A2F 1Mbps Down

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Gast

Oef ben dus nie alleen met nen trage downspeed vandaag.
Ja, ik haal ook maar max 6K :cry:
en ik heb A2f nog maar 12 uur... LOL, de eerste 4 uren waren goed, maar nu...
Gast

Ja, ik kan daar dus nie mee lachen eh.
Vorige week maandag zou mijn verbinding overgezet worden.
In totaal heb ik 11 dagen, tot donderdag, zonder internet gezeten.
En nu maar ne download speed van nog geen 10K/s...
ubremoved_524
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 24 okt 2003, 18:52

11 dagen geen internet?

LOL. :x

Door A2F heb ik meer als een maand op de telefoonlijn kunnen surfen.
Het was natuurlijk altijd iemand anders schuld (BGC, Scarlet, ...). Maar daar heb ik als consument toch geen zaken mee!

Na 2 weken (dus minstens 6 telefoons later) kreeg ik een andere operator aan de lijn die ontdekte dat de vorige niet eens een nieuwe aanvraag naar Scarlet had gestuurd!

En ik denk als ik die maand niet elke week 3x gebeld zou hebben dat het nog niet in orde zou zijn.

Anyway, ik ben het al gewoon dat er om de maand iets gebeurd met het A2F netwerk. Of er valt een DSLAM uit, of het ligt aan BGC of het ligt eerst aan mij maar dan toch aan Scarlet.

Het feit dat de operator alleen kan antwoorden met: 'Iedereen heeft problemen met z'n lijn. Goeiedag. *KLIK*' stoort mij hierbij nog het meest. :|

Waarom is er geen andere ISP die onbeperkt surfen kan aanbieden!... ;)

UniCatcher
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Kijk mensen, onbeperkt internet-aanbieden heeft ook zijn gevolgen: zware backbone hebben die de immense traffic aan kan van de heavy downloaders.

Nu, A2F is young and unexperienced.. ze ondervinden het dus nu allemaal...nu, A22F is niet de enige ISP die probs heeft.. Wie surft via BrobaII op Scarlet heeft ook nog probs voor zover ik gehoord heb.

Wat betreft A2F zijn er bij mijn weten nog maar twee grote incidenten geweest: nationaal upload probleem en nationaal downloadprobleem...

Een dslam die uitvalt.. daar kan A2F niet direct aan doen, dat is Scarlet, en normaal gezien valt dat niet zomaar uit. Das dan ook maar een zeer regionaal probleem.

Wat betreft die aansluitingen...mja, er zijn drie bedrijven in het spel, wat zou je willen? Dat alle communicatie altijd vlekkeloos gebeurd? Dat kan dus niet. Bij Belgacom zit alles binnen hetzelfde bedrijf en de communicatie loopt daar ook soms mank..

Ik denk dat de mensen aan de Helpdesk nu gewoon gefrustreerd zijn door al die telefoontjes steeds opnieuw en opnieuw omtrent die slechte dlspeed.

Nu, ik ga niks beloven, maar we zullen van Userbase uit zien, om tegen maandagavond wat meer, uitgebreidere info te vergaren omtrent het probleem en eventuele prognoses.

Want dit is nog iets dat foutloopt bij A2F: bad public communication...
I love it when a plan comes together!
Gast

Och ja, voor mij is ongelimiteerd surfen veel belangrijker dan speed.
Van mij mogen ze onze speed limiteren naar 100Kps en de upload op 58Kb houden.
Het is altijd leuk als de downspeed ook heel goed is maar als ze 4000kbit beloven en ze kunnen dit niet halen waarom dan niet iedereen beperken tot 100Kbps en dat gegarandeerd !
Ze zouden minder problemen hebben.
Foenne
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 okt 2003, 12:46
Locatie: Zemst / Antwerpen

Mja inderdaad, zou het misschien al een deel helpen!

