aanvullen internetproviders tot komplete lijst.

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
jjvk
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 29 sep 2007, 21:37

Zou het niet mogelijk zijn om een komplete lijst te publiceren van alle internetproviders in Belgie?
Dit zou kompleet en veel informatiever zijn voor iemand die op zoek gaat naar een gepaste provider.
Het zijn niet altijd de grote die het goed doen.
OA. / www.clearwire.be www.mondialtelecom.be
www.united-telecom.be www.yabuadsl.be ( toch even het vergelijken waard ) www.freedomnet.be www.academicbroadband.be www.one.com/nl/ ect...
Sorry als ik er eventueel een moest vermeld hebben die er reeds tussen staat.
Maar op het net in Belgie ben ik nog geen enkele komplete lijst tegengekomen.
Wie kent er nog?
Laat maar komen, we kunnen dan eventueel een volledige lijst in een topic plaatsen??
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

One.com is webhosting en geen ISP, toch ?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Meld het hier maar, maar uiteindelijk hebben we daar het Provideroverzicht voor.
Wel oppassen voor resellers, waar trekken we de grens? Er zijn genoeg voorbeelden van lokale pc-boeren die onder hun eigen naam ADSL verkopen ...
jjvk
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 29 sep 2007, 21:37

je hebt inderdaad gelijk hoe sch...men het kaf van het koren?
Maar het was eigenlijk enkel maar om te zeggen dat er nog enkele providers zijn die niet in de lijst stonden.
Maar je moet al goed op de hoogte zijn om te weten dat ze geen
" onderverhuring " aansmeren.
Er zijn er ook zoveel die gebruik maken van het "Scarlet" netwerk.
Maar ik heb eens gelezen in het Laatse nieuws dat de mensen zouden moeten overgaan naar kleinere onbekende providers, dat deze minder moeilijkheden geven en een betere helpdesk bezitten.
Ik zeg wel : ik heb het gelezen..ik heb daarin niet genoeg ervaring, maar wil die wel opdoen, dus alle informatie is welkom.
Bedankt
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

jjvk schreef:Ik zeg wel : ik heb het gelezen..ik heb daarin niet genoeg ervaring, maar wil die wel opdoen, dus alle informatie is welkom.
Bedankt
Ik zou zeggen, probeer eens een maandje e-Leven, Dommel, EDPnet, ... en schrijf je ervaringen hier neer eh :).
Hoeveel duwtjes in de rug moet iemand krijgen eer hij/zij de overstap durft wagen ;)
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

jjvk schreef:Maar ik heb eens gelezen in het Laatse nieuws dat de mensen zouden moeten overgaan naar kleinere onbekende providers, dat deze minder moeilijkheden geven en een betere helpdesk bezitten.
de voornaamste redenen om over te stappen zijn tot nader order de lagere prijs & hogere limieten. bv de dommel helpdesk vind ik minder dan die van telenet, maar in normale gevallen zal je hen zelden of nooit nodig hebben
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”