Dommel verhoogt prijzen ADSL-abonnementen
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ze mogen wel eens hun site updaten, zeker bij FAQ staat er al veel verouderde info
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Gelukkig hebben we daar een eigen versie vanxenne schreef:ze mogen wel eens hun site updaten, zeker bij FAQ staat er al veel verouderde info
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Als de grootte van het volume voor jou geen positief punt is - zelfs niet het vermelden waard blijkbaar - waarom zit je dan ook bij Dommel? Compleet verkeerde keuze gemaakt.regeri schreef:heb de eerste boze brief al gestuurd naar Dommel,nu weer n weekje of zo wachten eer ik antwoord heb
pos. aan Dommel
-redelijke verbinding
-redelijke snelheid
nadelen
-te duur
-niet of veel te langzaam reageren op tickets
-eerst blij maken met n dode mus
Om ook iets op de dommelsectie van Userbase te kunnen posten of course! Peerpressure en zoDrewvt schreef: Als de grootte van het volume voor jou geen positief punt is - zelfs niet het vermelden waard blijkbaar - waarom zit je dan ook bij Dommel? Compleet verkeerde keuze gemaakt.
Ik vind het spijtig dat ze 3 euro opslaan hopelijk is dit maar 1 malig, nu gaat het iets moeilijker voor hun worden om nieuwe klanten bij te krijgen vrees ik.
Voor de rest ben ik tevreden met mijn 75 gig al mag dit later natuurlijk onbeperkt worden
Voor de rest ben ik tevreden met mijn 75 gig al mag dit later natuurlijk onbeperkt worden
Een tevreden DOMMEL klant
http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 3432 kbit/s or 429 kbyte/s
- Upload speed : 236 kbit/s or 30 kbyte/s
Sun Aug 5 2007 at 13:30:06 UTC+0200
http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 3432 kbit/s or 429 kbyte/s
- Upload speed : 236 kbit/s or 30 kbyte/s
Sun Aug 5 2007 at 13:30:06 UTC+0200
Bij mij was er geen brief of mail, gewoon ineens een proforma factuur zonder enige uitleg! Nu zit ik daar niets mee in om via overschrijving te betalen, maar een waarschuwing had wel gemogen.osieke schreef:Blijkbaar schrapt men betaling per kredietkaart...dat vind ik best vervelend.
Normaal ben ik niet geneigd om diensten te betalen per domiciliering. Dommel rekent een extra administratieve kost aan voor mensen die per overschrijving betalen. Nu zou ik dus gedwongen worden om per domiciliering te gaan betalen. Er staat ook nergens vermeld wat er met klanten die met kredietkaart betalen, gaat gebeuren...
Ik hoop dat ze dit trouwens ook nog per brief laten weten aan de klanten, want dit vind ik eigenlijk niet zo netjes.
Take my advice ... I don't use it anyway.
Robbe schreef:Gelukkig hebben we daar een eigen versie vanxenne schreef:ze mogen wel eens hun site updaten, zeker bij FAQ staat er al veel verouderde info
Heel jammer dat Dommel een heel sterk engelstalig gericht bedrijf is. Eerste menu's in het engels, pas na twee keer klikken kom je op de Nederlendse uitleg uit. Voor mij is dat een reden om Dommel niet in huis te nemen.
http://www.dommel.com/nl/support/index.php?cust=home
-
- Plus Member
Da's nu nog is een reden zieZambo schreef: Heel jammer dat Dommel een heel sterk engelstalig gericht bedrijf is. Eerste menu's in het engels, pas na twee keer klikken kom je op de Nederlendse uitleg uit. Voor mij is dat een reden om Dommel niet in huis te nemen.
Ik ga direct dommel buitengooien omdat ze vooral in het engels communiceren
- malinwa001
- Pro Member
- Twitter: malinawa001
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 12 keer
Een degelijke site en service kost geld en dat hebben ze blijkbaar niet.kabouter007 schreef:Da's nu nog is een reden zieZambo schreef: Heel jammer dat Dommel een heel sterk engelstalig gericht bedrijf is. Eerste menu's in het engels, pas na twee keer klikken kom je op de Nederlendse uitleg uit. Voor mij is dat een reden om Dommel niet in huis te nemen.