Persoonlijk vind ik het een zeer goed concept, maar het moet dan op een goede manier realiseerbaar zijn! Maar zoals reeds vermeld, ze zijn niet zo oud he... Rome is ook niet op een dag gebouwd! :-)

Hoop wel dat de problemen snel opgelost zijn, want in het gebouw van mijn kot is ook al een hele tijd Internet (A2F) aangelegd, maar na een goede start kan niemand er nog gebruik van maken...
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

Weet er iemand of het probleem al is opgelost? Als je de laatste 40 results bekijkt zie je dat het al terug boven de 2000 kbits is.Maar hier bij mij is het nog steeds enorm traag.. Voordien haalde ik makkelijk 2800 kbits, maar nu is men vraag zijn er nog klanten die trage connecties hebben of is men bij Scarlet/a2F nog bezig met enkele steden/gemeenten terug om te zetten op hogere snelheid ofzo?
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

vscomp,

volgens de info die wij hebben, komt er begin volgende week nog een extra E-lijn bij, die nog meer de traffic moet opvangen.
De resultaten zijn idd al omhoog gegaan, maar ik denk dat dit nog niet voor iedereen is.. kan zijn dat er een regionale factor meespeelt, alhoewel betwijfel ik dat..
Ik zou zeggen, nog een beetje geduld, probleem nadert zijn oplossing :)

Wat betreft die beperking naar 100Kbps, is sowieso niet ideaal voor de gamers enne daarmee los je het probleem niet op hoor. Indien je nog altijd evenvéél traffic veroorzaakt en a2f kan het niet aan, dan mag je nog aan 100k capped zitten.. dat doet er niet toe. Upgrades etc etc zijn sowieso noodzakelijk.
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:47
Locatie: Schoten (Antwerpen)
Bedankt: 2 keer

als je (tijdelijk) geen upload limiet wil kies dan voor scarlet adsl ze controleren de limieten toch niet meer :-)

Volgens het contract dat u heeft afgesloten met Scarlet, kan Scarlet in principe bij elke overschrijding van het afgesproken datavolume extra kosten aanrekenen. Voorlopig zijn we nog niet van plan om dit te doen.


http://www.scarlet.be/nl/support/adsl/a117927

greetz kemblin
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Kemblin, het is juist "Scarlet" dat alle problemen veroorzaakt bij adsl2fit, en daar heb je contractueel (zonder "zichtbare" addertjes) een onbeperkt volume ...

't Is maar da ge het weet hé ... vandaar dat alle mensen die nu problemen hebben met A2F ook op hun tanden bijten ... moest zoiets gebeuren bij Skynet, Tiscali of eender welk andere "grote" naam dan zou dit allang in 't groot en breed uitgesmeerd geweest zijn in de media en zaten wij hier niet allemaal braafjes te wachten tot het opgelost is. Maar voor een contractuele bepaling van onbeperkt downloaden slikken we al wat meer :)

Grtz Siske

PS: Volgens mij spreek ik nu voor 90% van de Adsl2fitters, correct me if I am wrong.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Siske,

ik denk het wel dat je zoeven alle a2ffers vertegenwoordigt :)

Btw Kemblin, geen upload-limiet? Het geldt voor beiden hoor... Scarlet zit niet met een upload system maar ul+dl=volume. Het is niet dacht ik zoals bij TN.
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:47
Locatie: Schoten (Antwerpen)
Bedankt: 2 keer

yep sry in mijn euforie vergeten :-D
moest upload en download zijn

greetz kemblin
Gebruikersavatar
ldegheest
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 mei 2003, 16:47
Locatie: Zulte
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Wat betreft die beperking naar 100Kbps, is sowieso niet ideaal voor de gamers enne daarmee los je het probleem niet op hoor. Indien je nog altijd evenvéél traffic veroorzaakt en a2f kan het niet aan, dan mag je nog aan 100k capped zitten.. dat doet er niet toe. Upgrades etc etc zijn sowieso noodzakelijk.


Gaat het hier over 100kbit of 100kbyte per seconde. Ik denk dat "gast" hiermee 100kbyte bedoelde. Wat eigenlijk toch al heel behoorlijk is.

Van mij mogen ze onze speed limiteren naar 100Kps en de upload op 58Kb houden.


Volgens mij kan dat toch al heel wat problemen oplossen. Hoeveel je download doet er niet toe. De bandbreedte waarmee A2F met andere routers verbonden is blijft altijd dezelfde. En die bandbreedte moeten ze zien te verdelen over hun netwerk. Als ze nu iedereen een kleiner deel ervan geven, dan kan je toch wel een snellere verbinding garanderen voor iedereen.
Ex0dus

nu is de ping "goed" (buiten dan dat wij over 12hops gaan en skynetters over 8hops om op dezelfde bestemming te geraken) af en toe nog wat packetloss

wat veroorzaakt die trage downloadspeed? babckbones die het niet kunnen slikken of hoe zit da?

greetz :roll:
Gast

Tuurlijk bedoelde ik daar 100Kbyte mee.. LOL 100Kbit.. hahaha

:-D
Fr3aK

Is het waar dat scarlet en consoorten op de uu.net backbone zitten hier in belgie ? Zoja dan zijn hun E-lijnen E3 lijnen van elk 34Mbps dus zo maar 1 bijsteken gaat niet veel uithalen imo. Ahja met multiple downloads geraak ik nog aan de 150kB/s :(

Greetz
Gebruikersavatar
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:47
Locatie: Schoten (Antwerpen)
Bedankt: 2 keer

ik graak hier aan 340kb/s met scarlet ze
de snelheid varieert wel serieus, rond 19u kan het ineens naar de 120kb/s gaan :?

greetz Kemblin
DiViNO
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 23 dec 2002, 18:23

Kemblin schreef:ik graak hier aan 340kb/s met scarlet ze
de snelheid varieert wel serieus, rond 19u kan het ineens naar de 120kb/s gaan :?

greetz Kemblin


Ja zelfde probleem hiere, kan soms heel snel gaan maar tegen de avond valt alles in een :( van download dan wel, upload blijft mooi tegen de nieuwe 40kb/s :)
Packet loss zit nog rond de 1500-2000 bad received packages/dag :(

spelleke is al meer dan een maand bezig... :roll:
Maakt er is werk van !! :x
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Ja, sorry folks,

ik bedoelde ook kbyte.. verkeerd uitgedrukt... maaar volgens mij is dat zeker de oplossing niet.

Anyway, het klopt dat ze op die backbone zitten en normaal komt er vandaag idd een E-line van 34Mbits bij. (dacht dat er al een bijgekomen was ook.)

We zullen eens zien of we vandaag nog iets te weten komen, anders hoor je het vanavond.
I love it when a plan comes together!
Ex0dus

die downloadspeed is nog steeds om te lachen
256kbps down en 512kbps up :???:

ze mogen er stilaan iets aan doen :evil:
X-2datop

Mensen,

ik stel voor dat indien dit tegen vrijdag nog niet in orde is, dat we eens allemaal ons informeren bij de ombudsman.

Indien er woensdag nog geen verbetering is zal ik de info voor de ombudsman en/of andere legale info hier posten.

MVG,

Siske a.k.a. X-2datop
userfreak

Goed idee ! ik ben benieuwd of het allemaal inorde komt !!!!!!!!
Sike
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 okt 2003, 16:17

Deze morgen omstreeks 10u :) ADSL2FIT werkt eindelijk :)

Woohoo
4mbit connectie :) de eerste de dag op de dsl provider van het moment, euforisch blij

ff speedchecken op userbase.be :)

daar begint de ontgoocheling :(

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 167 kbit/s or 21 kbyte/s
- Upload speed : 411 kbit/s or 51 kbyte/s
Mon Oct 27 2003 at 16:21:32 UTC+0100

Lekker toch :)
Nuja blijkbaar hebben veel mensen problemen atm en ligt het niet aan de afstand tussen de centrale en me thuis bv.
Ik hoop dat het snel losloopt.
Ik denk dat adsl2fit een beetje te kampen heeft met een klantenBOOM atm en dat de werken ook wat bemoeilijkt.

