Here it comes:
Om stroom te mogen afnemen van Ecopower moet je eerst coöptant worden door minstens één aandeel te kopen van 250 euro? Wat als ik na 2 jaar weer zou overschakelen naar een andere leverancier, kan ik dan mijn coöptatie opzeggen en mijn 250 euro terugkrijgen?
Zijn er plannen die aangeven dat Ecopower in de nabije toekomst gaat opgeslorpt worden door een andere leverancier zoals Suez-Electrabel, Luminus…. ?
Kan ik aangeven dat mijn elektriciteit uit windenergie afkomstig moet zijn of is dat niet mogelijk?
Is het mogelijk om de facturatie zes-maandelijks of jaarlijks te laten verlopen ipv drie-maandelijks?
Stel dat ik verhuis naar een adres waar iemand de monopolist als leverancier had. Dan heb ik (tijdelijk) geen stroom (meer) van Ecopower? Hoelang zou het dan duren eer ik weer bij Ecopower zit? Of moet ik weer de wachttijd doorlopen?
Is Ecopower zowel producent (via windturbines) als leverancier (verkoop) van elektriciteit?
Ik veronderstel dat de netbeheerder (Eandis) ook betaald moet worden. Hoe verloopt de facturatie, krijg ik één factuur waarop staat aangegeven hoeveel ik de producent, de leverancier en de netbeheerder moet betalen of krijg ik meerdere facturen van meerderen partijen?
Kloppen volgende voorbeelden:
- Het huishouden telt 2 personen en heeft een jaarlijks verbruik van 1.000 kWh. De prijs bedraagt:
(1.000 - 100 - 200) * 0,16 = 112 euro
Het huishouden telt 2 personen en heeft een jaarlijks verbruik van 80.000 kWh. De prijs bedraagt:
(80.000 - 100 - 200) * 0,16 = 12.752 euro
Als er nog dingen zijn die ik zeker moet weten mag het zeker gezegd worden…. Alvast bedankt voor de antwoorden