Heb per vergissing in Norton 2003 Reklame onderdrukking een popup venster op de prullenbak gelegd.
(Prullenbak voor reklame onderdrukking in Norton zelf)
Gevolg: als ik op de home page van Skynet het nieuws aanklik of lotto komen er blanco regels (lijnen) te staan.
Terwijl bv andere onderdelen, zoals computer - of forum nog wel goed verschijnen met ingeschakelde reklame onderdrukking.
Om deze pagina's (nieuws en lotto) terug te kunnen bekijken moet ik de reklame onderdrukking uitschakelen, met als gevolg terug storende popup venstertjes.
Heb al geprobeert dit terug in orde te krijgen zodat alles terug goed werkt met ingeschakelde reklame onderdrukking.
Ben er niet in geslaagd tot hier toe.(is dit een button welke Symantec niet voorzien heeft? Deze knop hadden zij beter voorzien)
Had al gedacht aan een un-install van Norton 2003 en een herinstall te doen.

(in de help van Norton vind ik daarover niets, wel hoe je een ongewenste popup doet verdwijnen, niet hoe je dit terug kunt rechtzetten)
Info is welkom:

(wellicht is het beter verder te werken met deze versie tot ik de versie 2004 zal krijgen binnen ca. 8 maanden, ik moet dan maar leven met die pop-ups)