anywayz
Nice to join this forum

greetz
Sike
A2FLimburg

Hoera!
De nieuwe trunk is aangesloten.
Download nu een keurige stabiele GECAPTE 815kb/s.
Alleen merk ik dat de ene helft van Belgie de andere niet meer ziet.
Er lijkt iets met de peering uitgevallen te zijn. (geen a2f fout, iets in Brussel) nu 18:15
Fr3aK

Hmm gelukzak,
bij mij is er nog niets veranderd en ik zie de komende dagen ook niets veranderen denk ik.
Geven ze de 8mbits lijnen voorrang ofzo ?

Greetz
Gast

wooohoooo... mijn download snelheid is WEER 2Kb per sec.
Mijn max tot nu toe dat ik gehad heb, op die 5 dagen dat ik ADSL2Fit heb, is 27Kb per seconde.... nice !!! :cry:
xr2i
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 okt 2003, 15:39
Bedankt: 1 keer

Hier in brussel is de situatie nog altijd zo slecht, al 3 weken nu :twisted:

Ik kan amper surfen en downloaden kan ik al een week niet meer doen.
Du-Meter geeft me 35mb download sinds maandag 20 oktober !

Moderators, hebben jullie al meer nieuws ?

Want ik zie dat op de last 40 results er inderdaad verschillende adsl2fitters terug tegen 300kb/s downloaden.
A2FLimburg

Voor alle verbetering ben ik dankbaar, 815kbit is nog niet veel maar een stuk meer dan de 100-300kbit download van de afgelopen avonden.
En ze hebben gelijk dat zolang de kapaciteit onvoldoende is de download gecapt wordt. Bovenstaande Hoera posting was van mij afkomstig.
A2FLimburg

En die Hoera posting was niet terecht.
Nu is de downloadsnelheid weer tussen de 100 en de 200 kbit/s.
De eerder gemeten waarden ontstonden waarschijnlijk omdat door de peering storing in Brussel veel van de A2F gebruikersverbindingen wegvielen. Verbindingen zijn weer hersteld maar het verkeer tussen bv Telenet en A2F gaat op dit moment via NewYork.
Gebruikersavatar
ldegheest
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 mei 2003, 16:47
Locatie: Zulte
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

gecapt, bedoelt ge dan dat ze dat tot op die snelheid beperken?
sparkiii

:???: Ik zit ondertussen ook al weer 4 a 5 dagen tegen 2 Kbyte tot max. 6 Kbyte bezig... Laat ons nog heel even afwachten om te zien wat de mensen van userbase hier nog verder over kunnen te weten komen. Adsl2Fit krijgt nog een beetje tijd van mij... Ze kunnen er tenslotte niet echt iets aan doen als het inderdaad klopt dat ze momenteel een beetje de gegijzelden zijn Scarlet natuurlijk. Wat ze wel kunnen doen is INFORMATIE geven. Iets wat blijkbaar niet hun sterkste kant is. Zeggen dat iets tegen die of die datum opgelost moet zijn en dat keer op keer verschuiven vind wel niet zo 'netjes' van ze en komt niet echt goed over tov de mensen die Adsl2Fit hebben en al weken op hun 'honger' zitten :P

Adsl2Fit als jullie dit lezen: Doe er iets aan en snel voor jullie het slachtoffer gaan worden van heel veel negatieve publiciteit... Velen zijn geduldig, maar velen willen ook waar voor hun geld.... :twisted:
A2FLimburg

Ja, want de 'Beta' snelheids test van Userbase gaf een keurig rechte lijn net even boven de 800kbits/s, een snelheid die ik in weken niet gezien heb.
De oude situatie met de peering tussen telenet en A2F in Brussel is inmiddels weer hersteld, het verkeer gaat niet meer via NY.
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Er wordt bij A2F niks gecapped...

En A2F kan zelf niet veel zeggen omdat ze afhangen van scarlet die op hun beurt zelf niet veel loslaten. En wat wil je? Ze willen niks beloven dat ze niet kunnen nakomen (omdat het niet in handen ligt) dus zwijgen ze beter, wat zou je zelf doen?

Heb nog effe geduld.

greetz,

Nob
A2FLimburg

Dag NOB,
Op mijn lan heb ik zowel telenet als a2f aangesloten. Meerdere pc's zijn aangesloten. Op de pc's kan ik door ip adres v/d gateway te veranderen kiezen tussen a2f of telenet. (a2f genomen ivm met servers)
De pc waarmee ik test was een draadloze notebook.
Ik zie nu met telenet (gebruikelijke snelheid>5000kbps) ook dezelfde maximering op 800kbps, kennelijk veroorzaakt door de draadloze verbinding. Waarschijnlijk was de werkelijke snelheid van A2F op het moment van testen >800kbits/s maar begrensd door de verbinding.
Mijn conclusie was onjuist. Sorry.
Overigens zou een maximering van de snelheid helemaal geen slechte oplossing zijn om het gebrek aan backbone capaciteit op te vangen.
groeten
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

A2F liet ons weten dat normaal gezien zou alles deze week in orde zou moeten komen als alles goed gaat (want een kleine fout kan een lawine van nieuwe problemen veroorzaken).
Dus hopelijk zullen alle mensen met problemen (A2F, Scarlet/Pi, ...) volgende week terug kunnen genieten van een echte breedbandverbinding.
En zoals Nob al zei capped A2F niets of niemand en sluiten ze ook geen poorten.
NuKeM
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

A2FLimburg, als ge nog van plan zijt te posten, gelieve u dan is te registreren, dat maakt het voor ons allemaal gemakkelijker.

En ben blij dat iemand is zijn fout kan toegeven. Iedereen steekt het maar direct op de ISP, terwijl het dikwijls gewoon aan henzelf ligt. (nu niet met de scarlet problemen, ...)

greetz,

Nob
Faker

Ben sinds september ADSL2FIT abonnee en was tot de huidige aanslepende problemen een tevreden klant. Sync aan 3328/384 en woon in 1070 Anderlecht.

Net jullie speedtest gedaan en kom uit op:
download= 45 kbit/s
upload= 307 kbit/s

Leunt erg dicht aan bij de resultaten die Test-Aankoop me gaf op http://www.providertest.be

Brrr. Had nooit gedacht om thuis nog het PSTNmodemgevoel te moeten ondergaan. Kan zelfs met moeite de patchen van Microsoft downloaden.
Verdraag wel een en ander, maar trage lijn sleept al een poosje aan. Ken persoonlijk geen andere A2F-abonnees, maar is blijkbaar algemene malaise.

Misschien goed idee om een soort ADSL2FIT userbase op te zetten, waar alles mooi gecentraliseerd wordt, en die in naam van een aantal users contact opneemt met Webvisie. Want alleen is maar alleen, en Webvisie blinkt alvast niet uit in een statuspagina of communicatie tout court (eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik hen zelf nog niet contacteerde; ga dus af op bovenstaande posts).

Lijkt me dus een goed idee om met vereende krachten problemen aan te kaarten en op een constructieve manier te communiceren met Webvisie (en zo hun officiële antwoorden of standpunten te weten te komen) of evt. te escaleren naar ombudsman van het BIPT. Zou met een userbase dan ook duidelijker worden waar en welke problemen er precies opduiken, en die door te spelen aan Webvisie.

Heb zelf echter geen tijd om zoiets op te zetten en nog veel minder om te onderhouden, maar ben steeds bereid om een handje toe te steken.

Op Franstalig forum http://forum.adsl-bc.org/ wordt ook een boompje opgezet over A2F.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Allereerst,

Enkele posts gewist, die deze topic niet ten goede kwamen en offtopic waren.

