Onder het motto, als het goed is mag het ook gezegd worden.
Na 2.5 jaar heeft mijn scarlet one box het begeven. Naar de helpdesk gebeld, vrijwel direct iemand aan de lijn (dit was vroeger wel anders).
De dag nadien zijn ze (Janssens field services) de modem al komen vervangen. Nog een uitlezing van SNR en line ATTN waarden (worden blijkbaar bijgehouden via screenshots?).
Het blijkt dat toch dat Scarlet professioneler begint te gedragen en zich laat helpen door professionelere onderaannemers!
Hebben jullie dezelfde ervaringen met helpdesk en/of support? Dit was vroeger toch zonder twijfel de zwakke schakel van Scarlet, maar blijkt toch te worden aangepakt?
Congrats!
Tevreden over Scarlet support
- Vladimirke
- Plus Member
- Berichten: 223
- Lid geworden op: 27 apr 2007, 07:39
- Locatie: Kinrooi
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Ja, ze zijn er op vooruit gegaan.
Hier waren ze er ook vlug bij toen mijn modem kuren vertoonde.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=14632
Hier waren ze er ook vlug bij toen mijn modem kuren vertoonde.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=14632
- deej
- Elite Poster
- Berichten: 3322
- Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
- Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Da's goed nieuws want samen met KPN moeten zij een tegengewicht vormen tegen Belgacom / Telenet. Als ze goedkope abonnementen met deftige support beginnen te verkopen kan dat hun marktaandeel alleen maar ten goede komen.
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 1899
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Fijn te horen !
kzal dan ook es moete belle voor men boxje
blokeert om de zoveel dage..
as et ook zo rap gaat..amen!
blokeert om de zoveel dage..
as et ook zo rap gaat..amen!
10 dagen zonder enig nieuws afgesloten geweest, 7 x gebeld, 3 emails,
2 x aangetekend geschreven, resultaat van 4 mbps naar 1 mbps voor 35 per maand en enkel dit bericht per mail ontvangen na een maand :
Geachte,
Uw lijn is spijtig genoeg wegens technische redenen naar een 1mbit profiel gewijzigd. Met redenen dat de stabiliteit niet gegarandeerd kan worden op een hoger lijnprofiel kan deze niet verhoogd worden.
Met vriendelijke groeten,
De Scarlet Helpdesk
Tevreden is iets anders, zeker één van de nog weinge scarlets fans?
2 x aangetekend geschreven, resultaat van 4 mbps naar 1 mbps voor 35 per maand en enkel dit bericht per mail ontvangen na een maand :
Geachte,
Uw lijn is spijtig genoeg wegens technische redenen naar een 1mbit profiel gewijzigd. Met redenen dat de stabiliteit niet gegarandeerd kan worden op een hoger lijnprofiel kan deze niet verhoogd worden.
Met vriendelijke groeten,
De Scarlet Helpdesk
Tevreden is iets anders, zeker één van de nog weinge scarlets fans?
Laatst gewijzigd door jjvk 13 okt 2007, 23:21, in totaal 2 gewijzigd.