eerste maal betaalt via domicilering, nog steeds unpaid?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

mijn proforma invoice XXXXXX werd voor 1ste maal betaald via domicilering. factuur is aangeboden aan bank en werd betaald op 03 oktober jl

tot op heden is die betaling blijkbaar nog niet verwerkt door dommel en staat ze nog altijd in unpaid-status.

ik hoop dat er niets verkeerd gelopen is, want ik moet betalen voor 14/10 en zou niet graag afgesloten worden :roll:

zou dat normaal zijn, of moet ik mij zorgen beginnen maken?

toen ik in 't verleden manueel betaalde werd die status meestal dag later al aangepast op het CRM paneel.....

mvg,
xenne
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Berichten: 468
Lid geworden op: 05 aug 2006, 12:05
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

Het is natuurlijk 'maar' 3-4 werkdagen: kwestie wanneer het er afgaat bij u, op staat bij dommel en als ze bvb enkel in de voormiddag kijken terwijl het pas in de namiddag gestort wordt ... Maar toch lijkt mij dit iets waarvoor ge moogt bellen: niet dat er hier iemand u zou kunnen helpen
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

tsja, ik vroeg me gewoon af of er nog mensen zijn bij wie de verwerking zolang duurt. ik vind het vooral raar omdat het vroeger toen ik nog manueel betaalde zo snel aangepast was.

heb ze gecontacteerd via email.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

soms duurt het wat langer, maar als het van u bank gehaald is , gewoon scan van maken en eens doorsturen via email en vragen waarom het nog niet aangepast is.
frankv
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 05 jul 2007, 21:01

Ik zit hier ook zo met een gelijkaardige vraag: tot nog toe betaalde ik met CC. Dit mag niet meer en ze hebben mijn een factuur voor 1 maand gestuurd voor 1 maand Internet.

Ik heb een mail gestuurd dat ik deze ene factuur met een overschrijving ga betalen, maar dat ik daarna een driemaandelijks bedrag automatisch van mijn rekening wil laten gaan.

Nu kreeg ik een antwoord in the aard van 'OK, vriendelijk bedankt, is in orde.'

Maar wat moet ik nu doen????
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

vragen achter een domicilierings papier
frankv
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 05 jul 2007, 21:01

ljd schreef:vragen achter een domicilierings papier
Bij wie, de bank of Dommel? Sorry, misschien is dit een simpele vraag, maar ik ben niet echt goed in bankzaken.
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

frankv schreef:
ljd schreef:vragen achter een domicilierings papier
Bij wie, de bank of Dommel? Sorry, misschien is dit een simpele vraag, maar ik ben niet echt goed in bankzaken.
bij dommel
dat invullen en bij de bank afgeven
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

xenne
dit is normaal betalen via domicilering duurt langer voor ze het in hun bezit hebben.
Vooraleer ze kunnen zien dat de betaling is doorgegaan duurt dit toch een goede week.
U moet niet bang zijn om afgesloten te worden.
als het moet betaald worden de 14e dan kunnen ze u ten vroegste de 21e een herrinering schrijven dan heb je terug 7 dagen tijd om te betalen en moeten ze terug na die 7 dagen 5 benkwerkdagen wachten vooraleer ze u mogen afsluiten dus zou ik me zeker nog geen zorgen maken
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

proxiboyke schreef:xenne
dit is normaal betalen via domicilering duurt langer voor ze het in hun bezit hebben.
Vooraleer ze kunnen zien dat de betaling is doorgegaan duurt dit toch een goede week.
U moet niet bang zijn om afgesloten te worden.
als het moet betaald worden de 14e dan kunnen ze u ten vroegste de 21e een herrinering schrijven dan heb je terug 7 dagen tijd om te betalen en moeten ze terug na die 7 dagen 5 benkwerkdagen wachten vooraleer ze u mogen afsluiten dus zou ik me zeker nog geen zorgen maken
oké... bedankt voor de melding proxiboyke.

edit 21H10: heb vanmorgen wel een mail gestuurd naar dommel, maar er is zelfs nog geen ticket aangemaakt :eek:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

heb dus dinsdagmorgen gemaild, en er is nog steeds geen ticket aangemaakt... zal nu wel niet meer gebeuren denk ik :roll: betaling is nog steeds niet in orde volgens site, maar ik maak me geen zorgen meer na reactie van proxiboyke.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”