Faker, en Siske,

Wat betreft die ombudsman, slecht idee, denk even na waar het probleem kan zitten. Het probleem zit niet bij A2F zelf. Moest het probleem bij A2F zelf zitten, zou zowel ul als dl verstoord zijn en dat is niet het geval. Maw A2F zelf kan er niks aan doen!

Probleem moet opgelost worden door Scarlet en - vermoedelijk - Belgacom, dus schieten naar A2F, etc etc haalt niks uit, de Scarlet abo's hebben er allemaal last van, dus waarom alleen richten naar A2F? niet dus.

Wat betreft die nieuwe lijn, er is een probleem communicatieprobleem geweest bij de leverancier van de nieuwe 34Mbps lijn, waardoor die een beetje vertraging heeft opgeleverd, deze zou moeten online zijn tegen het einde van de week.

Wat betreft communicatie van A2F, ja idd mager, maar er valt ook weinig te zeggen. Nu we zelf inzicht in de situatie gekregen hebben is het zo dat er weinig over de vertellen valt... het probleem situeert zich alleszinds niet bij A2F (zij zijn slachtoffer). Nogmaals: Scarlet is er mee bezig.

Faker, wat betreft die Userbase, A2F userbase? neen, vroeger waren we Skynet-User-Base en nu zijn we Userbase, dit wil zeggen dat we voor iedereen openstaan. Geen specifieke gerichtheid naar 1 isp.

Wat betreft die financial issues, routers die ervan tussen gehaald zijn en andere posts.. niks is daar jammer genoeg van aan, handig zou zijn moesten in vervolg bij zulke posts bronnen worden meegegeven.

Gegevens over 34Mbit lijn en probleem bij Scarlet komen van bij A2F zelf bij deze. (zoals beloofd, een beetje informatie, meer is er ook echt niet).

Dus steeds posten, zeggen dat het genoeg is.. dreigen, geld verknoeien aan telefoons etc etc, het is jammer om zeggen maar A2F zelf kan er niks aan doen, het is wachten op Scarlet. Ik zou zeggen heb geduld er zijn prognoses voor véél beterschap tegen het einde van de week, maar alweer.. dit kan niet gegarandeerd worden. Dit zijn ook maar zaken die ons bereiken op officieuze weg.

En wat betreft info van Scarlet: ze geven blijkbaar enorm weinig info zelf vrij, waardoor A2F ook geen info kan posten op de statuspages.

Bij deze roep ik de A2F gebruikers op tot geduld, want hoe zeer ik jullie zou willen helpen.. er is maar 1 opl: geduld.
I love it when a plan comes together!
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

Ik hoop dat het tegen vrijdag zeker in orde zal zijn, ik heb veel geduld hoor zeker omdat het unlimited data is moest dit zo zijn bij telenet had ik belange zoveel geduld niet, ik begrijp ook dat de mensen van A2F er niets aan kunnen doen,enkel hoop ik dat scarlet er wat spoed achterzet! Is het zeker dat het probleem nog deze week zal opgelost zijn?? Of niet...
En hoe komt het dat de 8mbits abbo's er geen last van hebben :-(
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Zoals gezegd, er is geen specifieke reden die kan zeggen van: "router X" is het probleem, of "lijn Z" is het probleem. Het wordt onderzocht en het is iets complexer dan dat het soms wordt voorgesteld. Dat hierbij twee telecom bedrijven bij betrokken zijn is nooit goed.. ze zullen elkaar zeker niet helpen.. maar tegenwerken als het gaat.. dusja :).

Wat ivm die 8Mbps abo's niet echt een reden.. enige reden die we willen verstaan hebben is, dat er sommigen met de volledige bandbreedte weglopen en dat het dan gedaan is voor de andere users.. maar daar moet verandering in komen.

Als we concrete data hebben, zullen we jullie zeker op de hoogte houden. We houden contact met A2F en we zien wat we te weten kunnen komen van de mensen van Scarlet.
I love it when a plan comes together!
Gesloten

Terug naar “ADSL2FIT”