Zou het niet mogelijk zijn om een komplete lijst te publiceren van alle internetproviders in Belgie?
Dit zou kompleet en veel informatiever zijn voor iemand die op zoek gaat naar een gepaste provider.
Het zijn niet altijd de grote die het goed doen.
OA. / www.clearwire.be www.mondialtelecom.be
www.united-telecom.be www.yabuadsl.be ( toch even het vergelijken waard ) www.freedomnet.be www.academicbroadband.be www.one.com/nl/ ect...
Sorry als ik er eventueel een moest vermeld hebben die er reeds tussen staat.
Maar op het net in Belgie ben ik nog geen enkele komplete lijst tegengekomen.
Wie kent er nog?
Laat maar komen, we kunnen dan eventueel een volledige lijst in een topic plaatsen??
aanvullen internetproviders tot komplete lijst.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
One.com is webhosting en geen ISP, toch ?
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Meld het hier maar, maar uiteindelijk hebben we daar het Provideroverzicht voor.
Wel oppassen voor resellers, waar trekken we de grens? Er zijn genoeg voorbeelden van lokale pc-boeren die onder hun eigen naam ADSL verkopen ...
Wel oppassen voor resellers, waar trekken we de grens? Er zijn genoeg voorbeelden van lokale pc-boeren die onder hun eigen naam ADSL verkopen ...
je hebt inderdaad gelijk hoe sch...men het kaf van het koren?
Maar het was eigenlijk enkel maar om te zeggen dat er nog enkele providers zijn die niet in de lijst stonden.
Maar je moet al goed op de hoogte zijn om te weten dat ze geen
" onderverhuring " aansmeren.
Er zijn er ook zoveel die gebruik maken van het "Scarlet" netwerk.
Maar ik heb eens gelezen in het Laatse nieuws dat de mensen zouden moeten overgaan naar kleinere onbekende providers, dat deze minder moeilijkheden geven en een betere helpdesk bezitten.
Ik zeg wel : ik heb het gelezen..ik heb daarin niet genoeg ervaring, maar wil die wel opdoen, dus alle informatie is welkom.
Bedankt
Maar het was eigenlijk enkel maar om te zeggen dat er nog enkele providers zijn die niet in de lijst stonden.
Maar je moet al goed op de hoogte zijn om te weten dat ze geen
" onderverhuring " aansmeren.
Er zijn er ook zoveel die gebruik maken van het "Scarlet" netwerk.
Maar ik heb eens gelezen in het Laatse nieuws dat de mensen zouden moeten overgaan naar kleinere onbekende providers, dat deze minder moeilijkheden geven en een betere helpdesk bezitten.
Ik zeg wel : ik heb het gelezen..ik heb daarin niet genoeg ervaring, maar wil die wel opdoen, dus alle informatie is welkom.
Bedankt
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik zou zeggen, probeer eens een maandje e-Leven, Dommel, EDPnet, ... en schrijf je ervaringen hier neer eh .jjvk schreef:Ik zeg wel : ik heb het gelezen..ik heb daarin niet genoeg ervaring, maar wil die wel opdoen, dus alle informatie is welkom.
Bedankt
Hoeveel duwtjes in de rug moet iemand krijgen eer hij/zij de overstap durft wagen
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
de voornaamste redenen om over te stappen zijn tot nader order de lagere prijs & hogere limieten. bv de dommel helpdesk vind ik minder dan die van telenet, maar in normale gevallen zal je hen zelden of nooit nodig hebbenjjvk schreef:Maar ik heb eens gelezen in het Laatse nieuws dat de mensen zouden moeten overgaan naar kleinere onbekende providers, dat deze minder moeilijkheden geven en een betere helpdesk bezitten.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect