Waarna ik binnen de 6 minuten een standaardantwoord ontvingZal ik kunnen overschakelen naar een Cityconnect-abonnement?
Ik woon in een randgemeente van Gent, namelijk Sint-Martens-Latem. Kan u dat even nakijken voor mij aub?
Mijn nummer: 09/282.**.**
Mvg,
Nicolas"
Geachte,
Hartelijk dank voor uw interesse in onze services.
Momenteel is onze cityconnect dienst nog niet beschikbaar in uw regio. Wanneer en of dit zal komen, is op dit ogenblik nog niet duidelijk.
Ondertussen zijn onze netconnect diensten (www.dommel.com >> internet toegang >> netconnect) wel reeds in gans Belgie beschikbaar.
Op het ogenblik dat de cityconnect beschikbaar zal zijn bij u, zal de mogelijkheid worden geboden om hierop over te schakelen.
U kan dus nu reeds een kijkje nemen bij onze netconnect diensten of onze website in de gaten houden om te zien wanneer de cityconnect bij u beschikbaar zal zijn.
Mocht u hierbij nog vragen hebben, dan staat het u vrij onze helpdesk telefonisch te contacteren tijdens kantooruren op het nummer 070 224 305.
Alvast bedankt en hopelijk tot weldra als tevreden klant!
met vriendelijke groeten,
het dommel.com sales team
Natuurlijk was dat niet hetgeen ik op doelde dus een mailtje terug:
Ik ben reeds Netconnect klant, maar waar ik op doelde was "zal de centrale waar ik momenteel op aangesloten ben" één van de centrales worden waar Cityconnect op aangeboden zal worden. Is er een methode om teweten te komen of je aansluitbaar zal zijn op de Cityconnect abo's. Of het bvb aan de hostnamen te zien zal zijn, zo ben ik bvb verbonden via dyn1.gent.schedom-europe.net,
Als ik een tracert doe passeer ik via:
gateway.dyn1.gent.schedom-europe.net
atm-28-32.largo-matisse.bru.schedom-europe.net
x-ge1.schedom-europe.bru.belgacom-ics.com
Kan ik aan de hand daarvan zien op welke centrale ik aangesloten ben? Kan u mij vertellen welke centrales het gaan zijn waarop Cityconnect in Gent zal aangeboden worden?
Mvg,
Nicolas
Hopend op een antwoord kreeg ik een half uurtje later dit:
Geachte,
Op dit ogenblik hebben we jammer genoeg niet meer informatie hieromtrent beschikbaar. Het spijt ons!
Jammer