijk is.Wat betreft die beperking naar 100Kbps, is sowieso niet ideaal voor de gamers enne daarmee los je het probleem niet op hoor. Indien je nog altijd evenvéél traffic veroorzaakt en a2f kan het niet aan, dan mag je nog aan 100k capped zitten.. dat doet er niet toe. Upgrades etc etc zijn sowieso noodzakelijk.
Volgens mij kan dat toch al heel wat problemen oplossen. Hoeveel je download doet er niet toe. De bandbreedte waarmee A2F met andere routers verbonden is blijft altijd dezelfde. En die bandbreedte moeten ze zien te verdelen over hun netwerk. Als ze nu iedereen een kleiner deel ervan geven, dan kan je toch wel een snellere verbinding garanderen voor iedereen.Van mij mogen ze onze speed limiteren naar 100Kps en de upload op 58Kb houden.
Ja zelfde probleem hiere, kan soms heel snel gaan maar tegen de avond valt alles in eenKemblin schreef:ik graak hier aan 340kb/s met scarlet ze
de snelheid varieert wel serieus, rond 19u kan het ineens naar de 120kb/s gaan![]()
greetz Kemblin