Gegroet
Toen ik nog bij skynet was, moest ik gewoon mijn router herstarten om een nieuw IP-adres te krijgen. Nu ben ik overgeschakeld naar Scarlet, en denk dat dit met zo'n scarlet box erbij niet zal lukken
Het is voor mij zeer handig om even van IP adres te wijzigen, en zo downloadlimieten van bepaalde sites te overschrijden (rapidshare ) Kan iemand mij helpen?
Dank bij voorbaat!
~DB~
ip veranderen?
Dat werkt
Alvoor ik hem herstarte heb ik een "Save config" gedaan, maar dat bleek niet gewerkt te hebben. Na de restart (geen reset )heb ik dus 'alles' opnieuw moeten instellen (authenticatie voor box en de gegevens voor scarlet).
Ook heb ik een back up van de scarlet box opgeslagen op mijn laptop, maar zie nergens staan waar ik deze dan uiteindelijk ook kan gebruiken.
Nu hartelijk bedankt eh
~DB~
Alvoor ik hem herstarte heb ik een "Save config" gedaan, maar dat bleek niet gewerkt te hebben. Na de restart (geen reset )heb ik dus 'alles' opnieuw moeten instellen (authenticatie voor box en de gegevens voor scarlet).
Ook heb ik een back up van de scarlet box opgeslagen op mijn laptop, maar zie nergens staan waar ik deze dan uiteindelijk ook kan gebruiken.
Nu hartelijk bedankt eh
~DB~
Het is toch simpel
Gewoon in de status pagina van de box op "disconect " drukken, ongeveer 5 seconden wachten en terug "connect" duwen dan krijg je een ander ip-adres. zo doe ik het altijd
Gewoon in de status pagina van de box op "disconect " drukken, ongeveer 5 seconden wachten en terug "connect" duwen dan krijg je een ander ip-adres. zo doe ik het altijd
Laatst gewijzigd door Chewie 16 sep 2007, 10:36, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
- Bedankt: 18 keer
Chewie schreef:Het is toch simpel
Ja dat is ook een mogelijkheid. Maar bij mij werkt dat niet altijd, soms moet ik dat een x-aantal keren doen voor een ander ip te krijgen .
- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Sparky schreef:Chewie schreef:Het is toch simpel
Ja dat is ook een mogelijkheid. Maar bij mij werkt dat niet altijd, soms moet ik dat een x-aantal keren doen voor een ander ip te krijgen .
Deel je mening, bij mij werkt het inderdaad ook niet altijd.