Tevreden over Scarlet support

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Onder het motto, als het goed is mag het ook gezegd worden.

Na 2.5 jaar heeft mijn scarlet one box het begeven. Naar de helpdesk gebeld, vrijwel direct iemand aan de lijn (dit was vroeger wel anders).

De dag nadien zijn ze (Janssens field services) de modem al komen vervangen. Nog een uitlezing van SNR en line ATTN waarden (worden blijkbaar bijgehouden via screenshots?).

Het blijkt dat toch dat Scarlet professioneler begint te gedragen en zich laat helpen door professionelere onderaannemers!


Hebben jullie dezelfde ervaringen met helpdesk en/of support? Dit was vroeger toch zonder twijfel de zwakke schakel van Scarlet, maar blijkt toch te worden aangepakt?

Congrats!
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

leuk om te horen dat het erop vooruit gaat
Gebruikersavatar
Vladimirke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 apr 2007, 07:39
Locatie: Kinrooi
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Ja, ze zijn er op vooruit gegaan.
Hier waren ze er ook vlug bij toen mijn modem kuren vertoonde.

http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=14632
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Da's goed nieuws want samen met KPN moeten zij een tegengewicht vormen tegen Belgacom / Telenet. Als ze goedkope abonnementen met deftige support beginnen te verkopen kan dat hun marktaandeel alleen maar ten goede komen.
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Fijn te horen !
gamevampy
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 maa 2007, 19:05
Locatie: Brugge
Contacteer:

kzal dan ook es moete belle voor men boxje
blokeert om de zoveel dage..

as et ook zo rap gaat..amen! :-D
Afbeelding
Firebird
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jul 2007, 03:45

Is hun reputatie niet al volledig verknoeid? :-D
Enfin, des te beter natuurlijk... zelf heb ik er verschrikkelijk slechte ervaringen mee gehad, enkele jaren terug.
jjvk
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 29 sep 2007, 21:37

10 dagen zonder enig nieuws afgesloten geweest, 7 x gebeld, 3 emails,
2 x aangetekend geschreven, resultaat van 4 mbps naar 1 mbps voor 35 per maand en enkel dit bericht per mail ontvangen na een maand :

Geachte,

Uw lijn is spijtig genoeg wegens technische redenen naar een 1mbit profiel gewijzigd. Met redenen dat de stabiliteit niet gegarandeerd kan worden op een hoger lijnprofiel kan deze niet verhoogd worden.


Met vriendelijke groeten,

De Scarlet Helpdesk

Tevreden is iets anders, zeker één van de nog weinge scarlets fans?
Laatst gewijzigd door jjvk 13 okt 2007, 23:21, in totaal 2 gewijzigd.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

jjvk schreef:Tevreden is iets anders, zeker één van de weinge scarlets fans?
Maar het bericht dateerd dan ook van 2005..
Van augustus 2007 bedoel je zeker?
jjvk
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 29 sep 2007, 21:37

Inderdaad, sorry, typfoutje..
Werd aangepast.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”