Of dit nu goed of slecht is laat ik in het midden, maar nieuwe klanten kunnen er op afknappen.
Lijkt eerder een fishingsite van één of andere louche isp
communicatie is nu eenmaal belangrijk en als dat overwegend in het engels gebeurd dan wordt ik simpelweg geen klant. mijn moedertaal is Nederlands en waar ik woon ook de voertaal. Indien ik in Wallonië zou wonen zou ik het ook normaal vinden in het Frans geinformeerd te worden. En in beide gevallen dus niet overwegend in het engels.kabouter007 schreef:Da's nu nog is een reden zieZambo schreef: Heel jammer dat Dommel een heel sterk engelstalig gericht bedrijf is. Eerste menu's in het engels, pas na twee keer klikken kom je op de Nederlendse uitleg uit. Voor mij is dat een reden om Dommel niet in huis te nemen.
Dommel moet ik niet buitensmijten ze zijn zelf verantwoordelijk dat ze zelfs geen kans maken om binnen te komen. Want hun abb is te duur.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Same for EDPnet in St. Niklaas dan... Maar binnenin staat het vol met kantoren en een server room (kelder).dopke schreef:Als je hun "kantoor"gebouw ziet , een doodnormaal woonhuis . Volgens mij regelen ze hun zaakjes bij de één of andere thuis in de woonkamer
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- metal
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Ik vind het nu nie erg dat ze hun prijzen zo een beetje verhogen ma heb sinds lange tijd nog eens op hun site gaan zien en voel me toch wel lelijk bedrogen als ge ziet tegen welke prijs ze dieje cityconnect gaan aanbieden. Ik zou nu beginne te denken dat wij, de arme sukkelaars die niet in een stad wonen moeten gaan betalen voor da stoem nieuw abbo.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
een wát?malinwa001 schreef:.. fishingsite ..
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Je zou wel is gelijk kunnen hebben.En dit is denk ik niet de laatse verhoging. Let maar op.metal schreef:Ik vind het nu nie erg dat ze hun prijzen zo een beetje verhogen ma heb sinds lange tijd nog eens op hun site gaan zien en voel me toch wel lelijk bedrogen als ge ziet tegen welke prijs ze dieje cityconnect gaan aanbieden. Ik zou nu beginne te denken dat wij, de arme sukkelaars die niet in een stad wonen moeten gaan betalen voor da stoem nieuw abbo.
Op hun site wordt er nog altijd geen enkele melding gemaakt van de duurdere tarieven die ze gaan aanrekenen. Gaan ze echt wachten tot maandag om hier iets over te schrijven of hun site te veranderen? Alle potentiele klanten worden door deze manier van werken gewoon bedrogen en opgelicht.
Hmm, dat is nu dat opgehemelde bedrijf, tja, ze zijn even erg als al de rest
Hmm, dat is nu dat opgehemelde bedrijf, tja, ze zijn even erg als al de rest
Die prijsverhoging op zich maakt me niet zoveel uit, hoewel het een tegengestelde richting is als bij de noorderburen.
Wat me wel stoort is de arrogantie om in het bericht te wijzen naar de kaderovereenkomst, en daarmee het voldoende te vinden klanten via een nieuws-bericht in het CRM portaal te informeren.
Hoe moeilijk is het om een e-mail te sturen?
Wat Dommel echt tot prutsers maakt is het feit dat op 3 oktober de prijzen op de website nog niet zijn aangepast. Diep triest.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben redelijk tevreden over de door Dommel geleverde producten. In ieder geval met de datalimiet. Over de communicatieve vaardigheden, koopmansgeest, correctheid, kennis van zaken, etc van Dommel ben ik zeer zeker niet te spreken. Maargoed, niets nieuws dus, dit lezen we hier wel vaker.
Wat me wel stoort is de arrogantie om in het bericht te wijzen naar de kaderovereenkomst, en daarmee het voldoende te vinden klanten via een nieuws-bericht in het CRM portaal te informeren.
Hoe moeilijk is het om een e-mail te sturen?
Wat Dommel echt tot prutsers maakt is het feit dat op 3 oktober de prijzen op de website nog niet zijn aangepast. Diep triest.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben redelijk tevreden over de door Dommel geleverde producten. In ieder geval met de datalimiet. Over de communicatieve vaardigheden, koopmansgeest, correctheid, kennis van zaken, etc van Dommel ben ik zeer zeker niet te spreken. Maargoed, niets nieuws dus, dit lezen we hier wel vaker.
Ik heb die discussie enkele weken terug gehad met een bediende van Mediamarkt. Het bedrijf die gekent staat graag een loopje te nemen met consumentenrechten.r2504 schreef:Wettelijk gezien heb jij je nochtans akkoord verklaard met de 10% regel... wees dus maar gerust dat ze een poot hebben om op te staan, of dacht je dat contract voorwaarde een lachertje waren ?Mr.T schreef:Wettelijk gezien hebben ze echter geen poot om op te staan.
Het is niet omdat je iets in uw voorwaarden zet (arial, fontsize 6 meestal) dat je opeens de wetten aan uw laars mag lappen. Ik zeg niet dat het in dit geval zo is maar ik weet zeker dat je niet blind mag staren op de voorwaarden die een bedrijf uw oplegt. Als die in strijd zijn met uw rechten als consument dan vervallen die sowieso.
(O ja uiteindelijk heeft mediamarkt moeten inbinden toen ik dreigde klacht neer te leggen en hen het formulier al ingevuld voor hun neus legde. Bedrijven - heb zelf voor zo ene gewerkt - durven nogal een brede interpretatie te geven aan die voorwaarden. Het loont om te dubbelchecken )
Nu ik dacht altijd dat je als consument het recht had om een service contract te ontbinden wanneer er iets aan de voorwaarden wordt gewijzigd. Lijkt mij zelf de logica zelve.
Laatst gewijzigd door Silence 03 okt 2007, 17:24, in totaal 1 gewijzigd.
Ik moet toch wel iets kwijt over hun manier van communiceren. Het is klaarblijkelijk niet mogelijk hun klanten via email op de hoogte te brengen ? Ik zit echt niet alle dagen op die CRM laat staan dat ik erop zit.
Ja ik weet het nu via userbase maar ware het niet dat ik nu toevallig wat mogelijk nieuws wilde opzoeken over de plannen van telenet om hd te introduceren voor de OS dan had ik waarschijnlijk niets geweten.
De kans is zelf groot dat ik volgende maand gewoon 32.95€ had overschreven zonder er mij bewust van geweest te zijn. Ik heb het automatisme enkel maar te kijken naar die xxx xxx xxx codes.
Soit nu zelf met die prijsverhoging blijft men voor mij (netconnect) de beste keus. Niet omdat ik getrouwd ben met dommel of een "groupie", als Belgacom of Telenet met een beter aanbod komen dan ligt dommel hier snel buiten. Maar wat kost dergelijke verbinding met dezelfde opties mij wel niet bij Belgacom en Telenet ? Er is voor die prijs en die specificaties geen valabel alternatief. En over de tot nu toe geleverde service heb ik alvast geen klagen.
Maar hun manier van communiceren naar hun klanten toe - jezus. Hopelijk investeren ze die 3€ nuttig door op dat vlak wat mensen aan te werven want het is wel degelijk nodig.
Ja ik weet het nu via userbase maar ware het niet dat ik nu toevallig wat mogelijk nieuws wilde opzoeken over de plannen van telenet om hd te introduceren voor de OS dan had ik waarschijnlijk niets geweten.
De kans is zelf groot dat ik volgende maand gewoon 32.95€ had overschreven zonder er mij bewust van geweest te zijn. Ik heb het automatisme enkel maar te kijken naar die xxx xxx xxx codes.
Soit nu zelf met die prijsverhoging blijft men voor mij (netconnect) de beste keus. Niet omdat ik getrouwd ben met dommel of een "groupie", als Belgacom of Telenet met een beter aanbod komen dan ligt dommel hier snel buiten. Maar wat kost dergelijke verbinding met dezelfde opties mij wel niet bij Belgacom en Telenet ? Er is voor die prijs en die specificaties geen valabel alternatief. En over de tot nu toe geleverde service heb ik alvast geen klagen.
Maar hun manier van communiceren naar hun klanten toe - jezus. Hopelijk investeren ze die 3€ nuttig door op dat vlak wat mensen aan te werven want het is wel degelijk nodig.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik heb m'n factuur al gekregen voor periode van 21/10 tot 21/11, er wordt nog altijd 32.95€ aangerekend. het ziet er naar uit dat Dommel die prijsverhoging dus niet gaat doorzetten, waarom weet ik niet, ik ga er ook niet wakker van liggen, wel een pintje meer drinkenSilence schreef:De kans is zelf groot dat ik volgende maand gewoon 32.95€ had overschreven zonder er mij bewust van geweest te zijn. Ik heb het automatisme enkel maar te kijken naar die xxx xxx xxx codes.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Indeed, als ze het niet op je factuur zetten, zal het mss toch nog niet van 1 oktober zijn Of ze hebben alle boze reacties hier op het forum gezienxenne schreef:ik heb m'n factuur al gekregen voor periode van 21/10 tot 21/11, er wordt nog altijd 32.95€ aangerekend. het ziet er naar uit dat Dommel die prijsverhoging dus niet gaat doorzetten, waarom weet ik niet, ik ga er ook niet wakker van liggen, wel een pintje meer drinkenSilence schreef:De kans is zelf groot dat ik volgende maand gewoon 32.95€ had overschreven zonder er mij bewust van geweest te zijn. Ik heb het automatisme enkel maar te kijken naar die xxx xxx xxx codes.
Als je factuur in September is aangekomen dan is de prijsverhoging nog niet aangerekend. De prijs verhoging zal enkel verschijnen op facturen die aangemaakt worden in Oktober....xenne schreef:ik heb m'n factuur al gekregen voor periode van 21/10 tot 21/11, er wordt nog altijd 32.95€ aangerekend. het ziet er naar uit dat Dommel die prijsverhoging dus niet gaat doorzetten, waarom weet ik niet, ik ga er ook niet wakker van liggen, wel een pintje meer drinkenSilence schreef:De kans is zelf groot dat ik volgende maand gewoon 32.95€ had overschreven zonder er mij bewust van geweest te zijn. Ik heb het automatisme enkel maar te kijken naar die xxx xxx xxx codes.
das hoe ik erover denk...
Laatst gewijzigd door Radix 04 okt 2007, 11:34, in totaal 1 gewijzigd.
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Dat de heren het eens wat minder breed willen laten hangen, dan hoef ik geen pint minder te drinken.dopke schreef:Mail het door naar mij , zal het persoonlijk in de brievenbus gaan steken . En of het er drukker is dan anders, aan de 5 vette bmw's voor de deur te zien ( kantoor is een gewoon woonhuis btw ) niet .xenne schreef:ik kan bevestigen dat ze traag zijn met het beantwoorden van mails. ze garanderen reactie binnen de 5 werkdagen maar dat kunnen ze meestal niet waarmaken is mijn ervaring.
In elk geval Ik heb al meerdere isp's gehad ondertussen en beschouw mezelf als absoluut ontrouwe klant die zowat jaarlijks de zaken herbekijkt. Vind ik elders beter tegen betere voorwaarden ben ik toch weer weg... prijsverhoging of niet. Voorlopig krijg ik bij hun nog steeds het pakket dat het dichtste aanleunt bij wat ik echt zoek en toch nog betaalbaar. Voor de gewillige helpesk moet je bij hun inderdaad niet zijn. En eveneens is het een schande om dit op een crm, in een rubriek te vermelden waar de meesten nooit naar kijken.