Hallo,
Bedankt om deze topic te starten Wasda

.
Want ik had er echter ook problemen mee met het terug vinden van die pass login. En dankzij deze topic ben ik er ook mee geholpen.
Ik had die namelijk ook van hier gedownload maar niemand in dat ander draadje in kwestie waar ik die firmware vond sprak ook maar één woord over passwoord bevveiligde firmwares.
Hoe dan ook, nadat ik die erop gezet had. Leek het probleem nog niet van de baan te zijn. Voortdurend disconnects xdsl signaal die wegviel. Ik ben dan maar gaan shoppen gegaan en een Linksys WAG200 aangeschaft die formidabel werkt met men dommel account

.
Toch eigenaardig dat de meeste mensen problemen ondervinden met diezelfde philips router die veel mensen vooral cadeau heeft gehad van belgacom indertijd (mij incluis). Alles ging naadloos tot op de dag ik ben overgeschakeld naar dommel. Dan had ik de éne disconnect na de andere ongeacht de firmware die ik had uitgeprobeerd. Volgens mij, heeft belgacom toch iets met die philips routers gedaan waardoor het voor ons moeilijker zoniet onmogelijk word om die te gebruiken bij een andere provider. Ik had nog een USB asus modem liggen die OOK van belgacom kwam indertijd. En ik had dezelfde frequente disconnects .... Zo zie je maar...
En eventjes terzijden tot groot ongenoegen van véle anderen wil ik toch ook eventjs kwijt dat ik best wel je reactie begrijp hoor jegens sommige mensen wasda, die alleen maar posten om in de kijker te lopen of om iemand te kleineren!!
Mvg,
frietpatat,