mijn proforma invoice XXXXXX werd voor 1ste maal betaald via domicilering. factuur is aangeboden aan bank en werd betaald op 03 oktober jl
tot op heden is die betaling blijkbaar nog niet verwerkt door dommel en staat ze nog altijd in unpaid-status.
ik hoop dat er niets verkeerd gelopen is, want ik moet betalen voor 14/10 en zou niet graag afgesloten worden
zou dat normaal zijn, of moet ik mij zorgen beginnen maken?
toen ik in 't verleden manueel betaalde werd die status meestal dag later al aangepast op het CRM paneel.....
mvg,
xenne
eerste maal betaalt via domicilering, nog steeds unpaid?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Premium Member
- Berichten: 468
- Lid geworden op: 05 aug 2006, 12:05
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 3 keer
Het is natuurlijk 'maar' 3-4 werkdagen: kwestie wanneer het er afgaat bij u, op staat bij dommel en als ze bvb enkel in de voormiddag kijken terwijl het pas in de namiddag gestort wordt ... Maar toch lijkt mij dit iets waarvoor ge moogt bellen: niet dat er hier iemand u zou kunnen helpen
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
tsja, ik vroeg me gewoon af of er nog mensen zijn bij wie de verwerking zolang duurt. ik vind het vooral raar omdat het vroeger toen ik nog manueel betaalde zo snel aangepast was.
heb ze gecontacteerd via email.
heb ze gecontacteerd via email.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Ik zit hier ook zo met een gelijkaardige vraag: tot nog toe betaalde ik met CC. Dit mag niet meer en ze hebben mijn een factuur voor 1 maand gestuurd voor 1 maand Internet.
Ik heb een mail gestuurd dat ik deze ene factuur met een overschrijving ga betalen, maar dat ik daarna een driemaandelijks bedrag automatisch van mijn rekening wil laten gaan.
Nu kreeg ik een antwoord in the aard van 'OK, vriendelijk bedankt, is in orde.'
Maar wat moet ik nu doen????
Ik heb een mail gestuurd dat ik deze ene factuur met een overschrijving ga betalen, maar dat ik daarna een driemaandelijks bedrag automatisch van mijn rekening wil laten gaan.
Nu kreeg ik een antwoord in the aard van 'OK, vriendelijk bedankt, is in orde.'
Maar wat moet ik nu doen????
- klooooon
- Pro Member
- Berichten: 337
- Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
bij dommelfrankv schreef:Bij wie, de bank of Dommel? Sorry, misschien is dit een simpele vraag, maar ik ben niet echt goed in bankzaken.ljd schreef:vragen achter een domicilierings papier
dat invullen en bij de bank afgeven
-
- Pro Member
- Berichten: 355
- Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
xenne
dit is normaal betalen via domicilering duurt langer voor ze het in hun bezit hebben.
Vooraleer ze kunnen zien dat de betaling is doorgegaan duurt dit toch een goede week.
U moet niet bang zijn om afgesloten te worden.
als het moet betaald worden de 14e dan kunnen ze u ten vroegste de 21e een herrinering schrijven dan heb je terug 7 dagen tijd om te betalen en moeten ze terug na die 7 dagen 5 benkwerkdagen wachten vooraleer ze u mogen afsluiten dus zou ik me zeker nog geen zorgen maken
dit is normaal betalen via domicilering duurt langer voor ze het in hun bezit hebben.
Vooraleer ze kunnen zien dat de betaling is doorgegaan duurt dit toch een goede week.
U moet niet bang zijn om afgesloten te worden.
als het moet betaald worden de 14e dan kunnen ze u ten vroegste de 21e een herrinering schrijven dan heb je terug 7 dagen tijd om te betalen en moeten ze terug na die 7 dagen 5 benkwerkdagen wachten vooraleer ze u mogen afsluiten dus zou ik me zeker nog geen zorgen maken
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
oké... bedankt voor de melding proxiboyke.proxiboyke schreef:xenne
dit is normaal betalen via domicilering duurt langer voor ze het in hun bezit hebben.
Vooraleer ze kunnen zien dat de betaling is doorgegaan duurt dit toch een goede week.
U moet niet bang zijn om afgesloten te worden.
als het moet betaald worden de 14e dan kunnen ze u ten vroegste de 21e een herrinering schrijven dan heb je terug 7 dagen tijd om te betalen en moeten ze terug na die 7 dagen 5 benkwerkdagen wachten vooraleer ze u mogen afsluiten dus zou ik me zeker nog geen zorgen maken
edit 21H10: heb vanmorgen wel een mail gestuurd naar dommel, maar er is zelfs nog geen ticket aangemaakt
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
heb dus dinsdagmorgen gemaild, en er is nog steeds geen ticket aangemaakt... zal nu wel niet meer gebeuren denk ik betaling is nog steeds niet in orde volgens site, maar ik maak me geen zorgen meer na reactie van proxiboyke.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect